Intuitiivisimman impulsiivisimmasti

Lukiessani näitä hurmaavan,ärsyttävän,naurattavan,itkettävän,raivostuttavan älyttömiä juttujamme,totesin yht´äkkiä hymyssäsuin,tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta:
ihanaa,kun olemme vielä keskeneräisiä! Ihan lämmön aalto kulki lävitseni.
Toivottavasti emme järkevöidy liikaa emmekä muutu liian vakavamielisiksi. Voi miten tyytyväisenä huokasin epätäydellisyyttämme.

Silti olemme täydellisiä.....juuri tällaisina!

18

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täydelliset ovat ikävystyttäviä, pitkäveteisiä, ehdottomasti kaiken tietäviä hallitsijoita, jotka jokeltavat pitkiä juttujaan hatarasti joitain hämäriä esikuviaan hapuillen tai runttaavat tiiviin tietonsa parilla rohkealla sanalla niin, että arimmilta menee pulla kurkkuun.

      Tästä täydellisyydestä olen pienen murun saanut ikäänkuin kirouksena kantaakseni.

      • Notta otetahan taas

        käyttävät samaa suuhuuhdetta


      • eikö näytäkin ihan hellyttävän monipuoliselta,mikä ajatusten kirjo. Välillä haastamme ihan "tosissamme",välillä riitelemme,haukumme toisiamme,joskus jopa sattuu pieni kehumisen pisarakin.Joku puhhuu pierusta,perseestä....entäpä kahvipirtti,ikuisuuskysymys...heh.Ja toinen ikuisuuskysymys Ruuneperi.
        Voi meitä,miten ihanii ollaan.Täähän alkaa tuntuu ihan oikeelta elämältä.


      • susmorsian kirjoitti:

        eikö näytäkin ihan hellyttävän monipuoliselta,mikä ajatusten kirjo. Välillä haastamme ihan "tosissamme",välillä riitelemme,haukumme toisiamme,joskus jopa sattuu pieni kehumisen pisarakin.Joku puhhuu pierusta,perseestä....entäpä kahvipirtti,ikuisuuskysymys...heh.Ja toinen ikuisuuskysymys Ruuneperi.
        Voi meitä,miten ihanii ollaan.Täähän alkaa tuntuu ihan oikeelta elämältä.

        tuo Notta otetahan taas...voi herran pieksut.
        Ilmotan heti alakuun,että ihan oon "selevin" päin,tuli vaan tällanen syntymähumalahulluuskohtaus.
        En kai minäkään jaksa "aina" juua.


      • susmorsian kirjoitti:

        tuo Notta otetahan taas...voi herran pieksut.
        Ilmotan heti alakuun,että ihan oon "selevin" päin,tuli vaan tällanen syntymähumalahulluuskohtaus.
        En kai minäkään jaksa "aina" juua.

        Tosikot ovat paljon punnitsevia, asiaa puhuvia, heikkojen vartijoita, ruutikuivia rutisijoita. Jos he olisivat metsä, se syttyisi tulee jos sinne päin huutelee. Tästäkin on jäänyt rippeitä takkiini, harmi.


      • Jemen on jess
        susmorsian kirjoitti:

        eikö näytäkin ihan hellyttävän monipuoliselta,mikä ajatusten kirjo. Välillä haastamme ihan "tosissamme",välillä riitelemme,haukumme toisiamme,joskus jopa sattuu pieni kehumisen pisarakin.Joku puhhuu pierusta,perseestä....entäpä kahvipirtti,ikuisuuskysymys...heh.Ja toinen ikuisuuskysymys Ruuneperi.
        Voi meitä,miten ihanii ollaan.Täähän alkaa tuntuu ihan oikeelta elämältä.

        Tilaa kuva burkha päällä. Se sit galleriaasi. Mukaan tuleva kirjoitus.
        Sus vasemmalla. Taustalla Sanaan pyhien marttyyrien moskeija. Uhg!


      • näettehä
        Jemen on jess kirjoitti:

        Tilaa kuva burkha päällä. Se sit galleriaasi. Mukaan tuleva kirjoitus.
        Sus vasemmalla. Taustalla Sanaan pyhien marttyyrien moskeija. Uhg!

        haluaa kuvaan mukaan


      • näettehä kirjoitti:

        haluaa kuvaan mukaan

        Älä nyt mokomia yllytä, että minä purkhaan vai mikä rättikasa se lie ryömisin sisään ja vielä fotoon. Ehhän ole minkään sortin jumaluskovainenkaan. Hulluus sinänänsä on koko kansakunnan voimavara, niinkuin viisaat asiaa ilmaisee. Aina pitää olla joukko, jota voipi vapaasti osoitella ja olla ylpeänkopsakka, että en minä sentään ole tuollainen, luojalle kiitos!
        Nuorempana olin vieläkin hullumpi. Kerran tuli hihhulilähettiläät Messuhalliin keräämään rahaa kunnon uskovaisilta ja eläkeläisiltä. Jotta kukkarot avautusivat kunnolla ja siirryttäisin setelipuolelle, hepä tekivät niitä pyhänhengen lasketumistemmpuja, vaativat "otolliset" riviin ja kaatoivat likaselle lattialle kansaa pyhäpukeissaan pyhänhegen puhuttelemana kieriskelemään ja voihkimaan.

