Tein eräästä naisjohtajasta ilmiannon ja hän sai varoituksen. Tämän seurauksena hän mustamaalannut minua useisiin yhteisöihin ja esimerkiksi tiedän että opiskelupaikkani tietokoneenkäyttöä seurataan jollakin vakoiluohjelmalla. Tämän takia olen pitänyt oman kotikoneeni täysin erillään opiskelupaikan Internet-yhteyksistä.Itselläni on käytössä Linux ja opiskelupaikkani koneella on Windows XP. Näyttää siltä, että opiskelupaikkani koneille on asennettu jokinlainen ohjelmistopohjainen keylogger-ohjelma.
Koska koulun koneille on pitkä matka, uskallanko avata kouluni sähköpostiosoitetta eli liittyä koulun verkkoon kotikoneellani ? Vai voiko tästä verkosta tulla kotikoneelleni jonkinlaisia viruksia tai vakoiluohjelmia, jolla nähdään kaikki mitä kotikoneellani teen ?
Tämä on nimittäin toinen kerta kun minulle tätä tehdään. Narsista luonnehäiriötä sairastavalla johtajalla on vaikutusvaltaa enkä puhu nyt kuvittelusta.
Lämmin kiitos vastauksista !
TIETOKONEEN SEURANTA
Ei kuvittelua
1
1561
Vastaukset
- 16+19=35
yritys.
ÄLÄ VITTU ALA VIERITTÄÄN PALSTAA IDIOOTTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099