En sitten millään (enää) pysty nielemään kaplselia, (outo kurkku :) Olen nyt pureskellut ne, mutta mitenhän on tuon imeytymisen laita? Imeytyykö silti yhtä hyvin, onko tietoa?
Vitamiini kapselin pureskelu
6
596
Vastaukset
- -----------------------------------------
tarkoitettu purtaviksi, mistä valmisteesta on kyse?
- D2
Niin mitä kapseleita?
http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm- cupla
d-vitamiini kapseleita....ei kai se auta kun sitten vaan nielaista. Pari kertaa vaan on jotenkin juuttunut kurkkuun...
- tokoferoli
cupla kirjoitti:
d-vitamiini kapseleita....ei kai se auta kun sitten vaan nielaista. Pari kertaa vaan on jotenkin juuttunut kurkkuun...
Ota ne ruuan jälkeen .
Aivan samalla tavalla imeytyy vaikka pureskelisit.
Monet lapset ja sairaat ei voi niellä kapseleita tai tabletteja,silloin ne pureskellaan tai murskataan ennen ottamista.
Poikkeuksen tekee ns "time released"tabletit jotka tarkoitettu imeytymään hitaasti.
Tosin nekin voi pureskella .
Puhun nyt vitamiineista en depot lääkevalmisteista .
- Anonyymi
Vanha ketju mutta niin tärkeä aihe että täytyy vastata. Vitamiinijauhe varmaan paras vaihtoehto nauttia vitamiinit ja hinnaltaan myös paras vaihtoehto kun ei tule ylimääräistä hintaan kapseloinnin tai pilleroinnin takia.
- Anonyymi
Jauheen annostelu on epämääräistä ellei ole käytettävissä tarkkaa mittalusikkaa tms.
Nykyisin vitamiineja on hyvin erilaisina pillereinä ja kapseleina. Mm. D-vitamiinia löytyy eräiltä valmistajilta niin pieninä pillereinä ettei niiden nieleminen liene vaikeaa. Yhdellä valmistajalla on jopa etiketissä luonnollista kokoa oleva kuva pilleristä, jolloin näkee kuinka pieni se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279