kanta niiden tuhansien asiassa (vaikkapa alkuvuodesta 2008 mukaan tulleet), jotka ovat yksinomaan menettäneet rahaa WC-kuviossa?
Onko jollakulla korvausvastuui? Jos on, niin kenellä? Ja missä määrin?
Mikä mahtaa olla EOK:n ja muiden
17
679
Vastaukset
ovat kääntyneet poliisin puoleen ja EOKlla on vanhojen konkarien tekemiset puolustettavana.
Joten ei mielipiteitä - ovat eri leireissä.- Tietoa on
Rikosilmoituksen/tutkintapyynnön tehneissä on jäseniä kaikilta aikakausilta ja myös voitolla olevia sponsoreita.
Itse en ole tehnyt rikosoilmoitusta/tutkintapyyntöä, vaikka liityin mukaan vasta 2008 ja olen häviöllä aika reilusti.
Syy on se, että tunnen rehellisiä jäseniä, jotka ovat tehneet itse valuuttakauppaa järjestelmää hyödyntäen ja minulle on aivan turha tulla väittämään, etteikö se olisi toiminut voitollisesti ja sen tietävät myöskin lukuisat henkilöt, jotka eivät ole edes jäseniä.
Missä ovat muuten ulkopuoliset peesaajat/käyttäjät, jotka kokeilivat silloin kun järjestelmä oli avoinna viikkoja?
Luulisi edes yksi löytyvän, joka todistaisi ettei järjestelmä toiminut? Ei löydy! :)
Eikö teitä tosiaankaan ihmetytä edes tälläinen aika oleellinen asia?
Eikö olisi jopa kansalaisvelvollisuus tuoda todisteet pöytään, niin loppuisi lamarahojen tuhlailu? - Kunhan yritän auttaa
Tietoa on kirjoitti:
Rikosilmoituksen/tutkintapyynnön tehneissä on jäseniä kaikilta aikakausilta ja myös voitolla olevia sponsoreita.
Itse en ole tehnyt rikosoilmoitusta/tutkintapyyntöä, vaikka liityin mukaan vasta 2008 ja olen häviöllä aika reilusti.
Syy on se, että tunnen rehellisiä jäseniä, jotka ovat tehneet itse valuuttakauppaa järjestelmää hyödyntäen ja minulle on aivan turha tulla väittämään, etteikö se olisi toiminut voitollisesti ja sen tietävät myöskin lukuisat henkilöt, jotka eivät ole edes jäseniä.
Missä ovat muuten ulkopuoliset peesaajat/käyttäjät, jotka kokeilivat silloin kun järjestelmä oli avoinna viikkoja?
Luulisi edes yksi löytyvän, joka todistaisi ettei järjestelmä toiminut? Ei löydy! :)
Eikö olisi jopa kansalaisvelvollisuus tuoda todisteet pöytään, niin loppuisi lamarahojen tuhlailu?Jopa internetistä löytyy/löytyi puolueettomia testejä että wincapitan signaalit olivat huijausta, PELKÄSTÄÄN niitä peesaamalla menetti ennenpitkää rahansa. Silmät vaan poju auki niin totuus paljastuu.
Ei totuus mihinkään muutu vaikka valheitas toistettaisiin vuosia putkeen, kusetus mikä kusetus. - Tallella
Kunhan yritän auttaa kirjoitti:
Jopa internetistä löytyy/löytyi puolueettomia testejä että wincapitan signaalit olivat huijausta, PELKÄSTÄÄN niitä peesaamalla menetti ennenpitkää rahansa. Silmät vaan poju auki niin totuus paljastuu.
Ei totuus mihinkään muutu vaikka valheitas toistettaisiin vuosia putkeen, kusetus mikä kusetus."Jopa internetistä löytyy/löytyi puolueettomia testejä että wincapitan signaalit olivat huijausta, PELKÄSTÄÄN niitä peesaamalla menetti ennenpitkää rahansa. Silmät vaan poju auki niin totuus paljastuu."
Missä tämä puolueeton testaus on suoritettu ja jopa internetissä.;)
"Ei totuus mihinkään muutu vaikka valheitas toistettaisiin vuosia putkeen, kusetus mikä kusetus."
Tästä olen aivan samaa mieltä muuten paitsi kusettajien osalta ja jotta vältyt kusettajan titteliltä, niin laitapa linkkiä
pöytään tästä puolueettomasta testistä.
ps. En kylläkään pidätä hengitystä sitä odottaessani.;) - Eventt
Tallella kirjoitti:
"Jopa internetistä löytyy/löytyi puolueettomia testejä että wincapitan signaalit olivat huijausta, PELKÄSTÄÄN niitä peesaamalla menetti ennenpitkää rahansa. Silmät vaan poju auki niin totuus paljastuu."
Missä tämä puolueeton testaus on suoritettu ja jopa internetissä.;)
"Ei totuus mihinkään muutu vaikka valheitas toistettaisiin vuosia putkeen, kusetus mikä kusetus."
Tästä olen aivan samaa mieltä muuten paitsi kusettajien osalta ja jotta vältyt kusettajan titteliltä, niin laitapa linkkiä
pöytään tästä puolueettomasta testistä.
ps. En kylläkään pidätä hengitystä sitä odottaessani.;)...rautalankaa. Avaa se softasi ja vertaa vaikka Oandaan. Viive 20 sek.
Miksikö? Koska Wishforex kiskoi signaalin sieltä ja sitten vielä WC-kikkare samaa Wishistä.
Tarvitseeko sitä oikein testata, jos sen näki silmin?!? - Totuudenpuhuja Topi
Eventt kirjoitti:
...rautalankaa. Avaa se softasi ja vertaa vaikka Oandaan. Viive 20 sek.
Miksikö? Koska Wishforex kiskoi signaalin sieltä ja sitten vielä WC-kikkare samaa Wishistä.
Tarvitseeko sitä oikein testata, jos sen näki silmin?!?Älä viitsi kiusata uskovaisia, näkeehän sen että ovat ihan ulapalla ohjelmastansa. Joko heillä ei ole mitään intressejä selvittää tosiasioita tai sitten eivät jostain syystä pysty sisäistämään saamaansa tietoa.
Jos signaali tulee ilmaisesta feedistä joka vielä kiertää kaikenlisäksi wishforexin palvelun kautta kuvana signals ohjelmistoon lähes puolen minuutin viiveellä niin mitä ihmettä voi odottaa?
Miljardin arvoista softaa? Päätelkää itse..
Wishforexistakin tekisi mieli jutella lisää mutta mitäpä se auttaisi, jokainen on jo puolensa valinnut mutta aika lumieränä taitaa mennä läpi oikeudessa. - Mistä puhe?
Eventt kirjoitti:
...rautalankaa. Avaa se softasi ja vertaa vaikka Oandaan. Viive 20 sek.
Tarvitseeko sitä oikein testata, jos sen näki silmin?!?"...rautalankaa. Avaa se softasi ja vertaa vaikka Oandaan. Viive 20 sek.
Tarvitseeko sitä oikein testata, jos sen näki silmin?!? _______"
Hmmm? Oanda no se on osatotuus....jne Wishforex juu juu jne.......?
Näistä voidaan tietenkin keskustella ja on keskusteltukin......
...Mutta tässä nyt keskustellaan väittämästä, että mm. internetistä löytyy puolueeton testi tappiollisesta toimivuudesta ja myös siitä, että miksi kukaan ulkopuolinen ns. asiantuntija ei ole tullut esiin todisteidensa kanssa, vaan jotkut ovat tulleet pelleilemään puheillaan kolikonheitosta.
Me kun tulemme esiin, niin meillä on asiastamme myös kunnon todisteet! Että revi siitä suolimuro! - * se on mahdottomuus, sano*
Mistä puhe? kirjoitti:
"...rautalankaa. Avaa se softasi ja vertaa vaikka Oandaan. Viive 20 sek.
...Mutta tässä nyt keskustellaan väittämästä, että mm. internetistä löytyy puolueeton testi tappiollisesta toimivuudesta ja myös siitä, että miksi kukaan ulkopuolinen ns. asiantuntija ei ole tullut esiin todisteidensa kanssa, vaan jotkut ovat tulleet pelleilemään puheillaan kolikonheitosta.
Me kun tulemme esiin, niin meillä on asiastamme myös kunnon todisteet! Että revi siitä suolimuro!Kun huomisen tai tunnin päässä tulevaisuudessa olevaa kurssia ei voi ennustaa historiasta. Näin se vaan totuus on. Ei siihen auta mikään algoritmi, koska kurssissa ei tätä tietoa ole.
