En oo kuin vuodesta -88 istunut sorvin ääressä - ennen macin ja nykyään pc:n - ja aina sitä oppii jotakin heheee...niinkuin nyt aamulla löysin kannettavan alta Produc Keyn, kun joku täällä sanoi että se on siellä! Voi p-le ku ihanaa pikkujuttu haahhaaa! Älkää tapelko täällä paremmuudesta, kaikilla on vaikeeta, mä hermostuin Firefoxiin viikko sitten ja kun otin käyttöön taas Explorerin ja jo pelittää asiat suatana -kele -ttu!!! Jaksas vaan opetella kaikki miljoona ohjelmaa öö.
Musta on ihanaa ku mä oon niin TYHMÄ!
8
157
Vastaukset
- näin on,.
Mulle opetettiin täällä se että kovalevy ei oo sitä ruskeeta vaneerin tapasta levyä, josta ennenvanhaa tehtiin koronapelin pohja. Rikkaat käytti aitoa vaneeria. Tää on mahtava palsta jos haluaa jotakin oppia.
- Anonyymi
1992 opimme että kukaan ei tarvitse tehokkaampaa konetta kuin intel dx2 50 hertsiä vai mites senyt meni :)
- Anonyymi
Kiintolevy nimitys on keksitty paljon myöhemmin kuin kovalevyllä varustetut pöytäkoneet rantautuivat Suomeen.
Nykyisin on myös vissiin " irtolevyjä", siis ulkoisia kovalevyjä.
"Jaksas vaan opetella kaikki miljoona ohjelmaa öö."
Varmaan kannattaisi sitten opettella sellaisia ohjelmia joita ei tarvite vaihtaa pois tai opetella uudestaan muutaman vuoden välein. Selviää vähemmällä. Ohjelman lisenssi kertoo paljon onko kyseessä tälläinen ohjelma.- Anonyymi
Ei Windowsin Product Key aina ole pohjan lisenssitarrassa. Ei laisinkaan.
Toivottavasti tämä lisäoppi osuu sinussa hedelmälliseen ja vastaanottavaiseen maaperään!Yli kymmenen vuotta sitten läppäreissä oli pohjassa tuoteavain. Kaikissa uusissa tehdastekoisissa, mitkä Windowsilla vaan myytiin.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Yli kymmenen vuotta sitten läppäreissä oli pohjassa tuoteavain. Kaikissa uusissa tehdastekoisissa, mitkä Windowsilla vaan myytiin.
Edellinen vanhojen kaivelija oli silloin niin nuori että tuskin osasi edes lukea.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Yli kymmenen vuotta sitten läppäreissä oli pohjassa tuoteavain. Kaikissa uusissa tehdastekoisissa, mitkä Windowsilla vaan myytiin.
Näitä lisenssitarroja on myös alle 10 vanhoissa tietokoneissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575