Hei! Latasin muutama viikko skype tililleni 10e, jotta voisin tehdä puheluita kännykkään. Skype ei kuitenkaan yhdistä puheiluita. Normaali piip piip ääni kuuluu alussa, mutta sitten joku naisen ääni sanoo jotain busy at the moment. Skype - skype puhelut kyllä toimivat. Ystävän puhelinnumero on kyllä oikea ja puhelut menisivät Filippiineille jos sillä jotain merkitystä asian kannalta. Huolestuttaa, että menetän rahani aivan turhaan. Eikös ole jokin aikamäärä jonka aikana rahat pitäisi kuluttaa?. Olen vasta uusi skypen käyttäjä, ja jos joku tietää mistä kiikastaa, niin voisi ystävällisesti auttaa. Kiitos =)
Skype - kännykkä puhelu
5
1186
Vastaukset
- kookospoika
Eikö kukaan tiedä? Kyllä puhelu yhdistyy ainakin omaan kännykkään, mutta ei Filippiineille, mikä mättää?. Voisiko joku edes sanoa pitääkö tuo raha käyttää tietyssä ajassa?
- ...soitellaan...
Rahat säilyvät 180pv, viimeisestä soitostasi, eli ei ne sieltä mihinkään häviä jos käytät edes yhden kerran aina puolivuosittain skypeä soittaessasi jonnekin.
Mainitsemaasi Filippini ongelmaan en osaa sanoa mitään, aika oudolta kuitenkii kuulostaa vaiva, jos numero on oikein. - ....soitellaan...
...soitellaan... kirjoitti:
Rahat säilyvät 180pv, viimeisestä soitostasi, eli ei ne sieltä mihinkään häviä jos käytät edes yhden kerran aina puolivuosittain skypeä soittaessasi jonnekin.
Mainitsemaasi Filippini ongelmaan en osaa sanoa mitään, aika oudolta kuitenkii kuulostaa vaiva, jos numero on oikein.http://www.voipdiscount.com/en/index.html
katsohan tuollainen ohjelma, on nimittäin halvemmat puhelut kuin skypellä, ja toimii ainakin niihin maihin minne minä olen ollut yhteydessä.
- Sienikori
Minä olen saman ongelman kanssa. Yritin puhelua ihan normaalina Skypen puheluna kännykkään-ei kuulu muuta kuin piip-piip. Yritin myös Skype-kreditin kautta (on muuten kallista soittaa kännyyn sieltä kautta,jotain 16 senttii). Kännykkään en ole onnistunut Suomeen enkä ulkomaille . Nyt olen laittamassa tietsikkaan sekä kännyyn samaa mobiililaajakaistaa Saunalahden PuhePaketti 13,90€/kk, onnistunenko sitten? Tuskin. Osaisiko joku neuvoa, miten käytän kännykässä Skypeä, näitä ilmaisia puheluita ? Entä kännykän tietoturva, saanko jostain "Avastin" --ilmaisen version vai onko kännyille omat ? F-securella on maksullinen turvapaketti,tiedän. Entä palomuuri kännyyn 3G mobiililaajakaistaa varten? Kiitos jo etukäteen vastauksestasi !
- top secret
No kuulehan, mitä mieltä olet itse tuosta tietoturvasta langattomissa yhteyksissä tai muissakin yhteyksissä nykypäivänä, eiköhän se ole turva vähän niin ja näin, kaikissa yhteyksissä on aukkoja joita voi käyttää hyväkseen jos vain osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776