Kauniisti kolaroitu BMW 316, jossa on vautsi vau M-tarra :D http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/155607.shtml
Onneksi tämä alaikäinen känniääliö ei törmännyt bemarilla vastakkaisella kaistalla ajavaan autoon, vaan ajoi päin puuta. Näin säästyttiin sivullisilta uhreilta. Onneksi siis vain tämä idiootti kuski ja kyydissä olleet kuolivat. Jumala pitää kyllä huolen että idiootit tappavat itsensä tavalla tai toisella. Bemarin kyytiin nouseminen on varma kuoleman merkki,
Tyypillinen BMW kuski tappaa itsensä :D
16
533
Vastaukset
- epätietoinen090909
kuollut vaikka olen noussut bemariin miljoona kertaa, missä vika? voitko auttaa mua kun en tajua miksi en ole kuollut vielä, onko jumala hylännyt mut kun ei tahdo mua luokseen??
- paskakasa E36
toivottavasti sä kuolet pian, eikä sua jää kukaan kaipaamaan :D
Todennäköisesti sä olet seuraava luuseri, joka ajaa ittensä puuhun :D - 4rtgf
paskakasa E36 kirjoitti:
Todennäköisesti sä olet seuraava luuseri, joka ajaa ittensä puuhun :Dsairasta tekstiä.
- epätietoinen090909
paskakasa E36 kirjoitti:
Todennäköisesti sä olet seuraava luuseri, joka ajaa ittensä puuhun :Dvoiko puuhun ajaa mullakin autolla kuin bemarilla??? Tota en tiennytkään kokeilen heti huomenna miten se Audi siihen puun ympärille taipuu.
Mut hei..Kiitos sulle vinkistä - roiserhoff
paskakasa E36 kirjoitti:
Todennäköisesti sä olet seuraava luuseri, joka ajaa ittensä puuhun :Dmikä vittu sua oikee vaivaa. kannattais varmaan käydä tarkistamassa jos et muuta keski. ilmeisesti olet uskollinen pelle ja autosi takaluukussa lukee bemarilla ajo on syntiä tai jtn vastaavaa. ajeleppa sinä taivaassa mopoautolla ja muilla "yli-turvallisilla" vehkeillä jotka hyytyy alamäkeen ni me muut painellaa helvetissä saksalais valmisteisilla autoilla.
- dhdhdhdd
roiserhoff kirjoitti:
mikä vittu sua oikee vaivaa. kannattais varmaan käydä tarkistamassa jos et muuta keski. ilmeisesti olet uskollinen pelle ja autosi takaluukussa lukee bemarilla ajo on syntiä tai jtn vastaavaa. ajeleppa sinä taivaassa mopoautolla ja muilla "yli-turvallisilla" vehkeillä jotka hyytyy alamäkeen ni me muut painellaa helvetissä saksalais valmisteisilla autoilla.
Sinne ne kaikki nazien tekemillä autoilla ajavat joutuu..HAAHAHAHHAHAHAAAA
palakaa siellä paskoinenne! - heh heh
paskakasa E36 kirjoitti:
Todennäköisesti sä olet seuraava luuseri, joka ajaa ittensä puuhun :Dsähän oot sama heppu joka tuolla Audipalstalla :D
Vituttaako Bmw:t,vituttaako? :D
On olla elossa ja aivotoiminnallisesti sinun tasollasi.
Siinä tilanteessa kun kuvittelee että joku auton merkki liittyy nuoren ihmisen tekemään virheeseen olisi jo hoitoon ohjaaminen ajankohtaista.
Ja muutenkin tuollaiset sinunlaiset idiootit pitäisi kastroida jotta teitä ei tulisi lisää.Heti huomannu sun jumala juttuja.
Täysi selitys sun tekstillesi olet uskovainen. Tehän olette koulutettuja olemaan täysiä paskoja.- huhuhuhuu8
Kuules zippo100 vai mikä nyt ikinä lienetkään.
Toi että se on Bemarin vika kun nuoria kuolee on aika kaukaa haettu, se on taas sellasten aivopestyjen marakttien provosointia jotta saadaan kansa nousemaan Bemaria vastaan. Ei voi muuta kuin nauraa tuollaisille apinoille.
Näillä provosoijilla taitaa olla muumit karannut laaksosta, kuten myös sulla. huhuhuhuu8 kirjoitti:
Toi että se on Bemarin vika kun nuoria kuolee on aika kaukaa haettu, se on taas sellasten aivopestyjen marakttien provosointia jotta saadaan kansa nousemaan Bemaria vastaan. Ei voi muuta kuin nauraa tuollaisille apinoille.
Näillä provosoijilla taitaa olla muumit karannut laaksosta, kuten myös sulla.Anna typerät kommenttisi vasta sitten sen jälkeen.
Sun olisi myös hyvä tehdä päätös omalta kohdaltasi oletko noita idiootteja jotka uskovat automerkin vaikuttavan vai et.
Sitten kun sulla lukeminen sujuu niin tajuaat että minua vituttaa toi BMW vinkuminen vaikka ajan itse toyotalla.- bimmergirl sucks!
huhuhuhuu8 kirjoitti:
Näillä provosoijilla taitaa olla muumit karannut laaksosta, kuten myös sulla.Ei se ole bemarin vika tietenkään. Auto kuin auto (vaikka uudet mallit ovatkin made in russia...ja vanhat alitehoisia paskoja). Mutta ei sille minkään mahda, että just nää vajaaälyiset marakatit ja muut känniääliöt nousee just BMW:n rattiin isottelemaan. Jostain syystä BMW vetää näitä elämässä epäonnistuneita hölmöjä puoleensa. Ja loput voitkin lukea sitten iltapäivälehdistä että montako ihmistä on taas kuollut BMW:n kyydissä tai montako ihmistä on kuollut BMW kuskin yliajamana.
- kakakakakakkaaaaa
zippo100 kirjoitti:
Anna typerät kommenttisi vasta sitten sen jälkeen.
Sun olisi myös hyvä tehdä päätös omalta kohdaltasi oletko noita idiootteja jotka uskovat automerkin vaikuttavan vai et.
Sitten kun sulla lukeminen sujuu niin tajuaat että minua vituttaa toi BMW vinkuminen vaikka ajan itse toyotalla.Mulle tuli nyt paha mieli
- ??????????????
Milläs sivustolla kävit avautumassa tämän tapauksen jälkeen?
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/kolme-kuoli-oulussa/452991- bemarilla ajaa vain idiootit ja vähä-älyiset :)
Mis vitus mun vanteet on? -->http://www.iltasanomat.fi/autot/1678921
Löytyi! Tässähän nää vanteet onkin :) --> http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/155607.shtml
- OLET IDIOOTTI
Ooppas sä säälittävä ihminen, hakee viestillä huumoria sekä hyödyntää sitä bmw vihaansa ku ihmiset on kuollu! Nuoria ihmisiä... Nuku hyvin hymymerkkies kanssa... Ps autolla kuin autolla näitä tulee :D Vaioliko se bmw kännissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422732Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423422470- 352154
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471896- 241685
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251589- 441460
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391375- 361176