        Ällistyneenä nuorena miehenä katselin ja tuntui kuin olisin siirtynyt ajassa tuhansia vuosia taaksepäin. Halusin ehdottomasti kokea, miltä tuntuisi mokoma humala. Niinpä kävelin osittain pakanakansan eteen, herralle otolliseen riviin ottamaan annin vastaan. Jumankuta, äkkiä tuli minusta kaksi ihan roiston näköistä, julumetun isoa järkkäriä ja heitti minut melkeinpä ilmalennossa ulos.

        Tämän kerron siksi, että jos purkhaan...siellähän vasta isot voimat on vastassa. Ikävä teidän kannaltanne - niin hullu en ole!


      • capt. cöpenick
        ynnämuu kirjoitti:

        Älä nyt mokomia yllytä, että minä purkhaan vai mikä rättikasa se lie ryömisin sisään ja vielä fotoon. Ehhän ole minkään sortin jumaluskovainenkaan. Hulluus sinänänsä on koko kansakunnan voimavara, niinkuin viisaat asiaa ilmaisee. Aina pitää olla joukko, jota voipi vapaasti osoitella ja olla ylpeänkopsakka, että en minä sentään ole tuollainen, luojalle kiitos!
        Nuorempana olin vieläkin hullumpi. Kerran tuli hihhulilähettiläät Messuhalliin keräämään rahaa kunnon uskovaisilta ja eläkeläisiltä. Jotta kukkarot avautusivat kunnolla ja siirryttäisin setelipuolelle, hepä tekivät niitä pyhänhengen lasketumistemmpuja, vaativat "otolliset" riviin ja kaatoivat likaselle lattialle kansaa pyhäpukeissaan pyhänhegen puhuttelemana kieriskelemään ja voihkimaan.

        Ällistyneenä nuorena miehenä katselin ja tuntui kuin olisin siirtynyt ajassa tuhansia vuosia taaksepäin. Halusin ehdottomasti kokea, miltä tuntuisi mokoma humala. Niinpä kävelin osittain pakanakansan eteen, herralle otolliseen riviin ottamaan annin vastaan. Jumankuta, äkkiä tuli minusta kaksi ihan roiston näköistä, julumetun isoa järkkäriä ja heitti minut melkeinpä ilmalennossa ulos.

        Tämän kerron siksi, että jos purkhaan...siellähän vasta isot voimat on vastassa. Ikävä teidän kannaltanne - niin hullu en ole!

        Galleriaasi vilkaisemalla näin, että oletkin mies, mutta että vielä filosoofikin!

        Huima oli tuo messuhallikokemuksesi siirtyä korkeampiin sfääreihin uskonnollisten hihhuleiden saatissa!
        Tunsitko sen wanhan verhoilijagurun "Suntan"? Kävi meilläkin päin pitämässä eräässä yleisötilaisuudessa selvännäkökykyään.

        Suntta näki ihmisen 'auran'. Näki myös yleisön joukossa henkilöitä, joilta puuttuu kokonaan 'elämän väri' aurahahmossa. Ovat pian poistuvaa kamaa, Suntta arveli.


      • :)))
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Galleriaasi vilkaisemalla näin, että oletkin mies, mutta että vielä filosoofikin!

        Huima oli tuo messuhallikokemuksesi siirtyä korkeampiin sfääreihin uskonnollisten hihhuleiden saatissa!
        Tunsitko sen wanhan verhoilijagurun "Suntan"? Kävi meilläkin päin pitämässä eräässä yleisötilaisuudessa selvännäkökykyään.

        Suntta näki ihmisen 'auran'. Näki myös yleisön joukossa henkilöitä, joilta puuttuu kokonaan 'elämän väri' aurahahmossa. Ovat pian poistuvaa kamaa, Suntta arveli.

        nyt ynnämuuatta naiseksi on luulluut1 :)))


      • Atolfia
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Galleriaasi vilkaisemalla näin, että oletkin mies, mutta että vielä filosoofikin!

        Huima oli tuo messuhallikokemuksesi siirtyä korkeampiin sfääreihin uskonnollisten hihhuleiden saatissa!
        Tunsitko sen wanhan verhoilijagurun "Suntan"? Kävi meilläkin päin pitämässä eräässä yleisötilaisuudessa selvännäkökykyään.

        Suntta näki ihmisen 'auran'. Näki myös yleisön joukossa henkilöitä, joilta puuttuu kokonaan 'elämän väri' aurahahmossa. Ovat pian poistuvaa kamaa, Suntta arveli.

        Jouduin tekemisiin työni puolesta hänen kanssaan melko usein. Kun hän katsoi, tuntui kuin hän olisi lävistänyt katseellaan sieluni syvyyksiin. Hieman peloittava hän oli, mutta tulimme hyvin toimeen. Tuli elävästi mieleen hänen pistävä katseensa.

        Ei hän minulle kuitenkaan koskaan puhunut minun aurastani. Ehkäpä olimme niin virallisia, että ei hän taitojaan tuonut siinä tilanteeessa esiin.

        Kuinkahan nuo uskovaiset noin kaltoin kohtelivat Ynnämuuta. Eikös heidän olisi pitänyt lempeydellä yrittää käännyttää. Antoivatpa huonon kuvan itsestään. Melkoinen kokemus sinänsä.


      • näin tulkinnut!
        Atolfia kirjoitti:

        Jouduin tekemisiin työni puolesta hänen kanssaan melko usein. Kun hän katsoi, tuntui kuin hän olisi lävistänyt katseellaan sieluni syvyyksiin. Hieman peloittava hän oli, mutta tulimme hyvin toimeen. Tuli elävästi mieleen hänen pistävä katseensa.

        Ei hän minulle kuitenkaan koskaan puhunut minun aurastani. Ehkäpä olimme niin virallisia, että ei hän taitojaan tuonut siinä tilanteeessa esiin.

        Kuinkahan nuo uskovaiset noin kaltoin kohtelivat Ynnämuuta. Eikös heidän olisi pitänyt lempeydellä yrittää käännyttää. Antoivatpa huonon kuvan itsestään. Melkoinen kokemus sinänsä.

        Ynnämuun hyvää huumoria pelkästään!


      • Alma K.
        Atolfia kirjoitti:

        Jouduin tekemisiin työni puolesta hänen kanssaan melko usein. Kun hän katsoi, tuntui kuin hän olisi lävistänyt katseellaan sieluni syvyyksiin. Hieman peloittava hän oli, mutta tulimme hyvin toimeen. Tuli elävästi mieleen hänen pistävä katseensa.

        Ei hän minulle kuitenkaan koskaan puhunut minun aurastani. Ehkäpä olimme niin virallisia, että ei hän taitojaan tuonut siinä tilanteeessa esiin.

        Kuinkahan nuo uskovaiset noin kaltoin kohtelivat Ynnämuuta. Eikös heidän olisi pitänyt lempeydellä yrittää käännyttää. Antoivatpa huonon kuvan itsestään. Melkoinen kokemus sinänsä.

        minäkin kerran kävin, pistävä oli hänen katseensa tosiaan. Sanoi näkevänsä aurani, mutta kun kysyi horoskooppiani ja sanoin olevani kauris, niin tuhahti siihen, että niin oli hänen vaimonsakin, kestämistä siinä merkissä! Sanoi muuten tietävänsä jopa kuolinpäivänsä, en muista kuitenkaan vuotta edes minkä mainitsi. Kovasti kehui Kekkosta, joka usein käväisi Suntalta neuvoja kyselemässä. Monia muitakin silmäätekeviä mainitsi, aikamoinen veijari vielä luonteltaan!


      • capt. cöpenick kirjoitti:

        Galleriaasi vilkaisemalla näin, että oletkin mies, mutta että vielä filosoofikin!

        Huima oli tuo messuhallikokemuksesi siirtyä korkeampiin sfääreihin uskonnollisten hihhuleiden saatissa!
        Tunsitko sen wanhan verhoilijagurun "Suntan"? Kävi meilläkin päin pitämässä eräässä yleisötilaisuudessa selvännäkökykyään.

        Suntta näki ihmisen 'auran'. Näki myös yleisön joukossa henkilöitä, joilta puuttuu kokonaan 'elämän väri' aurahahmossa. Ovat pian poistuvaa kamaa, Suntta arveli.

        Olihan tästä Suntasta lehtikirjoituksia ja tapasin useitakin, jotka kertoivat "aurannäkijästä." Joillekin se oli ehdontonta totuutta. Koska nuo kyvyt ylittävät käsityskykyni, olen sijoittanut ne suosiolla monenmoisten selvänäkijöiden, ennustajien ja tietäjien joukkoon ilman sen suurempaa mielenkiinkiintoa.

        Nyt se suuresti varjelemani salaisuus on sitten paljastunut. Enkä ole edes "fransu." Eikä perustu pelkästään omiin havaintoihini - niihinhän ei ole aina luottamista.


    • huomasin,että eilinen intuitiivisuus teillä tietymättömillä Ihan vilpittömin mielin olin kirjoittanut,miten inhimilliseksi yht´äkkiä koin tämän palstan.Siis tuli vihdoinkin väläys,että "ymmärsin" tätä ihmisten erilaisuutta.Sehän on juuri "inhimillisyyttä",että on vajavainen kehityksessään,ei ole tarvis "hioa" itseään miksikään täydelliseksi,mitähän se kaiken lisäksi lieneekään.
      Minun kehitykseni ainakin on nyt maksimissaan,ei tarvitse etsiä enää mitään tasapainoisuutta yms.
      Silloin kun huomaa olevansa tyytyväinen ja tasapainossa itsensä kanssa,alkaa olla se ns.valmis. Se onkin aika kiva tunne; tällainen olen,muuta en enää tarvitse.

      En kyllä parhaalla yrityksellänikään ymmärrä tätä viittausta Marttyyrien moskeijaan,onhan niitä ympäri maailmaa...pitäisikö minun johonkin niistä kirjoittajan mielestä mennä..heh.
      Eikä helekutissa minusta burkhaan pukeutujaksi,miehän kompastelisin nenällein ensimmäsillä askelilla.Toisessa silimässäin on niin huono näkökin,kun jonotan kaihileikkaukseen...jaa,sen jälkeen vois vaikka kokkeilla.
      Ja viel toinen kirjottaja kehottaa ynnämuuta kans pukkeutummaan burkhaan,herran kiesus tai armollinen Allah,sehän ois pyhhäin häväistystä jo....perhana kun pittää aina laittaa tää...heh.

      • Sen takkii näin auvoisena kaikille ihmisille ja "inhimillisyyden" perikuvana tässä,kun luen vaan nykysin nää otsikot...näyttää niin kivalta,että...ah,onpa täällä monipuolista väkkee.Pyssyy hyväntuulisena,kun ei lähe kurkkimaan ihmisten kirjotuksii. Niin,siis kaunista rivistöö ovat aloittajien otsikot!
        No,nyt taas toosa kiinni, olkaapa tekkii ymmärtäväisii ja inhimillisii toisillenne,mut tapellakki saa...helekatin heh lopuks.


      • susmorsian kirjoitti:

        Sen takkii näin auvoisena kaikille ihmisille ja "inhimillisyyden" perikuvana tässä,kun luen vaan nykysin nää otsikot...näyttää niin kivalta,että...ah,onpa täällä monipuolista väkkee.Pyssyy hyväntuulisena,kun ei lähe kurkkimaan ihmisten kirjotuksii. Niin,siis kaunista rivistöö ovat aloittajien otsikot!
        No,nyt taas toosa kiinni, olkaapa tekkii ymmärtäväisii ja inhimillisii toisillenne,mut tapellakki saa...helekatin heh lopuks.

        ja ihan vähän höpertelen,sit luppaan lopettaa.
        Kun niin "mahoton" oon edelleen,niin tuntuu kuitenkin ihan ihanan hempeeltä,kun on tullut sellainen lempeys itseään kohtaan.Tietää,miten paljon on ns.virheitä itsessä,mutta hymmyilee ittelleen; ihan totta,sanon joskus ittelleni...voi sinnuu pientä.
        Kyllä tässä jo naurattaakin: voi minnuu pientä höperöö.
        Voip olla,että nyt joku järkevämpi puistellee päätään ja sannoo, no on se kyllä tää sus aikamoinen seköpää,mut välliikö hällä. Niihä mie "polonen" oonki....ja nauran päälle.


      • susmorsian kirjoitti:

        ja ihan vähän höpertelen,sit luppaan lopettaa.
        Kun niin "mahoton" oon edelleen,niin tuntuu kuitenkin ihan ihanan hempeeltä,kun on tullut sellainen lempeys itseään kohtaan.Tietää,miten paljon on ns.virheitä itsessä,mutta hymmyilee ittelleen; ihan totta,sanon joskus ittelleni...voi sinnuu pientä.
        Kyllä tässä jo naurattaakin: voi minnuu pientä höperöö.
        Voip olla,että nyt joku järkevämpi puistellee päätään ja sannoo, no on se kyllä tää sus aikamoinen seköpää,mut välliikö hällä. Niihä mie "polonen" oonki....ja nauran päälle.

        Ihan hyvä suuntahan tuo on, kun kaikkein läheisimpään hempeydellä ja ymmärryksellä suhtautuu. Olen paljon jäljessä, sanon itselleni aika usein: saatanan tunari! En kyllä huuda ääneen. Mutta sekin vielä ottaa päähän, että en ole edes keksinyt tuota toteamustani itse, vaan mukaillut erään pressan sanoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe