Macille on hyvä selain nimeltään Omniweb.Se on nopea,pystyy sivukohtaiset asetukset laittaan.Kirjainkoko,java ja evästeet voi joka sivulle asettaa erikseen.Safarissa ei semmoista mahdollisuutta ole. http://www.omnigroup.com/applications/omniweb/
Omniweb
5
467
Vastaukset
- rrr
ihan kivalta vaihtoehdolta, mutta ainakin 2 asiaa, joista tahtoisin löytää lisäitietoa, nimittäin jostain syystä Omniweb ei tajua ennen OW:n asennusta tai sen jälkeen asennetusta Adoben Flashistä mitään.
Väittää vaan, että tarvitsee asentaa vähintään 8-versio ja minulla on jo 10-versio menossa.
Johtuneeko sitten siitä, että koneeni on PowerPC-prossulla.
Toinen seikka tai oikeastaan toiminnallisuus, joka olisi kiva löytää, on Safariin Glimsillä saatava toiminto, jolla ohjelma tekee latauskansioon aina päiväkohtaisen uuden kansion, jonne ohjautuvat ko. päivänä ladatut tiedostot. Mielestäni varsin tavoittelemisen arvoinen asetus jokaiseen selaimeen.
Muuten OW on kyllä mielestäni PPC-koneessa varsin nopsa ja mukavan oloinen selain.- ldv lrjkgsl wlrkjs
No lataa uusiksi flash-player, se kun asentuu selaimeen.
- höhhöh
ldv lrjkgsl wlrkjs kirjoitti:
No lataa uusiksi flash-player, se kun asentuu selaimeen.
"Omniweb ei tajua ennen OW:n asennusta tai sen jälkeen asennetusta Adoben Flashistä"
Sanoin siis tuossa, että ei ennen OW:n asennusta, eikä OW:n asennuksen jälkeen ASENNETUSTA FlashPlayeristä.
Tota ny viitti hirveen montaa kertaa latailla toimimatonta softanpätkää tolle selaimelle... - kaikki toimii.
höhhöh kirjoitti:
"Omniweb ei tajua ennen OW:n asennusta tai sen jälkeen asennetusta Adoben Flashistä"
Sanoin siis tuossa, että ei ennen OW:n asennusta, eikä OW:n asennuksen jälkeen ASENNETUSTA FlashPlayeristä.
Tota ny viitti hirveen montaa kertaa latailla toimimatonta softanpätkää tolle selaimelle...Ei mulla ollut mitään ongelmia flashien kanssa kun asensin OW:n. Kiakki näkyy ok. Oot muninut jotain.
- höhööh
kaikki toimii. kirjoitti:
Ei mulla ollut mitään ongelmia flashien kanssa kun asensin OW:n. Kiakki näkyy ok. Oot muninut jotain.
niinkin. Onko sulla siis PPC-prossulla vai ntelin prossulla varustettu kone?
Mä kyllä vähän epäilen tuota PPC-kuvion yhteensopivuutta tässä tapauksessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37712446Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635457Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2163964Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2072741Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov172015Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191854Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167930Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273895No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74802Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59756