Kertokaas kokemuksia uudesta corsa automaatista ja 1.4 koneella. Siin on se 4 vaihteinen loota. Kaikki tieto kiinnostaa.
Corsa 1.4 a
3
670
Vastaukset
- Saattaapi lähtee käyntiin...
saattaapi olla käyntiin lähtemättä. Mahdollisuuksia on kyllä tai ei kertoimella fifty-fifty. Muitakin mahdoollisuuksia on.
Saattaa myös lähteä käyntiin ja sammua tai saatta olla "SULTA ON MOOTTORI PUDONUT" tai startti seisaa.
Automaattisuus takaa sen että voi keskittyä omaa vaihdekeppiin enemmän. Paremmat lisät saat kun ostat osamaksusopimuksella tai vuokraat ajokoiran. Ei ne huoret siihen kyytii tule. - hyvä...
Meillä ollut vm 99 1.4 automaatti corsa 6 vuotta mittarissa tällä hetkellä 270 tkm ja on toiminut erittäin luotettavasti. Kuluvien osien lisäksi on kansipahvi vaihdettu 120 tkm ja muuta ylimääräistä ei ole autoon tullut. Hassua on se että corsa on käytännössä täysin ruosteeton kun vastaavanikäiset vectrat tai omegat ovat aika ruosteisia.
- sporsters sister
Mulla ollut käytössä 7 kuukautta, ja olen ollut äärimmäisen tyytyväinen!
Reilu 10 t takana, eikä ensimmäistäkään ongelmaa. Näppärän kokoinen, muttei jää sportti-vaihteen ansisota jalkoihin. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851