Kuva

roskapostiin

Olen lähettänyt kuvat aina liitetiedostona. Nyt hoksasin, että kuvanhan voi laittaa suoraan tekstin perään (Luo sähköp./Lisää /Kuva). Kokeilin tätä lähettämällä viestin itselle. Vaikka kuinka yritin, meni se aina roskapostiin. Roskapostiasetus on Keskitaso.

Sitte kokeilin, että lähetin roskapostista saman viestin "Välitä" komennolla taas itselle. Nyt se tuli Saapuneet kansioon.

Olen moneen kertaan tarkistanut, että asetukset on ohjeiden mukaiset. Koitin myös erilaisia rivivälejä tekstin ja kuvan välissä, mutta aina meni roskapostiin.

Mikähän minulla on väärin. Pelkkä teksti tulee aina saapuneisiin, vaikka laittaa itselle.

Tämä ei nyt ole maailman tärkein asia kun liitetiedoston käyttäkin on helppoa, mutta kun jokin asia alkaa ihmetyttää, ei siitä pääse eroon kuin onkimalla tietoa.

3

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölöttäjä222

mikä sähköposti?
      mikä käyttöjärjestelmä?
      käytätkö postin lukemiseen jotain ohjelmaa?
      kuinka iso kuva?
      jpg, png, tiff, bmp, vai joku muu?

sulla on kaikki väärin...

• roskapostiin

Käytän siis Outlook Express postiohjelmaa sekä lähettämiseenn että lukemiseen. Kuvat ovat jpg kuvia. Kuvan koko alle 55 kt. Kokeilin lähettää myös muulle kuin itselle ja meni perille ihan ok. Hän palautti se ja taas tuli ihan ok. siis vain tuo itselle lähettäminen ei pelaa.

Tuossa toisessa viestissä sanotaan, ettei voi lähettää upotettuja kuvia, mutta miksi sitten on tällainen toiminto ohjelmassa edes olemassa.

Kuten jo alkuviestissä sanoin, ei tämä mikään ongelma ole, mutta voihan sitä ottaa esille asioita, jotka havaitsee. Ei niistä tarvii väitellä henkeen ja vereen eikä.

• juhakorkeapudas

Sen kuuluukin toimia noin. Roskapostisuodatin on määritelty suodattamaan viestit jotka sisältävät upotettuja kuvia. Sitä paitsi et voi olla varma, että vastaanottaja näkee viestit kuten sinä, hänellä kuvat voivat olla silti erillisinä liitteinä tai sitten ne eivät näy ollenkaan jos käytössä oleva postiohjelma ei ymmärrä Outlookin viestimuodon päälle. Kuvat siis liitteeksi tai parempi tapa on käyttää esim. Picasaa ja jakaa sieltä sopiva albumi haluttujen käyttäjien kesken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe