Minkä takia

Mitä pahaa minä olen tehnyt.. Jotenkin ihmetyttää tuollainen käytös kansssa ihmisiltä.. Löysin tekstit.. minua haukutaan lainatusta tekstistä.. Minä en ole lääkäri.. miten minä voisin muuta laittaa.. Halusin hyvää hyvyyttäni laittaa nuo tekstit.. jotta muutkin tietää että ihmisille ja varsinkin sairastuneille on puhuttava myös seksistä.. on puhuttava monista asioista..

Tuo yksi laupias samarialainen rupesi minua haukkumaan.. Hän itse haukkuu.. en minä.. Minä oon sietänyt tällä palstalla monenlaista törkeyttä.. Toisten ihmisten suusta.. Miksi mun pitäs olla joku jätekaivo.. johon toiset saa sylkeä mielin määrin.. Ei mun tarvitse.. Minä en ole sellainen ihminen joksi te luulette..

Tietokoneella on helppo kirjoittaa viestiä monenlaista.. On mietittävä myös se mitä lukijalle haluaa kertoa asioista.. Näitä sivuja lukee kymmenet tuhannet suomalaiset ihmiset.. Mitä se kertoo kanssa kirjoittajista... Ehkä jonkinlaisen kuvan suomalaisen yhteiskunnan nykypäivästä.. Ihmisiä pitäs rakastaa. eikä vihata.. Miksi sitten tuollainen viha.. Mistä se johtuu... Sitä minä ihmettelen.. Ventovieraat ihmiset, mulle tuikituntemattomat kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo.. Se on helppo sanotaan.. mutta miettiikö moni.. että ne ovat vain tekstejä.. kirjotuksia.. ei mitään muuta.. ne eivät ole koko elämä... Tekstit elää kuten ihmisetkin.. Ne muuttuu ajan saatossa.. Tällä palstalla hyvin vähän puhutaan rakkaudesta.. Missä se on se aito oikea rakkaus.. Mihin se on joutunut.. sitä minä ihmettelen että mihin nykypäivän yhteiskunnasta on joutunut se rakkaus toista ihmistä kohtaan.. Mihin.. Jos joku haluaa tutustua minuun aitoon ihmiseen.. niin minä pyydän.. tule ja ota minua kädestä kiinni.. kävele minun kanssa tuolla lenkillä.. halaa minua.. ja sano.. juodaan kahvit.. kyllä se siitä.. eletään päivä kerrallaan.. Minä tiedän.. sinä oot kokenut kovia.. mutta usko.. aurinko paistaa vielä.. ja sinäkin elät vielä valoisien päivien ja rakkauden huomassa.. Usko.. se päivä vielä tulee.. kuin nousevan auringon valo..

2

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun olisi parempi oppia olemaan välittämättä kaikista ilkeistä, henkilökohtaisuuksiin menevistä kommenteista, ihan vaan itsesi takia. Se nyt vaan on niin, että ilkeitä ihmisiä on ja tulee aina olemaan. Jotkut purkavat omaa huonoa oloaan ilkeilemällä muille. Mutta se ei tee sinua itseäsi yhtään sen huonommaksi ihmiseksi. Sinä olet hyvä ihminen.

Kyllä sitä rakkautta, lähimmäisenrakkautta vielä kovassa nykymaailmassakin on olemassa, onneksi.

• En enempää pysty kun sanomaan kiitoksen. Elämässä on paljon kauniitakin asioita.. syksyn ruska, kevään ensimmäiset kukat, kesän kauniit lämpimät aallot järven rannalla.. Maailmassa on paljon kauniita asioita.. Tuossa kattelin jonkun pahan suopaisen ihmisen kirjoitusta tuossa alla.. Jollain on todella paha olla.. Menis hänkin vähän tuulettuun.. Kävis vaikka nuotiolla kaverin kanssa.. siinä ne ajatukset häneltäkin menis vähän muihin asioihin, ja sais muuta ajateltavaa.. Kiitos ja hyvää sunnuntaita kaikille muillekkin tätä viestiä lukeville.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3763
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      38
      2528
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      36
      2052
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      23
      1792
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1709
    6. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1632
    7. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1598
    8. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1476
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1457
    10. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22