PitBull

HaluaaLävistyksen

Moi. Onko kellään kokemusta tosta pitbullista? Onko siellä miten ammatti taitoista porukkaa? Oon kuullu että se on jotenkin epähygieninen paikka ja lävistäjät ei aina ihan lävistys kunnossa... Ja nehän tekee melkee minkä ikäsille tahansa siellä lävistyksiä vanhemman luvalla... Että jos joku tietäis jotain nii kiitos (:

22

1594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??

jos tommosta oot kuullu ni mee linnan kultaan, siellä ainakin kaikki kunnossa.

• ampua

haulikolla lävistyksen.....järjetöntä hommaa

• HaluaaLävistyksen

No joo mut kun ne ei tee alle 15 vuotiaille.. muuten menisin todellakin sinne.

• eiläväreitä

Ei alle 15-vuotias tartte lävistystä. Kasvahan vielä muutama vuosi. Aikuisena se sitten harmittaa. Et pääse töihinkään minnekään jos on naama täynnä lävistyksiä :) Tai ota vanhemmat mukaan niin eiköhän ne sitten tee ;)

• HaluaaLävistyksen
        eiläväreitä kirjoitti:

Ei alle 15-vuotias tartte lävistystä. Kasvahan vielä muutama vuosi. Aikuisena se sitten harmittaa. Et pääse töihinkään minnekään jos on naama täynnä lävistyksiä :) Tai ota vanhemmat mukaan niin eiköhän ne sitten tee ;)

Linnan kullassa ne ei tee vaikka ois koko suku mukana :D Ja sit yks lävistys, ei se ole paha.

• eiläväreitäpliis
        HaluaaLävistyksen kirjoitti:

Linnan kullassa ne ei tee vaikka ois koko suku mukana :D Ja sit yks lävistys, ei se ole paha.

Mihinkäs sinä sitten sen lävistyksen ottaisit? Minä kkun kiertelin liikkeissä kyselemässä (en kajaanissa) että tekevätkö nenälävistystä niin en voi ikinä unohtaa miten yhden liikkeen vanhempi herra niin kauniisti puhui ettei kannata ottaa.. Sanoi että siinähän voi pahimmassa tapauksessa naama halvaantua ja koska olet nuin sievä ja nätti nuori tyttö niin koru ei todellakaan sinua kaunistaisi :) Mutta piti se silti sit pittbullissa ottaa.. Kippeetä teki, olihan se minusta tosi hieno mutta otin sen pois alle vuoden käytön jälkeen koska kasvoin siitä ulos. Onneksi ei jäänyt nenään merkkejä korusta XD Otin korun siis "yli-ikäisenä" :) Onhan ne hienoja teini-iässä, rajuja ja ehkä luulet että sinusta tulee sen jälkeen jotenkin coolimpi mutta minusta loppujen lopuksi ihan turhaa höpötystä. Korvakorut on ok, vaikka niitä ollisi enemmänkin XD Tai lävistys joka ei näy, eli napakoru ;) Mutta mitä iloa siitä on kun se siellä paidan alla on piilossa..? Mikään ei oo hirveemmän näköstä kuin nuori tyttö jolla on naama kuin rautakaupan naulaosasto. Sitten niitä vanhemmalla iällä kadutaan. Ihan varmana.

• jep jep

Alaikäiset eli alle 18vuotiaat eli jos et ole täyttänyt 18vuotta niin olet alaikäinen. tällöin sinulle ei tehdä lävistystä ilman vanhempien suostumusta. tämä tarkoittaa sitä että tarvitset lupalapun tai vanhemman paikalle myös huoltajan lupa käy.
      13,14,15-vuotiaille teemme ainoastaan nenä ja korvalävistyksiä
      16,17-vuotiaat jäävät ilman nänni, ja genitaalilävistyksiä.
      18vuotiaat eli täysi-ikäiset saavat kaiken haluamansa jota osaamme/pystymme tekemään.
      olet täysi-ikäinen 18v syntymäpäivänäsi et yhtään alle.

BitBullin säännöt on nämä ja piste!
      Itse kyllä luottaisin lävistyksen teon ammattilaiselle ammattilaisten välinein,enkä minkään korukaupan pyssyn alle lähtisi.

• ............

Kasva aikuiseksi ja unohda lävistykset ja tatuoinnit niin et ehkä kadu myöhemmin.

• HaluaaLävistyksen

Mä en tiedä mistä te noita tietojanne revitte, mutta moni mun ystävä on ottanu muitakin lävistyksä pitbullissa alle 15.v. ja en mä todellakaan halua olla mikän rautanaama. yks lävistys, ja piste. Se riittää kyllä Mulle.

• Antti667

Minä olen Antti L. ja teen lävistykset Kajaanin Pitbullissa niin voinen ihan hyvin täällä vastata näihin juttuihin kun täällä niistä kerran puhutaan.

No sanotaanpa nyt ensin vaikka tästä lävistyskuntoisuus-asiasta; minä en juo alkoholia. Ollenkaan. Olen ollut juomatta jo hyvän aikaa. En ole siis töissä humalassa enkä krapulassa. Siksi siis ei pitäisi olla kenelläkään mitään huomauttamista tässä minun lävistyskunnossa.

Sitten epähygieenisyys; kaikki lävistyskorut joita käytän, on puhdistettu autoklaavilla. Autoklaavissa on 135 Celsius-asteen lämpötila sekä noin 2 barin höyrynpaine jotka yhdessä kyllä tappavat ihan kaikenlaiset pöpöt noin puolen tunnin käsittely aikana. Samaa menetelmää käytetään terveydenhuollon parissa välineiden puhdistamiseen.
      Tämän lisäksi korut puhdistetaan vielä ennen paikoilleen laittamista, ihan vain noin varmuuden vuoksi, Neo-Amisept puhdistusaineella.
      Neulat ovat aina kertakäyttöisiä ja heitetään pois yhden lävistyksen jälkeen.
      Myös pihdit joita käytän lävistyksissä apuna autoklaavataan jokaisen käyttökerran jälkeen.
      Liikkeellämme on myös käynyt lääninhallituksen terveystarkastaja tarkastamassa että hygienian tasomme on riittävä.
      Eli myöskään tässä ei uskoakseni voi kenelläkään olla tämän suurempia vaatimuksia.

Ammattitaidostani voin sanoa, että olen nyt tehnyt kaiken kaikkiaan 8 vuotta lävistyksiä, joista viimeisen reilun vuoden olen tehnyt lävistyksiä liikkeessä työkseni.
      Oppini olen saanut Oulun lävistäjältä, joka taas on saanut oppinsa Mosselta jonka lävistäjänä on aiemmin toiminut myös Janne, joka on opettanut Linnan kullan lävistäjän. Tällä tavoin saavat oppinsa käsitykseni mukaan miltei kaikki suomen lävistäjät.
      Diplomia jossa lukee kullatuin kirjaimin "lävistäjä", on turhaa useimmilta lävistäjiltä kysellä täällä, tai muualla.
      Lävistäminen meillä, kuten Linnan kullassakin on liiketoimintaa ja vaikka me emme yksinkertaisina miehinä ehkä ole asiakaspalvelun saralla yhtä ansioituneita emmekä nopeita/sujuvia kuten Linnan kullassa, olemme kuitenkin ammattitaitoisia ihmisiä. Muuten emme olisi alan liikkeessä töissä.

Sitten tämä ikäkysymys; Jos liikkeeseen kävelee 13-vuotias tyttö äitinsä/isänsä/mummonsa jne. kanssa ja on onnistunut ylipuhumaan luvan läväriin huoltajaltaan, mikä minä olen sitä kieltämään?
      Loppujen lopuksi asia kuitenkin menee niin, että ellen minä sitä lävisystä tee, on aina sellainen mahdollisuus että kyseinen 13-vuotias tyttö teettää lävärin kaverillaan tai parhaimmassa tapauksessa tekee sen jopa itse ja sitten ollaan liikkeellä tai ensiavussa kyselemässä uskomattoman tulehtuneen ja väärin tehdyn lävistyksen kanssa, mikäs nyt eteen.
      Jos joku tulee minun luokse väärennetyn lupalapun kanssa tai muuten valehtelee/huijaa luvan kanssa, minkä minä sille mahdan.
      Enhän minä nyt kenenkään kotiin tule vanhemmilta lupaa kyselemään. Kyllä on mahdollisimman tarkasti koitettu seurata asiaa ja en omasta mielestäni ole moisia väärennettyjä lupia nähnyt, kun tyhmänä miehenä ihmisiin luotan.
      Nänni/genitaali-lävistykset on asia erikseen ja niitä ei alaikäiselle tehdä.

Nämä Pitbullin säännöt mitkä tuossa lukevat, ovat Ylivieskan tai Kokkolan Pitbullin säännöt jotka eivät ihan tuollaisenaan kaikin puolin päde meillä, mutta jotka voivat olla välttämättömät kyseisellä paikkakunnalla erinäisistä syistä.

Jos siis on jotakin kysymistä, minulle voi laittaa sähköpostia [email protected], liikkeelle voi soittaa ma-pe 12-18 numeroon 046-6854652 tai tulla em. aikoina käymään liikkeellä.

Ja sitten vielä vähän mielipiteitäni haluaisin jakaa tässä lopuksi kun muutkin niin tekee;
      Saa käyttää omaa arviointikykyä näissä asioissa; "kuulin ettei pitbullin lävistäjä ole ammattitaitoinen" tai "pitbullin lävistäjä ei ole lävistyskuntoinen". Ne ovat huhupuheita jotka saa jättää omaan arvoonsa ja paras tapa varmistua asioista on tulla käymään liikkeellä ja katsoa itse kuinka asia on.
      Voin mielelläni esitellä uteliaille vaikkapa autoklaavin ja sen toiminnan sekä muutkin toimintatapani jos se jotakuta rauhoittaa.
      Ei meillä pakko ole lävistystä ottaa vaikka sisään kävelee asiasta kyselemäänkin. Mieluummin niin kuin että tilitetään ja kysellään täällä.
      Minun mielestäni lävistys ei kuitenkaan ole niin iso asia kuin tatuointi ja jos se vanhemmalla iällä kaduttaa, sen voi ottaa pois.
      Itse ehkä tässä asiassa olen puolueellinen kun niitä läväreitä itsellänikin on ollut enemmän ja vähemmän, mutta kuitenkin se on ihan jokaisen oma asia jos haluaa lävistyksen ja ne mielestäni kertoo jotakin puhujistaan nämä "voin tehdä sulle haulikolla lävistyksen" jutut.
      Joo, ymmärretään ettei kaikki tykkää lävistyksistä mutta ihan kaikki ei tykkää haulikoiden kanssa hillujistakaan.
      Itsekin juuri noita vitsejä sellaisen 10 vuotta kuunnelleena voin sanoa että ei ole omaperäistä eikä edes hauskaa. Tuon jutun keksi joku poronpurija jossakin Suomussalmen korvessa jo 15 vuotta sitten kun ensimmäisen lävistyksen näki ja siitä asti sitä on kaikki nämä koomikot viljelleet apinana humalassa nakkijonoissa ympäri suomen.
      Pieni suvaitsevaisuus ei liene pahitteeksi kanssaihmisiä kohtaan vaikkei itse olekaan kaikista asioista ihan samaa mieltä.

• lävistykset..............

näyttää kamalalta !

• sattumalta lukaisin

Siinäpä on hyvä vastine aloitukseen. Ja asiallinen. aloitusviesti ei ollut asiallinen, siinä oli ainesta jopa rikostutkintaan sisältämänsä herjauksen takia.

• sattumalta lukaisin
        sattumalta lukaisin kirjoitti:

Siinäpä on hyvä vastine aloitukseen. Ja asiallinen. aloitusviesti ei ollut asiallinen, siinä oli ainesta jopa rikostutkintaan sisältämänsä herjauksen takia.

Että Pittbullin lävistäjän, Antin, vasaus oli hyvä. Viestit ei näköjään sijoitu oikein.

• HaluaaLävistyksen
        sattumalta lukaisin kirjoitti:

Että Pittbullin lävistäjän, Antin, vasaus oli hyvä. Viestit ei näköjään sijoitu oikein.

Kiitos, Tuo helpotti todella että ammattilainen vastasi (: Olin jo tulossa kyselemään paikan päälle hinnoista ja näin mutta en sitten tullut. Ja tuo vastaus oli ehkä ainut positiivinen. En olettanutkaan että siellä olisi jotenkin epäpätevää toimintaa, kun olen kuullut kuitenkin enemmään hyvää palautetta. Mutta huhuja kiertää koko ajan. Varmasti otan lävistykseni siellä, jos sen suostut tekemään. Kiitoksia Antille(:

• Asiakas monen vuoden takaa

Minä otin nenäkorun pittbullissa silloin kun se vielä toimi siinä nesteen kieppeillä :) Ei ollut mitään valittamista puhtauden tai muun suhteen. Silloin siellä oli töissä todella mukava nainen joka jutteli kaikkea ja antoi hyvät ohjeet korun hoitoon :) Ja huolehti myös että verenvuoto tyrehtyi ennen kuin paiskasi takaisin kadulle :) Todella hyvää palvelua, kiitoksia teille :)

• Lävistystä aikova

Missäköhän päin Kajaania Pitbull nykyisin sijaitsee? Missä hintaluokassa pyörii napalävistys :) ?

• kelan vieres
        Lävistystä aikova kirjoitti:

Missäköhän päin Kajaania Pitbull nykyisin sijaitsee? Missä hintaluokassa pyörii napalävistys :) ?

pitbull on nylyään kelan vieressä :) Hinnoista en tiedä :) Soita ja kysäse :)

• -mmm-
        Lävistystä aikova kirjoitti:

Kiitoksia, täytynee soitella :))

• värisyttää

Joku pieni lävistys voi olla ihan kiva. Mutta nuo genitaalialueen ja nännilävistykset kuulostavat törkeiltä. Siis mitä järkee?
      Toki jotkin heimot esim. Afrikassa tai jossain Amazoonien sademetsissä saattavat käyttää melko omituisia lävistyksiä.
      iTietenkin ottaja päättää mitä ottaa ja lävistäjä tekee työtään.

• crisu--

Mulla on kokemusta kielilävärin verran pittbullista ja voin kyllä sanoa että on ammattitaitoista henkilökuntaa ja hygienia asiat kunnossa! :) lävistäjällä oli hanskat kädessä tottakai kun laittoi lävistystä ja minun edessä puhdisti kaikki välineetkin =) ja lävistäjäthän saa tehdä iästä riippumatta kenelle vain jos tosiaan on vanhemmilta lupa asiaan..näinhän se on menny aina =) Sinne siis vain, en voi kuin hyvää sanoa.. itsekkin kyllä olen kuullut "kauhutarinoita" tatuoijasta ja sen käden jäljestä, mutta sehän on täysin mielipide juttu tykkääkö vai ei hänen aikaansaannoksestaan.

• kipuherkkä

voi kieliparkaa, miksi se pitää lävistää.

• paska juttu

Voiko olla rumempaa kuin se että naama on täynnä rautaa ja iho pilattu kuvilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4373
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2026
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1703
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe