Käyttäkää järkeä

fafasdfasdfg

Miksi pidätte koirianne vapaana? Luuletteko että niitä voi metsässä juoksuttaa irrallaan missä lapset viettää vapaa-aikaansa?

8

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkityskunnossa

      tarviiko sellaseen metsään mennä missä koirat juoksee vapaana ja toisinpäin.
      Pitäs olla ihmisillä järkeä sen verran että ei mennä jos koira irti ja jos siel on lapsia niin ei mennä koiran kanssa. perkele mitä meininkiä.
      maalaisjärki puuttuu 97 %:lta jotka täällä kirjottaa.

      • eiymmärrä4

        jokaisen rodun kohdalle?

        Terveisin riistaviettisen isovillakoiran omistaja. Naapureiden kissat pihallamme ovat hyvä harjoituskohde.


      • 111111111110

        Jos sulla olis maalais tai yhtään mitään järkeä niin tajuaisit ettei koiria metsässäkään saa pitää irti.


      • toopeliman
        111111111110 kirjoitti:

        Jos sulla olis maalais tai yhtään mitään järkeä niin tajuaisit ettei koiria metsässäkään saa pitää irti.

        hyvät vajakit ottako mitään koiraa jollette ymmärrä, että niitä pitää juoksuttaakin.


      • !!!!
        toopeliman kirjoitti:

        hyvät vajakit ottako mitään koiraa jollette ymmärrä, että niitä pitää juoksuttaakin.

        Pidä koiraasi lain edellyttämällä tavalla tai älä pidä sitä ollenkaan!

        Metsästyslaki 28.6.1993/615
        51 § Koiran kiinnipitovelvollisuus
        Maaliskuun 1 päivästä elokuun 19 päivään ulkona oleva koira on pidettävä kytkettynä tai siten, että se on välittömästi kytkettävissä.
        53 §
        Koiran pitäminen toisen alueella
        Ilman maanomistajan tai metsästysoikeuden haltijan lupaa koiraa ei saa pitää irti toisen alueella. (= siis mihinkään aikaan vuodesta)


      • skriikskräääk
        !!!! kirjoitti:

        Pidä koiraasi lain edellyttämällä tavalla tai älä pidä sitä ollenkaan!

        Metsästyslaki 28.6.1993/615
        51 § Koiran kiinnipitovelvollisuus
        Maaliskuun 1 päivästä elokuun 19 päivään ulkona oleva koira on pidettävä kytkettynä tai siten, että se on välittömästi kytkettävissä.
        53 §
        Koiran pitäminen toisen alueella
        Ilman maanomistajan tai metsästysoikeuden haltijan lupaa koiraa ei saa pitää irti toisen alueella. (= siis mihinkään aikaan vuodesta)

        dobbereita vai muitakin rotuja? Näen nimittäin päivittäin irtokoiria.


      • fhbadjfbhei
        !!!! kirjoitti:

        Pidä koiraasi lain edellyttämällä tavalla tai älä pidä sitä ollenkaan!

        Metsästyslaki 28.6.1993/615
        51 § Koiran kiinnipitovelvollisuus
        Maaliskuun 1 päivästä elokuun 19 päivään ulkona oleva koira on pidettävä kytkettynä tai siten, että se on välittömästi kytkettävissä.
        53 §
        Koiran pitäminen toisen alueella
        Ilman maanomistajan tai metsästysoikeuden haltijan lupaa koiraa ei saa pitää irti toisen alueella. (= siis mihinkään aikaan vuodesta)

        Miksi tämä on täälä dobermanni osastolla? Eiköhän se laki koske rotua kun rotua.. Itse samaa mieltä, että vastuuntuntoinen koiranomistaja ei pidä koiraansa vapaana ihan missä tahansa, mutta vapaana niitäkin jossain täytyy pitää! Taitaa aloittajalla pipaa kiristää ihan muut jutut kun itse koirien vapaana pito...


      • toopeliman
        !!!! kirjoitti:

        Pidä koiraasi lain edellyttämällä tavalla tai älä pidä sitä ollenkaan!

        Metsästyslaki 28.6.1993/615
        51 § Koiran kiinnipitovelvollisuus
        Maaliskuun 1 päivästä elokuun 19 päivään ulkona oleva koira on pidettävä kytkettynä tai siten, että se on välittömästi kytkettävissä.
        53 §
        Koiran pitäminen toisen alueella
        Ilman maanomistajan tai metsästysoikeuden haltijan lupaa koiraa ei saa pitää irti toisen alueella. (= siis mihinkään aikaan vuodesta)

        täällä maalla voi juoksuttaa eikä kukaan tuu lakia lukemaan. Työnnä hanuriis ne pykäläs.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe