Millaisia ovat Peurunkan tanssit ?

iloa tanssista

Onko kukaan käynyt Peurungassa tanssimassa?? Minkä ikäistä porukkaa siellä käy? ja minkälainen paikka muuten on ? kannattaako mennä? :) kertokaahan kokemuksianne:)

17

5222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peurungan Villipeura on tilava ravintola ja ravintolaksi varsin kelvollinen myös tanssipaikkana.

      Torstaisin Villipeurassa on tähti-ilta, jolloin siellä esiintyy viikon nimekkäin orkesteri. Tähti-illoissa käy myös Jyväskylän tanssikermaa. Humalaisia ei paikassa juuri näe, koska paikalla saapuva tanssiväki tulee omilla autoillaan.

      Villipeuran ohjelma: http://www.tanssi.net/fi/p/7h.html

      Tähti-illan esiintyjä vaikuttaa hyvin paljon siihen miten paljon ja millaista tanssiväkeä on paikalla. LIsäksi siellä näkee runsaasti kylpylähotellin asiakkaita.

      Yksi tanssipaikkaraporttikin löytyy:
      http://tanssi.org/keskustelu/s/125/128244.html#t

      • joku vaan

        Tähti-illoissa käy myös Jyväskylän tanssikermaa.
        Eli sosiaalifoxaajilla ei asiaa sekaan, näinhän se menee


      • Näin on marjat :)
        joku vaan kirjoitti:

        Tähti-illoissa käy myös Jyväskylän tanssikermaa.
        Eli sosiaalifoxaajilla ei asiaa sekaan, näinhän se menee

        Osaa ja tahtovat välillä sosiaalifoksata, joten sekaan mahtuu !!!


      • Tanssin taikaa
        Näin on marjat :) kirjoitti:

        Osaa ja tahtovat välillä sosiaalifoksata, joten sekaan mahtuu !!!

        Hei!

        Nämä sosiaalifoksaajiksi itseään kehuvat tekevät täysin itse tykönänsä nämä johtopäätökset. En usko, että kukaan tanssinharrastaja ei heitä toivottaisi yhtälailla tervetulleeksi sekaan! Varmaan poikkeuksia on, mutta pääsääntöisesti tanssijat ovat iloista ja suvaitsevaista porukkaa.

        Tietty porukka haluaa kylvää täysin joutavaa epäsopua ja erotella porukoita foksaajiksi ja kädenalittelijoiksi ja helikoptereiksi. Jokainen saakoon pitää hauskaa omalla tyylillään. Ei tässä yhtä ainoaa oikeaa tyyliä ole olemassa kenelläkään!

        Tahallinen töniminen pois! Tahaton sallitaan!


      • menossa taas
        joku vaan kirjoitti:

        Tähti-illoissa käy myös Jyväskylän tanssikermaa.
        Eli sosiaalifoxaajilla ei asiaa sekaan, näinhän se menee

        Tanssikerman sekaan mahtuu, mutta oma kokemukseni on, että tanssikerma linnoittautuu ravintolan sohvanurkkaukseen eikä ole kovin herkkää hakemaan ketään sosiaalifoksaajien joukosta. Itse olen kyllä käynyt törkeästi pyytämässä kerman miehiä tanssiin eikä kukaan ole vielä kieltäytynyt.


    • humpparuusa

      Nyt on jopa järjestetty tanssikuljetus Jyväskylästä Peurunkaan, lieneekö sitten väki vähentynyt, vai onko viimein otettu toiveet huomioon. Aikataulu löytyy peurungan sivuilta.

      • ...

        Mukava jos kuljetuksiakin sinne on. Ensi torstaina näyttäisi siellä olevan syke. Luuletteko että syke vetää nuorempaa väkeä tanssimaan peurunkaan, itse en nimittäin ole vielä kyseistä bändiä nähnyt?


    • Lopettaja

      Kyll tanssikerma sellasta nirppa nokkaa ja liituraita kenkää on.....etteivät mitään käytöstapoja osaa,kännistäkin on helpompi väistää kun noita himo juoksijoita. Eivät osaa edes paikallaan tanssii jos edessä tanssijoita vaan selkään tullaan kuin koko parketti olis vaan heidän käytössä. Luulis että kurssilla joita viikossa vielä tahkoavat kerroittais tanssi suunta ja myös hyvä käytöksellinen tanssi tyyli kun porukkaa on paljon mennään kädet ojossa vieden yhden tanssiparin tilan lisänä ja loikitaan väkinäinen irvistys hymy kasvoilla pysähdellään muuttaen tanssisuuntaa tungoksessa,ym,ym. Kyllä tanssipaikkoja kuolee ja väki vähenee kun tää kilpa porukka paikalle tulee. Peurungassakin aikaisemmin hyviä tansseja,sekä myös muissa paikoissa nykyään vaan monet paikat hiipunut pois. Kiitos teille liituraita pelleille.

    • Lavalla

      Aivan samaa mieltä olen edellisen kirjoittajan kanssa. Esimerkkinä olin Mäntsälän lavalla tässä taannoin tanssimassa kahtena vkl. Ensimmäisellä kertaa oli vanha tango laulaja sekä toisena yhtyeenä hivenen tuntematompi yhtye. Oli väkee sopivasti suorastaan mahtavat tanssit!! Seuraavalla kerralla oli tanssi lavojen vaki yhtyeet(kiertää jenkkapirtin,riutan,Mäntsälän, muutaman kerran suvessa)väkee aivan sopivasti,mutta sitä päättömän hyppimisen/loikkimisen suunnan puuttumisen määrää,ja holtitonta viuhtomista. Paljon kylkeen,ja selkään tönimisiä!?! Huonoimmat tanssit missä olen ollut ,myös nykyään tanssi vähentänyt tästä päättömästä touhusta.

    • pienionparketti

      Kyllä Peurungan parketti on surkean pieni oikealle tanssimiselle.
      Siihen kun änkeää 50 paria tanssimaan niin homma on pelkkää survomista.
      Siellä ei ole juurikaan minkäänlaisia käytöstapoja ja parketilla vallitsee vahvimman oikeus.

    • Herkkuliimus

      Itsekin olen vähentänyt tansseissa käyntiä samoista syistä. Joitakin vuosia sitten oli hyvä fiilis ja kaikki sai tanssia. Nyt vaan katselee surullisena niitä kuvion laskijoita 😊. Pitää kerran viel Peurungalla poiketa. Toiv on kivaa. Tanssiminen on sunnuntaihiihtelijällekin tärkeä mielenpiristys 🎶

      • Lirkkuheemus

        No , ei taida kannattaa, parempi käydä vaan siellä Kivistöllä edelleen.


      • MinäAinakinMenen

        Jos lavoilla ei ole sopivaa tarjontaa niin sitten kannataa mennä Rauhalahteen, pe 11.11.16 Hurma. Lattia ei niin iso kuin lavoilla, mutta hyvin on sovittu ja hyvä tunnelma.


      • läpivalaistuna

        Juu ei oo hääppönen lattia rauhalahdessa. Hurma oli vme la Kievarissa, että se riitti ja lattiassakin oli kokoa ja tilaa.


      • pikavisiittipeurunkaan

        http://www.peurunka.fi/viihde/ravintolat/
        Tervetuloa tutustumaan ja kokemaan kutkuttavia makuelämyksiä. Löydät varmasti oman suosikkisi oli se sitten à la carte -annos, maistuva kotiruokabufee, herkullinen pitsa tai mehevä burgeri !
        http://www.peurunka.fi/tarjoukset/loma-loytyy-lahelta/
        http://www.peurunka.fi/viihde/tapahtumakalenteri/


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        to 25.01.24
        Peurunka tanssit 😍
        Tomi Markkola
        Aijaii mikä ilta nyt tulossa 🥳


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe