Kertokaapa...

Ihminen

...että millä perusteella blondit on tymiä? Samoja virheitä ne on tehny ku te muut. Ei hiusten väri vaikuta aivojen kokoon tai jotain muuta vastaavaa.

11

2154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elmeri

      No ei ne näköjään osaa ees kirjottaa.

      • Ihminen

        Luin blondivitsei kun huomasin et joku on jo vastannut. Se et ne ei osaa kirjottaa riippuu siitä mihin ne kirjottaa. Itekkää en välitä miten tänne kirjotan mut vaikka joku kirje ni ei sais olla yhtään virhettä. En kyl kirjota kirjeitä. No mut vaikka joku asiakkaan työ ni ei siin sais olla virheitä. No mut sano mikä tekee blondeista tyhmiä ja miten ne eroo muista ihmisistä muutenki ku tukan värillä. Myönnä et oot säki tehny jotai joka on menny vitulleen.


    • Brunetti

      hiustenväri vaikuta aivojen kokoon, mutta niin kuin tiedät niin vaalea väri laajentaa. Eli blondeilla aivot vain näyttävät suhteellisen pieniltä, kun taas meillä bruneteilla aivot näyttävät suhteellisen suurilta. Kokeilin kirkkaan punaistakin, mutta se taas näytti täysin aivottomalta tai siis siitä ei oikein saanut selvää oliko mulla aivoja tai ei. Seuraavaksi kokeilen pikimustaa, sillä pitäisi saada tosi isot aivot.

    • girl

      Tätä kysymystä ei voi kukaan muu kysyä kuin B L O N D I !!!

      • Ihminen

        Taidanki heti mennä blondauttaa itteni ku tollee epäillään.


      • zaza
        Ihminen kirjoitti:

        Taidanki heti mennä blondauttaa itteni ku tollee epäillään.

        Kannattaa ehdottomasti blondata hiukset!!! Aukee kuule ovia vähän joka suunnasta, kun on blondi. Eipä tarvitse ku vähän hymyillä, niin kaikki on mahdollista.
        Luulen, että moni blondi ottaa elämän rennosti ja naureskelee mielessään maailmalle ja hölmöille tosikoille ja siitä syystä ovat saaneet tyhmän leiman. Mulle blondina tämä sopii oikein hyvin. rennosti vaan!


      • Ihminen
        zaza kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti blondata hiukset!!! Aukee kuule ovia vähän joka suunnasta, kun on blondi. Eipä tarvitse ku vähän hymyillä, niin kaikki on mahdollista.
        Luulen, että moni blondi ottaa elämän rennosti ja naureskelee mielessään maailmalle ja hölmöille tosikoille ja siitä syystä ovat saaneet tyhmän leiman. Mulle blondina tämä sopii oikein hyvin. rennosti vaan!

        ...että blondatut hiukset sopis mulle.


    • Mustatukkainen Mies

      Blondi vitsejä on kerrottu paljon ja hyviä vitsejä onkin, vaikka olen alunperin blondi(en tiedä sanotaanko vaaleatukkaisesta miehestä blondina)
      mutta nykyään mustatukka ja en mä itseeni ota noita vitsejä silloin kun olin blondi, johtuen siitä että blondi miehestä ei paljoa kerrota :)mutta jos kerrotaan niin en ota vakavasti.
      vaikka vaaleata on hiustenjuuret niin äo on internetin äo testien mukaan 156 eli yleistää ei voi...

      • Ihminen

        Silti joku häiriintyny voi ottaa nokkiinsa. Jos olisin blondi niin tuskin edes lukisin näitä vitsejä. Mutta kun kaveri on blondi eikä se tykkää blondi vitseistä vaikka onkin mies puolinen. Enpä oo sitä tyyppii enää nähnykkään.


      • pakko jakaa tää ilo

        Miksi blondin napa on mustelmilla?
        -Sen poikaystäväkin on blondi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      994
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      977
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      844
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      808
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      742
    Aihe