Minulla on Outlook Express. Kun lähetän postia, se lähtee ihan oikein, mutta se siirtyy samalla lähtevät-kansioon, josta se lähtee aina kun postia tarkistetaan tai muuta postia lähetetään. Tulen ongelman kanssa toimeen, kun poistan nopsaan jo lähteneet viestit lähtevät-kansioista.
En saa vikaa korjatuksi. Saisinko apua ongelmaan?
Lähetetty posti siirtyy lähtevät-kansioon
OfficeGirl
4
412
Vastaukset
- hölöttäjä222
ruksi oikeaan paikkaan, lähetä viestit heti...
- juhakorkeapudas
Lähtevät kansiosta ennen aikojaan poistettu viesti sekoittaa järjestelmän varmasta ennemmin tai myöhemmin. Anna siis viestin olla siellä ja etsi asetuksista täppä jolla saat viestit lähtemään heti.
- OfficeGirl
Kiitos paljon
Keroisitko vielä tymmälle toimistotytölle mistä löydän oikean täpän. - juhakorkeapudas
OfficeGirl kirjoitti:
Kiitos paljon
Keroisitko vielä tymmälle toimistotytölle mistä löydän oikean täpän.Löytyy kohdasta Työkalut -> Asetukset -> Lähetä -> [X] lähetä viestit heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867571- 1015487
- 2664718
- 484652
- 653372
- 502758
- 562419
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234