Jos taas olitte mukana supertietokoneiden pelissä, missä jo tapahtuneeseen kurssimuutokseen reagoidaan automaattisesti sekunnin murto-osissa, niin mitenkähän se onnistui tunkkieinarin alennusmyynnistä ostamalla läppärillä ja sormin ostomääräyksiä näpytellen?
Niinhän se on, että ne oli aina ne kaverit tai tuttavat, jotka kuulopuheiden mukaan teki tuottoisaa valuuttakauppa FXTrader:ilää. Omakohtaista todistajaa ei vaan tunnu löytyvän. Näinhän se oli EOK:n sivullakin, että useiden kertomusten mukaan ... - eventt
Totuudenpuhuja Topi kirjoitti:
Älä viitsi kiusata uskovaisia, näkeehän sen että ovat ihan ulapalla ohjelmastansa. Joko heillä ei ole mitään intressejä selvittää tosiasioita tai sitten eivät jostain syystä pysty sisäistämään saamaansa tietoa.
Jos signaali tulee ilmaisesta feedistä joka vielä kiertää kaikenlisäksi wishforexin palvelun kautta kuvana signals ohjelmistoon lähes puolen minuutin viiveellä niin mitä ihmettä voi odottaa?
Miljardin arvoista softaa? Päätelkää itse..
Wishforexistakin tekisi mieli jutella lisää mutta mitäpä se auttaisi, jokainen on jo puolensa valinnut mutta aika lumieränä taitaa mennä läpi oikeudessa.... w.i.s.h Ismon liikeistä jotain uutta? ( ps. en tarkoita sitä salkkari-Ismoa )
( [email protected] ) - jälkeen...
* se on mahdottomuus, sano* kirjoitti:
Kun huomisen tai tunnin päässä tulevaisuudessa olevaa kurssia ei voi ennustaa historiasta. Näin se vaan totuus on. Ei siihen auta mikään algoritmi, koska kurssissa ei tätä tietoa ole.
Jos taas olitte mukana supertietokoneiden pelissä, missä jo tapahtuneeseen kurssimuutokseen reagoidaan automaattisesti sekunnin murto-osissa, niin mitenkähän se onnistui tunkkieinarin alennusmyynnistä ostamalla läppärillä ja sormin ostomääräyksiä näpytellen?
Niinhän se on, että ne oli aina ne kaverit tai tuttavat, jotka kuulopuheiden mukaan teki tuottoisaa valuuttakauppa FXTrader:ilää. Omakohtaista todistajaa ei vaan tunnu löytyvän. Näinhän se oli EOK:n sivullakin, että useiden kertomusten mukaan ...Tajua mistä edes puhutaan, niin en halua aikaani haaskata ko. tyypin kanssa yhtään pisempään.
Onhan se tietysti ikävää, että suolimurot jäävät kerta toisensa jälkeen rysänpäältä kiinni valehtelusta ja alkavat sönkkäämään sivusta.;) - Nipottaja
Mistä puhe? kirjoitti:
"...rautalankaa. Avaa se softasi ja vertaa vaikka Oandaan. Viive 20 sek.
Me kun tulemme esiin, niin meillä on asiastamme myös kunnon todisteet! Että revi siitä suolimuro!"Me kun tulemme esiin", sitähän tässä on kohta vuositolkulla odotettu. Sama koskee "kunnon todisteitanne". Surullista, tosi surullista. Henkisen hyvinvointisi kannalta olisi parasta, että vihdoin tunnustaisit itsellesi tilanteen. Mitään esiintuloa ei tule, mitään kunnon todisteita ei teillä ole, rahat on menetetty, ylösnousemusta ei ole odotettavissa. Nyt on aika irrottautua menneisyyden harhoista ja katsoa eteenpäin. Kaikki kääntyy parhain päin, kunhan vain osaat erottaa arkipäivän tyhjistä haaveista. Kaikkea hyvää sinulle ja kaltaisillesi.
- niinpä niin taas...
Tietoa on kirjoitti:
Eikö olisi jopa kansalaisvelvollisuus tuoda todisteet pöytään, niin loppuisi lamarahojen tuhlailu?Minäkin tunnen muutamia ihan rehellisiä entisiä jäseniä, joilla ei ole mitään hajuakaan "valuuttakaupan tekemisestä järjestelmää hyödyntäen". Minullekin kaupattiin capitaa ja sanottiin ettei valuuttakaupasta tarvitse tietää itse mitään.
"Eikö olisi jopa kansalaisvelvollisuus tuoda todisteet pöytään, niin loppuisi lamarahojen tuhlailu?"
Niinpä. Harmi vaan, että pääepäilty päätti piilotella Ruotsissa ja ties missä yli puoli vuotta, kun olisi voinut tuoda ne "todisteet" julki. Eikä tosiaan ihmetytä miksi rehellistä toimintaa ylläpitävä toimii näin? Eikö tietokonenero olisi saanut todisteita esiin nettiin? - vaan...
Tietoa on kirjoitti:
Eikö olisi jopa kansalaisvelvollisuus tuoda todisteet pöytään, niin loppuisi lamarahojen tuhlailu?"Itse en ole tehnyt rikosoilmoitusta/tutkintapyyntöä, vaikka liityin mukaan vasta 2008 ja olen häviöllä aika reilusti.
Syy on se, että tunnen rehellisiä jäseniä, jotka ovat tehneet itse valuuttakauppaa järjestelmää hyödyntäen ja minulle on aivan turha tulla väittämään, etteikö se olisi toiminut voitollisesti ja sen tietävät myöskin lukuisat henkilöt, jotka eivät ole edes jäseniä."
Eikös tässä ole nyt reilumman puoleinen epäjohdonmukaisuus? Jos järjestelmä kerran toimi(i), miksi olet pakkasella? Mikä ihmeen järki on maksaa itsensä siniseksi "voitollisesti toimivasta" järjestelmästä, ja vaan katsoa vierestä, kun muut sinun "tuntemat rehelliset jäsenet, jotka tekivät itse valuuttakauppaa järjestelmää hyödyntäen" tekivät sitä vielä kertomasi mukaan voitollisesti.
Miksi et itse tarttunut toimeen ja ryhtynyt tahkoamaan "voitollisesti toimivalla järjestelmällä" rahaa? Sen sijaan toljotit passiivisena muiden rahantekoa itse tekemättä mitään. Oletko tyhmä, vai valehteletko? - ???
eventt kirjoitti:
... w.i.s.h Ismon liikeistä jotain uutta? ( ps. en tarkoita sitä salkkari-Ismoa )
( [email protected] )tämä ko. henkilö on ?
- * kuka on tyhmä?*
jälkeen... kirjoitti:
Tajua mistä edes puhutaan, niin en halua aikaani haaskata ko. tyypin kanssa yhtään pisempään.
Onhan se tietysti ikävää, että suolimurot jäävät kerta toisensa jälkeen rysänpäältä kiinni valehtelusta ja alkavat sönkkäämään sivusta.;)Ongelmani on siinä, että ymmärrän jonkinverran valuuttakauppaa ja paljon matematiikasta.
Kun nyt esittäisit edes yhden asiapitoisen väitteen niin voisimme sitä yhdessä tutkia. Mutta kun ei yhtään ainoaa asiaa. Väitteesi ovat: " Hmmm, juu juu, jne, näistä voidaan keskustella ja on keskusteltu." Ja loppukin menee sitä samaa rataa.
En ole suolimuro, en ole jätkä, enkä edes valehtele.
Ymmärrän kyllä, että nämä ovat liian vaikeita aiheita monelle ja tietopohja loppuu heti ensi metreillä - valitettavasti. - tutkailija_
Tietoa on kirjoitti:
Eikö olisi jopa kansalaisvelvollisuus tuoda todisteet pöytään, niin loppuisi lamarahojen tuhlailu?Valuuttakaupan voitto vain näkyi siellä wincapitan tilillä.
Oikeasti ystäväsi eivät tehneet valuuttakauppaa, vaan luulivat tekevänsä. Siinä se. - nyt omasta
tutkailija_ kirjoitti:
Valuuttakaupan voitto vain näkyi siellä wincapitan tilillä.
Oikeasti ystäväsi eivät tehneet valuuttakauppaa, vaan luulivat tekevänsä. Siinä se."Valuuttakaupan voitto vain näkyi siellä wincapitan tilillä.
Oikeasti ystäväsi eivät tehneet valuuttakauppaa, vaan luulivat tekevänsä. Siinä se."
Tai siis ystäviensä käymästä valuuttakaupasta omalla alustalla ja omilla rahoillaan hyödyntäen signaalijärjestelmää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798