suurperheen elämä on erinlaista kuin pienen perheen elämä. Suurperheen vanhempana on varmaan todella rankkaa. 1. oletteko ajatelleet mennä syyslomalla jonnekkin lasten kanssa jos aiotte niin minne 2. Käyttekö usein lasten kanssa jossain 3. Onko teidän suvussa kuinka paljon monilapsisia perheitä 4. Kuinka monta lasta on suurperhe
lomat
3
207
Vastaukset
- mommydearest
Menemme syyslomalle kotimaahani Viroon kylpylälomalle. Käymme joskus ruotsissa viime kesänä kävimme Teneriffalla oli oikein ihanaa ehkä menmme rantalomalle ens kesänä ihan kesäloman alussa katsotaan rahatilannetta silloin onhan siihen viellä aikaa :)oma lapsuuden kodissa oli 9 lasta (olen vanhin) ja monta ihanaa koiraa suurperhe on mielestäni 4 ylös päin
Lapset: Daniel ja joel (9) Eemil (7) Nico ja Nuutti (2) Leonora ja Lisbet (1)syyslomasuunnitelmalle.
Meillä ei ole mitään vastaavaa valmista suunnitelmaa tänä vuonna.
Pitää katsoa miten homma "lähtee menemään"...
- ella-72
Me olemme tehneet asuntoautolla kotimaan matkoja, ja kierrelleet Suomea ristiin rastiin. Kolme viimeistä kesälomaa olemme olleet ulkomailla. Ensi kesäksikin katsoimme jo matkoja, vaikka mukanamme on silloin (toivottavsti) kahden-kolmen kuukauden ikäinen vauva. Ei matkailu ison perheen kanssa ole hankalaa. Nyt syyslomalla aiomme mennä Kuusamoon Karhunkierrokselle. Pienin lapsi rinkkaan, ja muut kävellen.
Minun puolellani on suht monta monilapsista perhettä, joilla on vähintään neljä lasta.
Mieheni puolella max 2 lasta / perhe.
Itselläni viides tulossa. Minun mittapuun mukaan nelilapsinen perhe on suurperhe. Silloin ei enää pääse mihinkään perhelipulla, kotellissa pitää olla erikoisjärjestelyt jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823