Musta on ihanaa ku mä oon niin TYHMÄ!

En oo kuin vuodesta -88 istunut sorvin ääressä - ennen macin ja nykyään pc:n - ja aina sitä oppii jotakin heheee...niinkuin nyt aamulla löysin kannettavan alta Produc Keyn, kun joku täällä sanoi että se on siellä! Voi p-le ku ihanaa pikkujuttu haahhaaa! Älkää tapelko täällä paremmuudesta, kaikilla on vaikeeta, mä hermostuin Firefoxiin viikko sitten ja kun otin käyttöön taas Explorerin ja jo pelittää asiat suatana -kele -ttu!!! Jaksas vaan opetella kaikki miljoona ohjelmaa öö.

8

242

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on,.

Mulle opetettiin täällä se että kovalevy ei oo sitä ruskeeta vaneerin tapasta levyä, josta ennenvanhaa tehtiin koronapelin pohja. Rikkaat käytti aitoa vaneeria. Tää on mahtava palsta jos haluaa jotakin oppia.

• Anonyymi

1992 opimme että kukaan ei tarvitse tehokkaampaa konetta kuin intel dx2 50 hertsiä vai mites senyt meni :)

• Anonyymi

Kiintolevy nimitys on keksitty paljon myöhemmin kuin kovalevyllä varustetut pöytäkoneet rantautuivat Suomeen.
        Nykyisin on myös vissiin " irtolevyjä", siis ulkoisia kovalevyjä.

• "Jaksas vaan opetella kaikki miljoona ohjelmaa öö."

Varmaan kannattaisi sitten opettella sellaisia ohjelmia joita ei tarvite vaihtaa pois tai opetella uudestaan muutaman vuoden välein. Selviää vähemmällä. Ohjelman lisenssi kertoo paljon onko kyseessä tälläinen ohjelma.

• Anonyymi

Ei Windowsin Product Key aina ole pohjan lisenssitarrassa. Ei laisinkaan.

Toivottavasti tämä lisäoppi osuu sinussa hedelmälliseen ja vastaanottavaiseen maaperään!

• Yli kymmenen vuotta sitten läppäreissä oli pohjassa tuoteavain. Kaikissa uusissa tehdastekoisissa, mitkä Windowsilla vaan myytiin.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Yli kymmenen vuotta sitten läppäreissä oli pohjassa tuoteavain. Kaikissa uusissa tehdastekoisissa, mitkä Windowsilla vaan myytiin.

Edellinen vanhojen kaivelija oli silloin niin nuori että tuskin osasi edes lukea.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Yli kymmenen vuotta sitten läppäreissä oli pohjassa tuoteavain. Kaikissa uusissa tehdastekoisissa, mitkä Windowsilla vaan myytiin.

Näitä lisenssitarroja on myös alle 10 vanhoissa tietokoneissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe