Hyvää syksyä kaikille

pirre-tyttö

Taidanpa pitää pikkuisen tauon tänne kirjoittelussa.. Olen vähän sitä mieltä.. Toki mielelläni laittaisin tänne erilaisia kommentteja.. Mutta viime päivien tapahtumat ovat edes auttaneet päätöstäni siitä.. että tälle palstalle kirjoittelu vain joidenkin yksin oikeus.. Minusta nämä palstat pitäs olla avoimia kaikille mielipiteille.. Ja toista kirjoittajaa pitäs kunnioittaa..

Chat-keskustelussakin olis paljon kehittämistä.. ainakin minun mielestä.. Ehkäpä siitäkin joskus löytyy vielä tulevaisuudessa mukaviakin keskusteluja.. jonne ihmiset eri ikään ja sukupuoleen katsomatta voivat kirjoitella.. runojaan ja ajatuksiaan.. Tämä suomen lama on tehnyt sen.. että suomessa on paljon työttömiä ihmisiä.. kunhan he kaikki hoksaa nämä sivut ja tulevat tänne juttelemaan kun muuta tekemistä ei ole.. niin niistä keskusteluista voikin syntyä vilkkaita keskusteluja.. saas nähdä miten käy.. se jääköön nähtäväksi..

3

170

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aprikos*

En useinkaan kerkiä kurkistaa tänne, mutta joskus on ihan kivojakin kekusteluja. Niin kuin nyt viimeksi tuo Meriläisen aloitus kotieläimestä. Tietysti ne, jotka ovat täällä pitkään kirjoitelleet tuntevat toisensa tutuiksi paremmin niinkuin tavallisessa elämässäkin tunnetaan. Mutta annetaan oma panoksemme sen mukaan kuin innostusta ja voimia riittää.

Oma työni on paljolti näyttöpäätteen ääressä istumista, niin en iltaani välttämättä enää käytä samalla tavalla. Vaikka joskus uteliaisuus voittaakin... Nyt kun lomat on ohi ja marjat -paitsi karpalot ovat pakastimessa, niin on enemmän aikaa keskustelullekin, joko kasvokkain tai tälleen.

• Enkeli-trio

koita ny jaksaa vaa,vaikket ain jaksaiska.
      Siin olet kyl vääräs,et olis joittenki yksinoikeus...
      Milläs kukkaa sitä estää ? Saa tänne kirjottaa kuka vaa,koska vaa.

Chat-jutust emmää tiä mittää,kennem mää ol siäl ikinä käynykkä.
      Koita löytää iloa elämääsi vaiks lapsistas.
      Oletkos muute jo mamma ?

Lämmint syksyy sul ja voi hyvi !

• blaa****

Pirre vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe