http://lh5.ggpht.com/_QgLWh_0-ujo/Sqvl8vEzbEI/AAAAAAAAD2A/qYTrB5tGDdA/s800/pasvikmarsj 003.jpg
Oikein vastanneille kilo sitä ihteesä.
Nyt meen makkarapaketin ja minttukaakaon kanssa ulos, palataan asiaan.
Mikä tämä on?
72
444
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
karhun paskoo. =() Ja ihan saat pitää sen palkinnon itselläs! =))))
karhun ulosteelle..näin syksyllä =))))
- Myy-Pikkuinen
juokohan se ämpäristä sitä kaakaoo...
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
juokohan se ämpäristä sitä kaakaoo...
ja viel väittää ettei oo terästäny :))))
- Myy-Pikkuinen
davalyan kirjoitti:
tulee ja väittää ettei se ole karhun, vaan oma päivällisensä, ku kävi pikku vahinko lenkillä...
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
tulee ja väittää ettei se ole karhun, vaan oma päivällisensä, ku kävi pikku vahinko lenkillä...
Ja yök =(...MYYYYYYYY :)
davalyan kirjoitti:
jotta minttukaakota. Tuskin sinne tuoretta/ kuivattua mintunlehteä on sekaan jauhettu :))
hinski kirjoitti:
jotta minttukaakota. Tuskin sinne tuoretta/ kuivattua mintunlehteä on sekaan jauhettu :))
se voisi olla???
karhu löytänyt hyvän marja-apajan.
- Myy-Pikkuinen
davalyan kirjoitti:
veikattiin kumpikin samaa =)))Sinä vaan kauniimmin sanoin kuin mä ;)
tiesin kans vaikka laitoin sanan onko. mut se tarkoittaa että o!! Tiedä se hyvä rouva. =)))))))))))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
tiesin kans vaikka laitoin sanan onko. mut se tarkoittaa että o!! Tiedä se hyvä rouva. =)))))))))))))
Juuh,hiukan liian myöhään huomasin että säkin vastasit saman =)))Shit happens =))))
davalyan kirjoitti:
veikattiin kumpikin samaa =)))Sinä vaan kauniimmin sanoin kuin mä ;)
voitto kotiin;) Yritän sanoa aina niin nätisti;)
Mitähän sitä tekis kilolla kertaalleen syötyjä mustikoita.Myy-Pikkuinen kirjoitti:
aletaan porukalla vääntämään uusiomustikkatorttua;)
mies-vm56 kirjoitti:
aletaan porukalla vääntämään uusiomustikkatorttua;)
toi oli jo tosi paha...melkein housut märkänä....
mies-vm56 kirjoitti:
Mitähän sitä tekis kilolla kertaalleen syötyjä mustikoita.niistä piirakka jota tarjotaan parhaille virtuaaliystäville??? ;)
davalyan kirjoitti:
niistä piirakka jota tarjotaan parhaille virtuaaliystäville??? ;)
taitaa mennä ongelmajätteisiin. Eihän nyt sentään niin ilkeitä olla;) Puolukoista ja karpaloista vois saada ihan riittävän happaman piirakan "happamillekkin ystäville".
mies-vm56 kirjoitti:
taitaa mennä ongelmajätteisiin. Eihän nyt sentään niin ilkeitä olla;) Puolukoista ja karpaloista vois saada ihan riittävän happaman piirakan "happamillekkin ystäville".
oot aina niin kiltti =)Mutta eikö ees yhtä "käytettyä" piirakkaa?????
davalyan kirjoitti:
oot aina niin kiltti =)Mutta eikö ees yhtä "käytettyä" piirakkaa?????
siis käytetyä mustikkapiirakkaa :)
davalyan kirjoitti:
siis käytetyä mustikkapiirakkaa :)
sen käytetyn jollekkin kaikkein ilkeimmälle "ystävälle";) Olis kai sellainen sen ansainnut.
Käyttämätön mustikkapiirakka kyllä menee parempiin suihin, on se sen verran hyvää, ainakin poikani tekemä.mies-vm56 kirjoitti:
Mitähän sitä tekis kilolla kertaalleen syötyjä mustikoita.oli oikeasti tarjonnut karhunkakkaa vieraille jälkiruuaksi. :D Ja nämä onnettomat olivat ottaneet lusikat käteen ja melkein ruvenneet syömään sitä. Nam...
- Virtuaalikoneistaja
katsomatta sanon että se on karhunpaska.
Palkinnon voi lähettää Myylle.- Myy-Pikkuinen
Ursa pitäkööt itsellään. =()
- Myy-Pikkuinen
davalyan kirjoitti:
voiton...viva victoriya =)))))
Kiva saada kilo karhunpaskaa! ;)))))))))))))))))))))))))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Kiva saada kilo karhunpaskaa! ;)))))))))))))))))))))))))))
että kilo piisaa???Tuskin..
- Myy-Pikkuinen
davalyan kirjoitti:
että kilo piisaa???Tuskin..
kyllä mä luulen että se riittää, Ursa lupasi vain kilon sitä lähettää. =)
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kyllä mä luulen että se riittää, Ursa lupasi vain kilon sitä lähettää. =)
luulen että enempi voisi olla tarjolla ;)
- Myy-Pikkuinen
davalyan kirjoitti:
luulen että enempi voisi olla tarjolla ;)
sinä sitten kaikki mikä on yli kilon, katoku se arpajaisverokin täytyy Ursan nyt huomioida...
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
sinä sitten kaikki mikä on yli kilon, katoku se arpajaisverokin täytyy Ursan nyt huomioida...
mutta jessus mua nyt naurattaa..baccara..sorry i´m a lady ;))))Saat pitää liiat,mä en oo pikkumainen ;)
- Myy-Pikkuinen
davalyan kirjoitti:
mutta jessus mua nyt naurattaa..baccara..sorry i´m a lady ;))))Saat pitää liiat,mä en oo pikkumainen ;)
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kauheaa..ja mun aikaa ;))))
- Myy-Pikkuinen
davalyan kirjoitti:
kauheaa..ja mun aikaa ;))))
on kyllä vähän bisii juu! =)
Mut tämä on hyvä.
http://www.youtube.com/watch?v=xfwLdwODf3E&feature=related
Nallen kakkaa. Sellasen karvasen söötin näkösen nallen jolla on kuono. Pikkasen pitäs tota kuvaa tarkentaa, jotta selveis onko se poika-nallen tai tyttö-nallen ahkeruuden tulos.
Noit toiset luulee tietävänsä mut niillä oli pelkkä arvaus.- Myy-Pikkuinen
oli nallen kakilia! =))))))))
davalyan kirjoitti:
jolla on kuono...jeeh Uma =))))
saat lannoitetteua niitä puskiajoissa kasvaa marjoja.;)
Ursa vois kyllä antaa meille kaikille palkinnoksi karhunvattuja. Ne on hyviäMyy-Pikkuinen kirjoitti:
oli nallen kakilia! =))))))))
sellasen oikein söötin karvasen kullanmurun;)
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
sellasen oikein söötin karvasen kullanmurun;)
Niiku Uppo Nalle... =))))))))))))))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Niiku Uppo Nalle... =))))))))))))))))
Sä tiedät hyvin;))))
**Laiva on lastattu, arvaas millä?
Siipiniekoilla höyhenisillä.
Niin kuin on laivassa perä ja kokka,
on myös linnuilla pyrstö ja nokka.**
-Kirjasta Uppo-Nalle ja merikarhun tytär
http://pedanet.jyu.fi/en/portal/mantsala/ohkola/luokat/2004aloittaneet/tekemista/alkuopetus/lorut/upponalle- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
Sä tiedät hyvin;))))
**Laiva on lastattu, arvaas millä?
Siipiniekoilla höyhenisillä.
Niin kuin on laivassa perä ja kokka,
on myös linnuilla pyrstö ja nokka.**
-Kirjasta Uppo-Nalle ja merikarhun tytär
http://pedanet.jyu.fi/en/portal/mantsala/ohkola/luokat/2004aloittaneet/tekemista/alkuopetus/lorut/upponalleihana! Ne kaikki runot ja lorut on kyllä hienoja! Muutenkin se tietty huumori niis kirjoissa.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ihana! Ne kaikki runot ja lorut on kyllä hienoja! Muutenkin se tietty huumori niis kirjoissa.
Nyt on vessaan päästä pakko,
muuten räjähtääpi rakko,
pissirakko.
Yksi on varma ja vissi,
minulta pääseepi pissi,
pääseepi pissi.
-Kirjasta Uppo-Nallen kootut runot, Uponneen kansan lauluja-
http://pedanet.jyu.fi/en/portal/mantsala/ohkola/luokat/2004aloittaneet/tekemista/alkuopetus/lorut/upponalleMyy-Pikkuinen kirjoitti:
ihana! Ne kaikki runot ja lorut on kyllä hienoja! Muutenkin se tietty huumori niis kirjoissa.
kuopuksen ehdoton lemppari. Aina piti lukee sille näitä Uppiksen koottuja juttuja. Olen ostanut hänelle kaikki ilmestyneet Uppo-Nallet.
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
muuten räjähtääpi rakko,
pissirakko.
Yksi on varma ja vissi,
minulta pääseepi pissi,
pääseepi pissi.
http://pedanet.jyu.fi/en/portal/mantsala/ohkola/luokat/2004aloittaneet/tekemista/alkuopetus/lorut/upponalleSe on hieno! Mitäs sinä tykkäät tästä, Siis Laulava Lintukoiralla on myös hyvii:
Oi, kuulkaas outoja asioita!
On muuttanut kaupunkiin jättipiski.
Näin kerrotaan: se on suuri ja riski.
Sitä ei edes Hentusen hurtta voita.
Mä hampaita näytän
ja tehtävän täytän.
Saa multa turpiinsa vieras piski,
vaikka on niin suuri ja on niin riski. - Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
kuopuksen ehdoton lemppari. Aina piti lukee sille näitä Uppiksen koottuja juttuja. Olen ostanut hänelle kaikki ilmestyneet Uppo-Nallet.
enää tuo yksi kirja kun annoin yksille lapsille ne muutamat. Mun piti nuo kaikki kerätä mut nyt on vain tuo yksi siis, Uppo-Nalle ja uudet ystävät.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
enää tuo yksi kirja kun annoin yksille lapsille ne muutamat. Mun piti nuo kaikki kerätä mut nyt on vain tuo yksi siis, Uppo-Nalle ja uudet ystävät.
Ei vaiskaan. Ostin muuten uppikset miehen veljenpojan muksuille ja yritän niillekkin saada koko sarjan. Ne on vielä senverta pieniä ettei uppis vielä ole ihan se ykkönen.....mutta pian on.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Se on hieno! Mitäs sinä tykkäät tästä, Siis Laulava Lintukoiralla on myös hyvii:
Oi, kuulkaas outoja asioita!
On muuttanut kaupunkiin jättipiski.
Näin kerrotaan: se on suuri ja riski.
Sitä ei edes Hentusen hurtta voita.
Mä hampaita näytän
ja tehtävän täytän.
Saa multa turpiinsa vieras piski,
vaikka on niin suuri ja on niin riski.Tuota en muistakkaan.
Meillä oli parhaat joita poika kikatti aina ja jota joutui lukemaan (nimee en muista) jossa puhuttiin avaruuden mustasta aukosta.- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
Ei vaiskaan. Ostin muuten uppikset miehen veljenpojan muksuille ja yritän niillekkin saada koko sarjan. Ne on vielä senverta pieniä ettei uppis vielä ole ihan se ykkönen.....mutta pian on.
tykkävisvät nuokin lapset niist kirjoista, mut se oli vähän kuin mun läksiäislahja niille. Eli muutto toiseen kaupunkiin. =)
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
Tuota en muistakkaan.
Meillä oli parhaat joita poika kikatti aina ja jota joutui lukemaan (nimee en muista) jossa puhuttiin avaruuden mustasta aukosta.Ja sitten tämä Uppis ja Kumma! Ihan hulvaton kohta se missä Uppis huutaa että mustalainen yli laidan, kun Kumma putosi veneestä järveen. Kumma sai nimensä siitä kun se oli muistaakseni vähän eksynyt ja koputti Uppiksen talon oveen ja Uppis aukas oven eikä nähnyt ensin mitään kunnes hokasi tumman karhutytön ja kysyi että kuka Kumma sinä olet! =)) Se on myös hyvä kirja ja kertoo tietty suvaitsevaisuudesta jonka lapsetkin ymmärtää.
Enkä nyt muista missä kirjassa tää oli mut ihan hauskasti oivallettu Karjalaiselta, siis kun se kalastaja oli kalassa niin sen ovessa oli silloin aina lappu missä luki että; Sillissä! =))))))))))))))))))))))) Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Ja sitten tämä Uppis ja Kumma! Ihan hulvaton kohta se missä Uppis huutaa että mustalainen yli laidan, kun Kumma putosi veneestä järveen. Kumma sai nimensä siitä kun se oli muistaakseni vähän eksynyt ja koputti Uppiksen talon oveen ja Uppis aukas oven eikä nähnyt ensin mitään kunnes hokasi tumman karhutytön ja kysyi että kuka Kumma sinä olet! =)) Se on myös hyvä kirja ja kertoo tietty suvaitsevaisuudesta jonka lapsetkin ymmärtää.
Enkä nyt muista missä kirjassa tää oli mut ihan hauskasti oivallettu Karjalaiselta, siis kun se kalastaja oli kalassa niin sen ovessa oli silloin aina lappu missä luki että; Sillissä! =)))))))))))))))))))))))Mun täytyy tosissaan alkaa metsästää noita meidänkin hyllyyn.
- vanhaihminenski
umalehtinen kirjoitti:
muuten räjähtääpi rakko,
pissirakko.
Yksi on varma ja vissi,
minulta pääseepi pissi,
pääseepi pissi.
http://pedanet.jyu.fi/en/portal/mantsala/ohkola/luokat/2004aloittaneet/tekemista/alkuopetus/lorut/upponalleleolehtine... - tietoja
* Tila: Offline
* Kirjautunut viimeksi:
Tänään klo 11:19
* Liittynyt jäseneksi: 26-10-2005
* 0 vierailijaa tänään
* 30 vierailijaa yhteensä vanhaihminenski kirjoitti:
leolehtine... - tietoja
* Tila: Offline
* Kirjautunut viimeksi:
Tänään klo 11:19
* Liittynyt jäseneksi: 26-10-2005
* 0 vierailijaa tänään
* 30 vierailijaa yhteensätaas kerran asialla:)) Sinäkö olet se ujo kaveri salainen ihailijako joka tänäänkin aamulla soitti hänelle puhumatta mitään?? Kun mieheni vastasi katkaisit.
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
taas kerran asialla:)) Sinäkö olet se ujo kaveri salainen ihailijako joka tänäänkin aamulla soitti hänelle puhumatta mitään?? Kun mieheni vastasi katkaisit.
ompa sillä sairasta touhua!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ompa sillä sairasta touhua!
tollanen salainen ihailija on aika söötti. Kakarana tollasta ainakin mun aikanani tehtiin. Jos oli kertakaikkisen ihana upee kundi, niin kaveritten kanssa uskallettiin soittaa ja voi kun oli huippu kun kundi vastasi;)) Puhelun kyllä katkaisimme pian, sillä ei kenellekään ollut rohkeutta sanoa ihailun kohteelle yhtään mitään. Ellei ihailun kohde vastanut itse pyydettiin anteeksi väärään numeron valintaa;)) Me olimme silloin 12-13 vuotiaita.
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
tollanen salainen ihailija on aika söötti. Kakarana tollasta ainakin mun aikanani tehtiin. Jos oli kertakaikkisen ihana upee kundi, niin kaveritten kanssa uskallettiin soittaa ja voi kun oli huippu kun kundi vastasi;)) Puhelun kyllä katkaisimme pian, sillä ei kenellekään ollut rohkeutta sanoa ihailun kohteelle yhtään mitään. Ellei ihailun kohde vastanut itse pyydettiin anteeksi väärään numeron valintaa;)) Me olimme silloin 12-13 vuotiaita.
Tuo oli kyllä hyvä! =)
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Tuo oli kyllä hyvä! =)
yksi meistä soittajista sai napattua "ihailun kohteen". Ovat vieläkin yhdessä. Nyt tuo ihaiiltu on jo kolminkertainen vaari;))
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
yksi meistä soittajista sai napattua "ihailun kohteen". Ovat vieläkin yhdessä. Nyt tuo ihaiiltu on jo kolminkertainen vaari;))
sitä "kohtaloo"! =)))
on p..kakisa menossa :)) Jätän vastaamatta, koska pääpalkinto ei kiinnosta....Oikeita vastauksia on tietty tullut jo pilvin pimein.... happamia....kettu.... pihlajanmarjat
davalyan kirjoitti:
osallistu,,ei saa =)
palkinnon suon kyllä ihan mielelläni oikeaan osoitteeseen :) Mahtaako tullimiehillä olla ihmettelemistä tuon lähetyksen kanssa? Ainakin vastaanottajan selitys kuulostaa hyvältä "voitin tuolla nettipulinoissa".
hinski kirjoitti:
palkinnon suon kyllä ihan mielelläni oikeaan osoitteeseen :) Mahtaako tullimiehillä olla ihmettelemistä tuon lähetyksen kanssa? Ainakin vastaanottajan selitys kuulostaa hyvältä "voitin tuolla nettipulinoissa".
raha haisee? ;)))))
hinski kirjoitti:
ja siinä olisi tullimiehillä vaikeeta väittää vastaan;) Aattele nyt miten paljon säkin saisit sillä luonnonlannoitteella kukkasi kasvamaan. Pikkasen kävisi niiden kateeksi jotka jäivät ilman ja joiden kukat sitten riutuisivat ja joutuisivat kasvamaan noilla arkisilla joko kotkoteilla tai pollenravinteilla.
- Virtuaalikoneistaja
siltä että kaikki palstan kuva-arvoituksen järjestäjät toimivat samalla epäeettisellä tavalla, tekevät kuva-arvoitusavauksen luvaten toinen toistaan upeampia palkintoja ja sen jälkeen kun kanssakirjoittajat miettivät päänsä puhki ja kirjoittelevat vastauksiaan palkinnon toivossa, poistuvat he palstalta ja jättävät kilpailijat oman onnensa nojaan.
- Myy-Pikkuinen
Tuo on niin totta. Ursa muka juo minttulikööriä...eiku minttukaakaoo terassilla...
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Tuo on niin totta. Ursa muka juo minttulikööriä...eiku minttukaakaoo terassilla...
se sinne terassille. Sen verran kylmiä ovat olleet yöt jo viime aikoina. Olisi edes tehokkaampaa sisäistä villapaitaa kuten konjakkia tai viskiä. Alkaa jo huolestuttamaan sen palkinnon saamisen suhteen.
mies-vm56 kirjoitti:
se sinne terassille. Sen verran kylmiä ovat olleet yöt jo viime aikoina. Olisi edes tehokkaampaa sisäistä villapaitaa kuten konjakkia tai viskiä. Alkaa jo huolestuttamaan sen palkinnon saamisen suhteen.
Toivottavasti ei palellu...UUUURRRSAAAAA......
davalyan kirjoitti:
Ihanaa nähdä sua :)
Ei Ursa poistunut,sillä on pitkä ja terävä ämpäri ;)ja siinä on kansi ettei loisku kun pimeässä suunnistaa.
on nyt sitten pakattu vuorattuihin kirjekuoriin, toivottavasti tulevat perille! Osoitetiedot on ehkä hieman puutteelliset, mutta uskoni Suomen postilaitokseen on järkkymäTÖN....
Joo, olihan se muki aika iso, mutta jotenkin selvisin siitä... tai siis en...paleltunut muurahaisen keko???)))))
muurahainen on ollut paikalla juuri silloin kun keko rakennettiin, niin ei sitä ainakaan silloin paleltanut. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849