Minä oon ainakin sitä mieltä, että erilaisista asioista pitää voida puhua.. mutta niin että näin julkisella palstalla kun tämäkin on, niin ketään ei syytetä.. eikä muutenkaan millään tavoin tehdä toiselle pahaa..
Täällä jossakin luki kun luin noita chatinkin kirjoitusrajoituksia että tekijänoikeudellisia asioita ei saa laittaa.. No miten siinä tapauksessa jos ilmoittaa lähteen.. ja jos esim. jollain nettisivulla ei oo erikseen mainittu sitä.. saako kopioida vaiko ei.. Mun mielestä nettisivullakin se pitäs kertoa.. Moniin julkaisuihin laitetaan lähde tieto.. Lähteenä käytetään jotain juttua.. ja siinä mainitaan kirjoittajan nimi.. päivä ja se juttu esim. lehtiartikkeli.. eikö se näin ole..
Monista asioista pitää voida puhua
0
145
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33429984
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?592514Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien651872- 2071747
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1631646- 341371
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.851213- 1221048
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex102997Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30952