Palstalaiset

Olen yrittänyt kirjoittaa vähemmän, valinnut aiheiksi sellaista, joissa ei edes kirjoiteta muista, ei kiitetä, ei moitita.

Mikähän tarve on tuoda viestihistorioista vanhoja viestejä, joista on hyvä ilkeillä?

Poistua en eio´vaikka toivoisittekin.

Parempaa jatkoa!

15

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palsta lainen

      Paasikiven tyyliin tänään. Kuunnelkaatte.

      • aLLi hUUppA

        Kyllä sitä täällä saa jokainen nenilleen turhaa on voivotella.
        Luulisi miesten olevan rautaa, vaan kattia kans'
        Sen verran olen oppinut että takaisin annan jotka sitä tarvitsee, sitten on osa jotka ei ymmärrä mitään ne saa kirjottaa vaikka hevonpaskaa!


    • Minä ja Rpr

      ennen kaikkea siwistys, hienodundeisuus, inhimillicyys.
      Emme poistu vaikka niin vähintäin kerran viikossa ilmoitamme.

    • Tähdykkä

      Minä en ole toivonut poistumistasi enkä aio poistua minäkään, ihmettelen vaan suuresti sitä eripuraa joka täällä on vallinnut, toivottavasti se on nyt mennyttä aikaa ja kirjoittelemme sovinnossa asioista jotka ovat meille tärkeitä ja kiinnostavia. Syksy on ollut tähän saakka erittäin kaunis ja lämminkin joten meillä on aihetta kiitokseen siitä. Toivon myös sekä sinulle että muillekin palstalaisille terveyttä ja hyvää mieltä,
      sitä me tarvitsemme jokainen, Terveisin Tähdykkä.

      • Seku

        Pari vuotta sitten poistuin. Kirjoittelin silloin nimimerkillä Katriina.

        Olin kirjautunut ja valokuvan kanssa esillä, niinkuin nytkin.

        Ei todellakaan ole mukavaa kun vanhoja, vuosien takaisia viestejä kaivellaan riitamielessä esiin.

        Tänään oli todella kaunis syyspäivä, ja huomenna on vielä paremp mikäli säätiedotukseen on uskomista.

        Ruuneperille sanoisin, että aloituksensa ja kirjoituksensa ovat hyviä, eikä puskasta huuteluihin kannata kiinnittää mitään huomiota.


      • Onhan Ruuneperillä ollut monta hyvää aloitusta, jotka ovat sujuneet asian ja aloituksen merkeissä mielestäni ihan hyvin. Mitä nyt pienistä!( tarkoitan viimeaikaisia viestejä)
        Vanhojen kaivelua en oikein käsitä. Se tuntuu "pakkosyötöltä", vaikka voihan nuokin kiertää kun tarkkana on päivämäärien kanssa.

        Lueskelen kyllä melkein kaikki - ainakin suunnilleen. Kirjoittamaan olen edelleenkin laiskan sutjakka. Lieneekö hiipivää hiipumista - no joskus jotain näppäsen. Joskus olen ollut aloitusta harkitsemassa, mutta tullut siihen tulokseen, että mitäpä tuo turha kannattaa. Ei kyllä johdu arkuudestani se epäröinti. Enemmän siitä, että muukin vauhtini on hidastunut ja on harrastuksia, joihin olen "nahnikassa."


      • odottelen...
        ynnämuu kirjoitti:

        Onhan Ruuneperillä ollut monta hyvää aloitusta, jotka ovat sujuneet asian ja aloituksen merkeissä mielestäni ihan hyvin. Mitä nyt pienistä!( tarkoitan viimeaikaisia viestejä)
        Vanhojen kaivelua en oikein käsitä. Se tuntuu "pakkosyötöltä", vaikka voihan nuokin kiertää kun tarkkana on päivämäärien kanssa.

        Lueskelen kyllä melkein kaikki - ainakin suunnilleen. Kirjoittamaan olen edelleenkin laiskan sutjakka. Lieneekö hiipivää hiipumista - no joskus jotain näppäsen. Joskus olen ollut aloitusta harkitsemassa, mutta tullut siihen tulokseen, että mitäpä tuo turha kannattaa. Ei kyllä johdu arkuudestani se epäröinti. Enemmän siitä, että muukin vauhtini on hidastunut ja on harrastuksia, joihin olen "nahnikassa."

        Vaikutat älykkäältä ja suoralta, vaikka huumorisi ei oikein aina avaudu ensi lukemalla. "Uuden" miehen aloitus tekisi terää naisvaltaisella palstalla.


    • Läpinäkyvä

      Nimesi vilahtelee tiuhaan palsan ketjuissa. Olet näköään monelle pohjaton innoituksen lähde. Tosiasia on kuitenkin, että paljon vähemmän kirjoittelet palstalle kuin moni muu, harmi. Kyllähän noilla provoilla on kovinkin houkuteltu oraakkia esille, mutta viisaasti olet välttänyt täkyt.
      Oletkin jonkinmoinen koetinkivi palstalla.

      • sivusta seurannut

        siitä paljon puhutaan. Muuta en halua ottaa huomioon. Joka ei ymmärrä, sille ei voi mitään.


      • en jaksa
        sivusta seurannut kirjoitti:

        siitä paljon puhutaan. Muuta en halua ottaa huomioon. Joka ei ymmärrä, sille ei voi mitään.

        ruune ja hölöpöti ruune hölöpöti ruune ja hölöpöti


      • huolestunut!
        en jaksa kirjoitti:

        ruune ja hölöpöti ruune hölöpöti ruune ja hölöpöti

        sääliks käy!


      • sairautta
        huolestunut! kirjoitti:

        sääliks käy!

        ei muuta kun parrua pers.....


      • pilvi*
        sairautta kirjoitti:

        ei muuta kun parrua pers.....

        Voihan Faarao kun lama koettelee immeisiä. Kait se sitten johonkin on purettava. Miksi kaikkea median tuomaa pitää niin verisen tosissaan ottaa? Samoin tämä palstatouhu. Vähemmällä pääsisitte, kun hoitaisitte oman elämänne onnellistuttavat seikat kuntoon!

        Nyt hartaan kummallisella tavalla syyllisiä pahaan oloon. Auttaako se? Rehellinen kysymys....


      • NOUSSUT
        pilvi* kirjoitti:

        Voihan Faarao kun lama koettelee immeisiä. Kait se sitten johonkin on purettava. Miksi kaikkea median tuomaa pitää niin verisen tosissaan ottaa? Samoin tämä palstatouhu. Vähemmällä pääsisitte, kun hoitaisitte oman elämänne onnellistuttavat seikat kuntoon!

        Nyt hartaan kummallisella tavalla syyllisiä pahaan oloon. Auttaako se? Rehellinen kysymys....

        oko tää haamu vai oikea paskanjauhaja pilvi* Tosiaan pidä itsestäsi huolta äläkä tule tänne muille elämän ohjeita antamaa." Antaa vetää !"


      • pilvi*
        NOUSSUT kirjoitti:

        oko tää haamu vai oikea paskanjauhaja pilvi* Tosiaan pidä itsestäsi huolta äläkä tule tänne muille elämän ohjeita antamaa." Antaa vetää !"

        Ihan oikea Pilvi* ja oikealla asialla, onhan naurettavaa, että täällä tapellaan kuin jotkut primitiiviset ihmiset!

        Harmittaako niin perkeleesti kun joku yrittää saada jotain tolkkua tähän. Siltä se näyttää, ikävä kyllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe