suurperheen elämä on erinlaista kuin pienen perheen elämä. Suurperheen vanhempana on varmaan todella rankkaa. 1. oletteko ajatelleet mennä syyslomalla jonnekkin lasten kanssa jos aiotte niin minne 2. Käyttekö usein lasten kanssa jossain 3. Onko teidän suvussa kuinka paljon monilapsisia perheitä 4. Kuinka monta lasta on suurperhe
lomat
3
178
Vastaukset
- mommydearest
Menemme syyslomalle kotimaahani Viroon kylpylälomalle. Käymme joskus ruotsissa viime kesänä kävimme Teneriffalla oli oikein ihanaa ehkä menmme rantalomalle ens kesänä ihan kesäloman alussa katsotaan rahatilannetta silloin onhan siihen viellä aikaa :)oma lapsuuden kodissa oli 9 lasta (olen vanhin) ja monta ihanaa koiraa suurperhe on mielestäni 4 ylös päin
Lapset: Daniel ja joel (9) Eemil (7) Nico ja Nuutti (2) Leonora ja Lisbet (1)syyslomasuunnitelmalle.
Meillä ei ole mitään vastaavaa valmista suunnitelmaa tänä vuonna.
Pitää katsoa miten homma "lähtee menemään"...
- ella-72
Me olemme tehneet asuntoautolla kotimaan matkoja, ja kierrelleet Suomea ristiin rastiin. Kolme viimeistä kesälomaa olemme olleet ulkomailla. Ensi kesäksikin katsoimme jo matkoja, vaikka mukanamme on silloin (toivottavsti) kahden-kolmen kuukauden ikäinen vauva. Ei matkailu ison perheen kanssa ole hankalaa. Nyt syyslomalla aiomme mennä Kuusamoon Karhunkierrokselle. Pienin lapsi rinkkaan, ja muut kävellen.
Minun puolellani on suht monta monilapsista perhettä, joilla on vähintään neljä lasta.
Mieheni puolella max 2 lasta / perhe.
Itselläni viides tulossa. Minun mittapuun mukaan nelilapsinen perhe on suurperhe. Silloin ei enää pääse mihinkään perhelipulla, kotellissa pitää olla erikoisjärjestelyt jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409