Olen myymässä elokuussa käyttämääni hääpukua nyt hintaan 400€. Pukua voi tulla sovittamaan milloin vain Vantaalle! :) Kuvia löytyy kotisivultamme http://vaahtera.kuvat.fi/kuvat/MERKKIP%C4IV%C4T/Janna_Jarkko/?n=0
Hääpuku on vain kerran käytetty,viime keväänä ostettu.Puku on pesty,joten se on kuin uudenveroinen. Väri on luonnonvalkoinen. Koko on 36, mutta sopii myös hieman isommallekin koolle takana olevien nyörien ansiosta. Pituutta on lyhennetty 162cm:lle henkilölle sopivaksi. Kerroksia puvussa on neljä. Laahus on melko pitkä ja leveä,aivan mielettömän upea alttarilla kävellessä. Takana menee nyörit,sekä kangaspäällysteiset napit keskellä aivan alas asti.Edessä on hieman kimalteista kuviointia ja rypytystä vyötäröllä. Helma laskeutuu kauniisti alas,se ei ole liian kermakakkumainen, muttei myöskään "pliisu"/lattea. Malli on olkaimeton ja todella tyköistuva.Puku on 100% silkkiä.
Mukaan tulee selän puoliväliin ulottuva huntu, joka on ikään kuin kahdessa kerroksessa; hieman lyhyempi ja pidempi osa.
Sähköpostia voi laittaa [email protected]
UPEA HÄÄPUKU TOMY MARRIAGE KOKO 36
arrebol
0
341
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711