Täällä immeinen joka olis myymässä minoltan Z1 kameraansa. Ongelmana vaan on semmonen että ei minkäänlaista käsitystä paljonko ks kamerasta voisi rahaa pyytää? Ei minkäänlaista muistikuvaa paljonko siitä olen itse rahaa pulittanut. Todella vähän sitä olen käyttänyt, ja ajattelin ihan semmoista perus pientä taskukameraa tilalle hankkia.
Eli siis kysymykseni olisi että onko täällä hintatietoisia ihmisiä ks kameran suhteen? Hintaehdotuksia?
Minolta Z1
4
3313
Vastaukset
- helvil
että kamera on siis minolta dimage Z1
sillä paljonko olet itse maksanut, vaan sillä miten kamera vertautuu nykyisiin vastaaviin.
Kelpo ominaisuuksia on paljon, mutta tarkkuus vaatimaton (joskin tavallisiin kuviin riittävä) 3,2 megapikseliä eikä pitkillä polttoväleillä välttämätöntä kuvanvakaajaa ole. Ikääkin on jo kuutisen vuotta, se on elektroniikan maailmassa runsaahkosti.
Suurempi tarkkuus ja vakaaja muuttaisivat myyntikuviota huomattavasti parempaan suuntaan.
Et tule saamaan tästä aikansa huippukamerasta enää edes viittäkymppiä. Otan toki keräilymielessä vastaan, jos et saa kaupaksi.:)- helvil
Kuulostaa vaan niin jotenkin typerältä. Mutta niinhän se sitten menee. Tarvinee nyt sitten miettiä, tarkkailla vähän nuita "pienien näppärien peruskameroiden" hintoja, että paljonko tarvinee sitten itse vielä lisäksi pulittaa kun uuden kameran ostaa. huoh.
Mutta kiitos kommentista kuitenkin! - Olisiko sattumalta..
helvil kirjoitti:
Kuulostaa vaan niin jotenkin typerältä. Mutta niinhän se sitten menee. Tarvinee nyt sitten miettiä, tarkkailla vähän nuita "pienien näppärien peruskameroiden" hintoja, että paljonko tarvinee sitten itse vielä lisäksi pulittaa kun uuden kameran ostaa. huoh.
Mutta kiitos kommentista kuitenkin!.. sinulla Minoltassasi sitä laajakulma-adapteria, Wide Converter Kit ZCW-100?
Olisin kiinnostunut sellaisen hankkimisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417