Blue Village Nausicaa Beach, Protaras 28.9

Pian 30vee

Hei olemme lähdössä kyseiseen hotelliin ja kaipaisin kovasti lisätietoja kyseisestä hotellista!?
Matkassa meitä on kaks aikuista ja yksi 1v9kk lapsi. Mitä kokemuksia siis hotellista ja suurinpiirtein saman ikäisen lapsen kanssa matkustamisesta..? Vaipat ja purkkiruoat, kannattaako ottaa kotisuomesta mukaan?
Olemme ostaneet puolihoidon hotellista, oliko ruoka hyvää, kelpaako myös lapsellekkin??? Onko sopivia retkiä
lapsen kanssa kohteessa? Ja jos joku on vuokrannut auton, niin oliko autoon saatavissa turvaistuin? Ja kaikki muu yleinen tieto kohteesta olisi tervetullutta!!! KIITOS jos vaivaudutte vastaamaan!!!

3

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa-ah

      Hotelli on hyvä ja kaupunki on pieni turistipaikka, Hyvät rannat. Vaipoista ruuista en osaa kertoa ehkä Paralimnin suurista marketeista löytyisi paremmin sekä vaippoja että lastenruokaa. Jos pitää lampaanlihasta ja muusta kreikkalaistyyppisestä ruoasta niin ruoka on hyvää. Kylästä löytyy kyllä sitten kiinalainen, italialainen ravintola ja mäkkärikin on kylän perällä. Autoja kyllä vuokrataan - turvaistuimista en tiedä - ei niitä ainakaan näkynyt vuokraamon pihalla olleissa autoissa. Retkiä on sekä matkatoimiston järjestämiä että kylästä ostettavia. Mikä retki olisi sopiva pienen lapsen kanssa - se on vanhempien päätettävissä- ehkä lyhyt
      laivaristeily sopisi. Meze -ilta on hyvä retki, mutta ehkä pikkulapsen kanssa hankala.

      • Syyskuussa

        Onko kenelläkään kokemuksia Nausicaa beach- hotellista murrosikäisten kanssa? Mietimme Maistralia tai Jaccarandaa myös , mutta sijainnin vuoksi päädyimme Nausicaa beachiin.
        ( Laitan tämän kysymyksen uudestaan oikean otsikon alle, kysyin samaa jossain toisessa ketjussa, mutta jos tästä erottuisi paremmin)


      • Taas kesäkuussa

        Olen käynyt Protaraksessa useamman kerran ja aina ihmetellyt sitä, että paikkaa sanotaan pieneksi. Alakatuhan on ainakin 3km pitkä ja koko matkan on kauppoja ja ravintoloita molemmin puolin katua. Minä ainakin itse nautin kävellä katua ensin toista puolta ja takaisin toista. On kiva, että kaikki on samalla kadulla, eikä niin kuin esim. Aiya Napassa, jossa joutuu mennä katuja ristiin, rastiin, ylös ja alas. Nausicaa Beach on upea hotelli hyvällä paikalla ja siitä, kun oikaisee rannan kautta, niin juuri sopivasti alkaa alakatu. Käykääpä muuten kokeilemassa Diva nimisen ravintolan pippuripihviä, ette takuulla ole syöneet parempaa. Löydätte sen, kun kävelette Nausicasta lähtevän kadun päähän asti ja sitten oikealle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe