"Elisa Tunnari on Elisan ja Kolumbuksen matkapuhelin- asiakkaille tarkoitettu hälytysäänipalvelu, jossa soittajalle soi normaalin tuut-äänen sijasta valitsemaasi musiikkia. Ja mikä parasta: palvelu toimii kaikilla puhelinmalleilla! "
Kyllä on ihan naurettavaa, että Elisa perii koko ajan kuukausimaksua palvelusta, jonka olen tilannut jo kaksi vuotta sitten, mutta joka ei ole nyt kymmeneen kuukauteen toiminut!!
No, ehkä se on oma vika, voisinhan katkaista palvelun ja liittyä sitten uudelleen ja maksaa uudelleen ne kaikki kappaleet, joiden "vuokrasta" vuodeksi olen nyt jo maksanut...kun siis viime joulukuun jälkeen en ole päässyt hallinnoimaankaan musiikkia, vaan tällä hetkellä minulle soittaessa kuuluu elisan iiihaaana tunnusmusiikki..
Onko muilla kokemuksia...
ELISA TUNNARI
Outi T
2
892
Vastaukset
- kili66
jep samankaltaisia kokemuksia, peruutin palvelun ja sain hyvitystä kuukausimaksusta.
Harmillista, sillä palvelun ideahan on mielestäni hyvä. Mikähän tässä on oikeen
takana kun näin pitkä katkos palvelussa?? Amatöörimäistä toimintaa. - peräreikä
Ihan perseestä kokojuttu! Olisin halunnu tilata jo vuosi sitten sen mutta paskat mtn! Eihän nuo saa mtn aikaseksi tuola!???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774