Mun mielestä on kauheaa, että tänne on kehitetty jopa tällainen palsta kuin suurperhe. Tässä maailmantilanteessa, jossa maailman suurimpia ongelmia ovat ihmisen ylisikiävyys, niin pariskunnat, jotka eivät osaa hillitä sikiämistä ovat jotenkin ihailtavia. Mun mielestä on todella kummallista, että teitä, jotka ette todellakaan osaa hillitä sikiämistä, pidetään jotenkin upeina.
On turha väittää, että asia olisi teidän oma. Ei todellakaan ole. Minä ja moni muu on tehnyt valinnan olla lisääntymättä, että maapallon ylikuormitus edes jollakin tasolla pienenisi ja ihminen sekä muu eläimistö pystyisi jatkamaan elämää myös tulevaisuudessa, mutta eräät itsekkäällä tavalla vain katsovat oikeudekseen lisääntyä ja lisääntyä sillä perusteella, että "on niin ihanaa ja me itse huolehditaan itsestämme" tms.
Haluaisin edes yrittää keskustella asiasta vakavasti, mutta todennäköisesti tämäkin viesti poistetaan tunnin sisällä täältä.
Suurperhe?
lapsetonnnn
1
204
Vastaukset
- Lapset tuovat leivän tullessaan
Sinun valintasi on sinun valintasi. Nyt kun eläkejärjestelmä Suomesta loppuu niin??? Onneks mulla on lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823