Olen yrittänyt etsiä yhtä vanhaa peliä, tietokoneelle. Siinä pelataan semmosella vanhalla papalla, "villissälännessä" jolla etsitään kultaa... Kaupungista voi ostaa erilaisia tarvikkeita. Joella voi kalastaa.... Pelissä on kai tarkoitis löytää jokin "aarre"!? En ole varma. ja sitten siellä "Kartalla" kun liikkuu niin siellä voi käärme pistää tai inkkari hyökätä kimppuun. Peli on ehkä ollut aijemmin jollekkin muulle pohjalle kuin PC:lle!? AUTTAKAA !!!
Mikä peli?
--Sami-
1
311
Vastaukset
- Malpe
oon nähny sen jossain.... Kyll mut en muista mtn ;/// Tiedätkö sää muutes missä oli sellanen jännä peli jossa on jtn englantilaisia juttujakin se löyty Disney.com sivulta sellanen jossa voi pelata vaikka Esim Teletappi peliä tai sellasta lohikäärme joss voi tehä vaikka mitä ja siinä on niitä paljon niitä peli juttuja josta valitaan vaikka ett meneekö pelaamaan tele tappi pelejä ja sellasta... Jos tiiät Niin ilmota mulle viestillä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586101
- 615532
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154169- 543832
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940