Eli siis onko tämä Globetelin 0,07 €/min aivan totta? ei lisämaksuja? Ja tuon saa käyttöön lisäämällä tuo 99588 numeron alkuun vain esim. 9958840xxxxxxx eli tuossa on 040 alkuinen matkapuhelin numero lopussa?
Onko halvempia tapoja soitella Usahan, toki tuokin on jo halpa. Skypelle ei ole mahdollisuutta.
Kiitoksia!
99588 avulla soittaminen Usa:han
2
1190
Vastaukset
- kysy palvelun hintaa Globetelilta
Yritätkö soittaa Suomesta ulkomailla (esimerkiksi USA:ssa) olevaan
suomalaiseen 040-alkuiseen vastaanottajan matkapuhelinnumeroon?
Jos soitat ulkomaisessa verkossa verkkovierailulla olevaan
suomalaiseen matkapuhelinliittymään, sinun ei tulisi lisätä
mitään ulkomaanpuhelupalveluiden etuliitettä vastaanottajan
puhelinnumeroon, vaan sinun kannattaa soittaa näppäilemällä
vastaanottajan puhelinnumero joko siten kuin soittaisit vastaanottajalle,
jos vastaanottaja on Suomessa, tai sitten voit soittaa vastaanottajalle
näppäilemällä vastaanottajan puhelinnumero tavallisessa kansainvälisessä
muodossa ( -etutunnusta käyttäen).
Tuosta itse mainitsemastasi edulliselta vaikuttavasta Globetelin
tarjoamasta ulkomaanpuheluyhteydestä ulkomaisiin liittymiin
en osaa sanoa, tulisiko mainitsemaasi hintaan jotakin lisäveloituksia,
enkä osaa sanoa myöskään onko kyseisen palvelun tarjoama yhteys
laadukas, sen veloitukseen nähden. Sinun kannattaa kysyä palvelun
veloituksesta soittamalla tai lähettämällä palautekyselyn itse Globeteliin.- apuatarvitseva
Eli siis olen soittamassa suomalaiseen liittymään (040-alkuinen), joka on amerikassa käymässä. Tällöinhän ne liittymän ulkomaan lisämaksut menee sille kuka on amerikassa? näin ainakin oon ymmärtänyt, mutta se vaan on todella kallista. Eli halvempia tapoja soittaa amerikkaan suomalaiseen liittymään.
Eli tuo Globetel voisi tulla sitten käyttöön, kun kyseinen henkilö amerikassa saa paikallisen liitymän. Pitääpä laittaa tuonne globeteliin kyselyä!
Kiitokset sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078