Liekköhän vaihtoväli -95 bensamallissa 60 000 km? Ohjekirjasta en lukemaa löytänyt. Vesipumppu varmaan joka kerta vaihdettava myös?
mondeo -95 jakohihnan vaihtoväli
7
957
Vastaukset
- taivaspaikka tilauksessa
Uudemmassa mustalla venttiilikopalla olevassa pidempi noin 98/99vm.
No voihan sen vesipumpun vaihtaa mutta itselläni tuli vuodet ei kilometrit vastaan joten pelkkä hihna ja kiristäjät.- troij79
Selailin jotain automies-sivuja, jossa joku oli maininnut vaihtovälin olevan vain 60tkm...onko varma että 120tkm on oikea lukema? Myös jossain oli mainittu että suomalaisissa olosuhteissa 90tkm ois passeli vaihtoväli. Ohjekirjassa ei kyllä silmään osunut minkäänlaista lukemaa...
- zöf
troij79 kirjoitti:
Selailin jotain automies-sivuja, jossa joku oli maininnut vaihtovälin olevan vain 60tkm...onko varma että 120tkm on oikea lukema? Myös jossain oli mainittu että suomalaisissa olosuhteissa 90tkm ois passeli vaihtoväli. Ohjekirjassa ei kyllä silmään osunut minkäänlaista lukemaa...
100 000 kilsaa on sellainen hyvä yleispätevä ohje.
Joka tapauksessa hihna kannatta vaihtaa mieluummin tiuhemmin kuin harvemmin, tulee aika kallista romua jos katkeaa.
Ja jos itse vaihdat niin ei paljoa maksa, samalla saa hyvän luennon Foortin sielunelämästä :) - kalliiksi tulee, 1000e
zöf kirjoitti:
100 000 kilsaa on sellainen hyvä yleispätevä ohje.
Joka tapauksessa hihna kannatta vaihtaa mieluummin tiuhemmin kuin harvemmin, tulee aika kallista romua jos katkeaa.
Ja jos itse vaihdat niin ei paljoa maksa, samalla saa hyvän luennon Foortin sielunelämästä :)miun mondeos eka vaihto 152 000 km, nyt ajettu 234 tkm ja vaihdetaan kansiremontin yhteydessä. Vielä pitää löytää paja jossa homma osataan.
- kartza2
troij79 kirjoitti:
Itselläni on kaksi erilaista huoltokirjaa olemassa jossa auton mukana tulleessa puhutaan 120tkm vaihtovälistä ja toisessa korjaajan käsikirjassa puhutaan 80tkm vaihtovälistä. Joten alkoi vaivaamaan mieltä, ja aloin kyselemään asiasta ja sain selville, että tuo 80tkm väli olisi oikea Suomen olosuhteissa! Joten uskoin siihen ja hihna meni uusiksi.
- mondeo farkku
troij79 kirjoitti:
-93 mondeo ja 90 tkm vaihto väli jakohihnassa
Dieselissä tuo 60 000 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705808KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2364572Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202568Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT821507Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa971194Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191161