Turkkilaiset Naiset

Lykkimies1

Tuli käytyä istanbulissa viikon reissulla frendin kanssa.Kaveri käynyt siellä usein,olen aina ihmetellyt mitä helvettiä gigolomaa voi tarjota heteromiehelle.Usein olen tiukannut tätä ja jäänyt ilman kunnon vastausta,aina sama fraasi;lähde joskus mukaan niin pääset jyvälle.

Eli asian ytimeen vaikka "tavallisen" naisen pokaaminen jollei nyt aivan mahdoton tehtävä niin vaikeeta se on ja rohkeutta vaatii koska nämä turkin härät vahtivat naisiaan aika tarkasti ja tuntematon turkkilainen mies näyttää voivan vaikuttaa siihen puhuuko hänelle tuntematon nainen turistille vai ei.

Mutta maksullista naista on saatavilla ja paljon.tämä oli itselle todellinen yllätys.Ja voi taivas että ovat monet turkin huorat todella kauniita.voi sitä nautintoa kun ensimmäisen kerran lensi lasti turkin tytön suuhun,naamalle ja hiuksille:D

14

2214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turpaan vaan ja onnea

      " tuntematon turkkilainen mies näyttää voivan vaikuttaa siihen puhuuko hänelle tuntematon nainen turistille vai ei"

      Ja sitten nämä samat tyypit ihmettelevät Suomessa,miksi Suomalaiset miehet suhtautuvat heihin "rasistisesti".

      Kohdelkaamme heitä täysin samoin kuin he kohtelevat meitä.

    • OsmanniTurkuglu
    • hng

      Oletpas sinä harvinaisen tyhmä mies, vaikka et kovin kypsän ihmisen älykkyysosamäärää näytä omaavan.

      • renkipoeka

        No misteepä tuommosen käsityksen oot saanna.


    • tonnikallanen

      Turkin nainen on ihanan karvainen.
      Kun se pyllistää niin sillä on pers karvatkin.
      Sinne tekee gutaa painaa menemään....

      • peräkammarinkikolo

        persereikä on ikkäänku saaressa


    • mulle

      Mistä tämän naisen löysit?

    • pasolina

      Taas yhden idiootin suomalaisen kusipaaluuserin kirjoitus. Eipa siella varmaan tavallinen nainen olekkaan kiinnostunut suomijuntista, joka on niin saamarin ruma ja typera. Kauniita naisia on kaikkialla, eika vaan Turkissa, mutta Suomipaskahousu kelpaa kylla huorille!! Tiesitko juntti, etta naiselta vaaditaan muutakin kuin kauneutta, tuskin, koska et osaa ajatella kulliasi pitemmalle!! Varmaan muuten nauravat siella sulle, ja ihan oikein muuten olisi, jos joku Turkin jatka panisi sua lattyyn ja kunnolla tai ihan sama minkamaalainen.
      Terkkuin vaan taalta Kreikasta. Asustellut jo 2 vuotta. Tyossa ollaan etta sillee.

      • ........................

        rauhouittavat kapselit????


      • Brouhahahahahahahahahaaaa!

        White trash-kielenkäytön tunnistaa kaukaa.

        Muista aina,ettätarjoilijan ammatissa olevat naiset,pettävät aina jossain vaiheessa.

        Lutkia yhtä kaikki.


    • .meisseli22

      en lähde turkkiin maksullisen toosan takia mutta kiva lukea naisten turkin matkojen rietasteluselostuksien jälkeen suomalainen mieskin pääsee painamaan eukkoa turkissa.

      • Höh!

        Joka paikassa, siis ihan kaikkialla toimii sama laki, rahalla saa ja hevosella pääsee. Kai sen idioottikin tajuaa.


    • vaarallinen.

      Tosi alhaista ostaa seksiä ilman kondomia. Luultavasti sellaiseen suostuva prostituoitu on köyhä ja kouluttamaton. Edessä on ennemmin tai myöhemmin HIV-tartunta.
      Vähän empatiaa, onko liikaa vaadittu..

    • Jacktheripper

      pitääkö sanonta only ass paikkansa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe