...että millä perusteella blondit on tymiä? Samoja virheitä ne on tehny ku te muut. Ei hiusten väri vaikuta aivojen kokoon tai jotain muuta vastaavaa.
Kertokaapa...
11
2203
Vastaukset
- Elmeri
No ei ne näköjään osaa ees kirjottaa.
- Ihminen
Luin blondivitsei kun huomasin et joku on jo vastannut. Se et ne ei osaa kirjottaa riippuu siitä mihin ne kirjottaa. Itekkää en välitä miten tänne kirjotan mut vaikka joku kirje ni ei sais olla yhtään virhettä. En kyl kirjota kirjeitä. No mut vaikka joku asiakkaan työ ni ei siin sais olla virheitä. No mut sano mikä tekee blondeista tyhmiä ja miten ne eroo muista ihmisistä muutenki ku tukan värillä. Myönnä et oot säki tehny jotai joka on menny vitulleen.
- Brunetti
hiustenväri vaikuta aivojen kokoon, mutta niin kuin tiedät niin vaalea väri laajentaa. Eli blondeilla aivot vain näyttävät suhteellisen pieniltä, kun taas meillä bruneteilla aivot näyttävät suhteellisen suurilta. Kokeilin kirkkaan punaistakin, mutta se taas näytti täysin aivottomalta tai siis siitä ei oikein saanut selvää oliko mulla aivoja tai ei. Seuraavaksi kokeilen pikimustaa, sillä pitäisi saada tosi isot aivot.
- girl
Tätä kysymystä ei voi kukaan muu kysyä kuin B L O N D I !!!
- Ihminen
Taidanki heti mennä blondauttaa itteni ku tollee epäillään.
- zaza
Ihminen kirjoitti:
Taidanki heti mennä blondauttaa itteni ku tollee epäillään.
Kannattaa ehdottomasti blondata hiukset!!! Aukee kuule ovia vähän joka suunnasta, kun on blondi. Eipä tarvitse ku vähän hymyillä, niin kaikki on mahdollista.
Luulen, että moni blondi ottaa elämän rennosti ja naureskelee mielessään maailmalle ja hölmöille tosikoille ja siitä syystä ovat saaneet tyhmän leiman. Mulle blondina tämä sopii oikein hyvin. rennosti vaan! - Ihminen
zaza kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti blondata hiukset!!! Aukee kuule ovia vähän joka suunnasta, kun on blondi. Eipä tarvitse ku vähän hymyillä, niin kaikki on mahdollista.
Luulen, että moni blondi ottaa elämän rennosti ja naureskelee mielessään maailmalle ja hölmöille tosikoille ja siitä syystä ovat saaneet tyhmän leiman. Mulle blondina tämä sopii oikein hyvin. rennosti vaan!...että blondatut hiukset sopis mulle.
- Mustatukkainen Mies
Blondi vitsejä on kerrottu paljon ja hyviä vitsejä onkin, vaikka olen alunperin blondi(en tiedä sanotaanko vaaleatukkaisesta miehestä blondina)
mutta nykyään mustatukka ja en mä itseeni ota noita vitsejä silloin kun olin blondi, johtuen siitä että blondi miehestä ei paljoa kerrota :)mutta jos kerrotaan niin en ota vakavasti.
vaikka vaaleata on hiustenjuuret niin äo on internetin äo testien mukaan 156 eli yleistää ei voi...- Ihminen
Silti joku häiriintyny voi ottaa nokkiinsa. Jos olisin blondi niin tuskin edes lukisin näitä vitsejä. Mutta kun kaveri on blondi eikä se tykkää blondi vitseistä vaikka onkin mies puolinen. Enpä oo sitä tyyppii enää nähnykkään.
- pakko jakaa tää ilo
Miksi blondin napa on mustelmilla?
-Sen poikaystäväkin on blondi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601804
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231154- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711048viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023- 38865
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan35858