ossoiskos joku jelppiä

Elikäs osaisko joku neuvoa,että saisko ja jos sais,niin miten sais,siis pysymään noit keskustelun viestit "ketjuna",kun avaa topiikin ?

Kun minulla on nyt, kun tämä muutos on ollut,nii että,suurinpiirtein joka topiikkia kun alkaa lukemaan,niin viestit näkyy litaniana kokonaan :(,siis "kakkosesitystapa" eli melkein joka kohdalla saa AINA klikata tuon kohdan,missä tulis vaan ketjuna (eli ei näy viestien sisältöä kuin avattuna).Ennen aukesi aina ykköstapana(kun joku neuvoi,että sitä klikkasi ja se myös pysyi koko ajan siinä),siis ketjuna,ja kun haluaisin sen nytkin samoin.Voiko sen mitenkään "lukita"?
Toivottavasti joku edes ymmärsi mitä yritän kysyä,kun tuntui itseltäkin vähän sekavalta...

Juu,ja minulla nykyään kun vaihtaa palstaa ja aukoo topiikkeja,niin sivu pomppii aina jonkin aikaa,ennenkuin rauhoittu paikoilleen.Ärsyttävää.Onkos muilla tullut palstan uudistuksen myötä myös tuollaisia ihme muutoksia?

3

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myy-Pikkuinen

      kauaa puumaisena, vaan aina välillä saa sen klikata uudestaan. Outoa ettei sitä ole laitettu oletuksesksi. Niin ja tuo pomppiminen tapahtuu myös mun koneella, ei mitenkään häiritsevästi mut kuitenkin.

    • itsellä on sama juttu noiden keskustelujen näkymisen kanssa - joskus se pysyy "puumaisena" jonkin aikaa, tai ehkä muistaa tiettyjen keskustelujen osalta että olen valinnut sen näkymän, mutta en ole saanut sitä kokonaan siinä pysymään.

      En tiedä ymmärsinkö tuon "hyppimisen" oikein, minulla kestää joskus keskustelun latautuminen jonkin aikaa, ja kun osa keskustelusta on latautunut ja osa ei, niin jotenkin se näyttää pomppivan hakiessaan lopullista muotoa... Opera toimii ainakin minun koneella parhaiten, ja tässä näyttää nykyään olevan tuollainen "turbo"-nappula, siitä ei ole muilla sivustoilla ollut mitään hyötyä vaan pikemminkin päinvastoin, mutta täällä se on hyvä. :) Silloin jää ainakin kaikki liikkuvat mainokset latautumatta, niiden tilalle tulee nuoli josta ne saa halutessaan sitten näkyviin. Se on ihan hyvä myös esim. YouTubessa silloin kun haluaa lukea vain kommentteja eikä katsoa videota, silloin video ei lähde käyntiin ja kommentit tulee nopeasti näkyviin.

      - Nyt saunaan! :)

    • Kiitti vastauksista.
      No täytyy sitten vaan klikkailla urakalla tuota ketjuuntumista :/,vaikkas ärsyttääkin.Pitikin niitten mennä muutoksia hommaan tekemään,höh.

      Poistun nyt lohduttautumaan moisesta syömään yläkertaan sänkyyn isännän tekemää mustikkapiirakka,kun ensin olin tässä pari päivää mökillä äiskän herkuilla.Ai niin,ja kyytipojaksi sänkyyn vähän Fazerin Sinistä suklaatia.Tuli meinaan ostettua melkoinen satsi varastoon,kun prismasta sai hintaan kuusysi senttiä per iso levy o_O

      Joten,öitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe