Tein eräästä naisjohtajasta ilmiannon ja hän sai varoituksen. Tämän seurauksena hän mustamaalannut minua useisiin yhteisöihin ja esimerkiksi tiedän että opiskelupaikkani tietokoneenkäyttöä seurataan jollakin vakoiluohjelmalla. Tämän takia olen pitänyt oman kotikoneeni täysin erillään opiskelupaikan Internet-yhteyksistä.Itselläni on käytössä Linux ja opiskelupaikkani koneella on Windows XP. Näyttää siltä, että opiskelupaikkani koneille on asennettu jokinlainen ohjelmistopohjainen keylogger-ohjelma.
Koska koulun koneille on pitkä matka, uskallanko avata kouluni sähköpostiosoitetta eli liittyä koulun verkkoon kotikoneellani ? Vai voiko tästä verkosta tulla kotikoneelleni jonkinlaisia viruksia tai vakoiluohjelmia, jolla nähdään kaikki mitä kotikoneellani teen ?
Tämä on nimittäin toinen kerta kun minulle tätä tehdään. Narsista luonnehäiriötä sairastavalla johtajalla on vaikutusvaltaa enkä puhu nyt kuvittelusta.
Lämmin kiitos vastauksista !
TIETOKONEEN SEURANTA
Ei kuvittelua
1
1579
Vastaukset
- 16+19=35
yritys.
ÄLÄ VITTU ALA VIERITTÄÄN PALSTAA IDIOOTTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080