TEHOPUTKI???

4+4+4=4

Haluun Hiljasen tehoputken jolla saa mopon kiihtyy helvetin hyvin Mikä on putken nimi???
(Derbi drd limited edition) on mun mopo.

Doppler ER1 Chrome
Tecnigas E-NOX
Kundo Tuareg

Noista voi sitten äänestää ja jos tietää parempia niin eikun tulee ja sanoo??

38

15182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noista vaihtoehdoista E-Noxi olisi kaikkein hiljaisin. Mutten ole yhtään varma kuinka kovaa sillä sitten kiihtyy... o_o
      Metrakit Thrower(Uudempi malli) on myös hyvä tehoputki. Taitaa olla hiljaisin mitä saa. Sekä kiihdytys on suht nopee.

• trfcygvhbjnmk

Siis dopplerista tai kundosta en tiiä mutta e-noxisa on melko kovat pärinät ja kilinät. Tehoalueella taitaa juuri tuo metrakit olla hiljaisin, mutta silti on kovat pärinät. Ei hiljaista tehoputkea löydykkään.

• OstakaaAerox

Leovince Sito

• asd12345

:D

• teini, kiitä teinikittii

tecnigassi kiinni!! ja sit väleiks 11-53 ni kylläpä kiihtyy

• tiedänkaikentehareista

osta turbokit... on kaikista hiljasin mitä löytyy... se on alavääntöputki ja siinä on suurin tehoalue mitä on alkaa 3000 ja loppuu 15000. kun laitat sen kiinni ni se keulii kaasusta joka vaihteella. ja nää sun luettelemat putket on ylävääntöputkia ja ne ei väännä ollenkaan.. sama kun pitäisit vakioputken johon on laitettu villasukka alkukäyrään

• dsgg

Mistät tommosia saa? Kiinnostus heräs heti.

• fghfghhjk
        dsgg kirjoitti:

Mistät tommosia saa? Kiinnostus heräs heti.

noita putkia pitää tehdä itse

• asdfgdsfg
        fghfghhjk kirjoitti:

noita putkia pitää tehdä itse

Mite sen nimi sitte on turbokit? Ne voi haastaa sut oikeutee ku oot varastanu niitte nimen.

• sfsdshdfh
        asdfgdsfg kirjoitti:

Mite sen nimi sitte on turbokit? Ne voi haastaa sut oikeutee ku oot varastanu niitte nimen.

minä olen keksinyt sen nimen ihan ite... jos joku on sen pölliny nii haastan oikeuteen ja leipasen turpaan

• fghfrhbfgbrgfgrwt
        sfsdshdfh kirjoitti:

minä olen keksinyt sen nimen ihan ite... jos joku on sen pölliny nii haastan oikeuteen ja leipasen turpaan

sää et oo keksiny turbokittii. turbokit on äänekkäin putki mitä saa. tietenkin mistä vaan putkesta saa tulemaan kivan äänen kun ottaa änkän pois. turbokit on ylävääntö putki tehopiikki alkaa 8000 ja loppuu 12000rpm: Turbokittejä saa esim.>>>>> http://www.tmi-janikaasalainen.fi/tehoputki-turbo-senda-p-1579.html

• ei JUmalauta!!!!!

turbokitti on ÄÄNEKKÄIMPIÄ ja YLÄVÄÄNTÖISIMPIÄ PUTKIA mitä löytyy. Jos esim. Lascadasta haluu edes vähän tehoja, hommaa rajoittamaton cdi. TURBOKITTI ON PASKA! Ja ei, ei keuli joka vaiheella... Ja se trolli joka postaa tän kommentin alapuolelle pelkkää paskaa, kaikki laittaa vaan kiltisti miinusta ja kusee päälle-.-

• Jdjdjeieke
        fghfrhbfgbrgfgrwt kirjoitti:

sää et oo keksiny turbokittii. turbokit on äänekkäin putki mitä saa. tietenkin mistä vaan putkesta saa tulemaan kivan äänen kun ottaa änkän pois. turbokit on ylävääntö putki tehopiikki alkaa 8000 ja loppuu 12000rpm: Turbokittejä saa esim.>>>>> http://www.tmi-janikaasalainen.fi/tehoputki-turbo-senda-p-1579.html

Sori jos ärsytän mut TK:n tehoalue on 7000-12000rpm ja todella yläkiertoinen ja aivan vitun äänekäs kuten sanoit

• KaasariKuraattori

Suosittelen Metrakitin uusinta Thrower mallia! Saat mopoosi hijaisemman äänet ´kuin muissa. Oma mopooni (Derbi Senda SM) asensin tämän kyseisen putken ja totesin, että siinäpä vasta putki onkin! On helvetin hyvä ja halapa! 165 euroa ja mukaan änkkä ja tarratarpehet! Tämän löydät halpana täältä: http://www.katafori.fi/ ja eikun tilaamaan! Metrakitin “Thrower”

tehopakoputket on valmistettu käsin ja muotoiltu monttupyörien putkien tapaan niin, että kiihtyvyys parantuu ja tehon kasvun huomaa etenkin yläkierroksilla ajettaessa. Soveltuvat tieliikenteeseen; täyttävät 97/24/CE -direktiivin. Uusi alumiininen oval-äänenvaimentaja. Paisuntasäiliö vuorattu keraamisella kuidulla. Matala äänitaso. (näin lukee kyseisessä myynti-ilmoituksessa kataforilla). Suosittelen!

• mopomies 94

doppler nii on tehua!

• Ruotsi!

Kuka vitun isin lompakkoa nussiva teinix ihqydaa ostaa putken uutena, kun saa käytettynäkin ½halvemmalla?

Jos ostat teinikitin, niin muista viilata tankinkorkki oikean tasaus-seoksen saamiseksi imuholkkiin! Muutoin saattaa keittää kahvit, koska CDI:n välitiivisteet kärähtävät, jos pensan seassa ei ole tarpeeksi nitrokatalyyttiä! Viritettyihin mopoihin myös suositeltavaa käyttää tulpan ympärille levitettävää kipinätahnaa ja vaihtaa kampikammion kattovalojen LED-polttimot Xenon-polttimoihin, jotta moottorin läpivalaisu vastaisi viritettyä konetta!

• Monkibomber_93
        Ruotsi! kirjoitti:

Kuka vitun isin lompakkoa nussiva teinix ihqydaa ostaa putken uutena, kun saa käytettynäkin ½halvemmalla?

Jos ostat teinikitin, niin muista viilata tankinkorkki oikean tasaus-seoksen saamiseksi imuholkkiin! Muutoin saattaa keittää kahvit, koska CDI:n välitiivisteet kärähtävät, jos pensan seassa ei ole tarpeeksi nitrokatalyyttiä! Viritettyihin mopoihin myös suositeltavaa käyttää tulpan ympärille levitettävää kipinätahnaa ja vaihtaa kampikammion kattovalojen LED-polttimot Xenon-polttimoihin, jotta moottorin läpivalaisu vastaisi viritettyä konetta!

Kuka vitun idiootti ostaa Derbin ja sit siihen noin vitun kalliita tehareita? Ostakaa nelitahti, niin voi itse väännellä sellaisen putken ku haluaa.

• vbnvdxnfcxg
        Monkibomber_93 kirjoitti:

Kuka vitun idiootti ostaa Derbin ja sit siihen noin vitun kalliita tehareita? Ostakaa nelitahti, niin voi itse väännellä sellaisen putken ku haluaa.

Mikäpä estää 2tahtiseen tekemästä itse putkea? Miksi joku ei ostaisi derbiin kalliita putkia?

Ja kyllä nelarikin tarvitsee putkessa mitotusta, jos kaikki tehot reivtään irti.

• Monkibomber_93
        vbnvdxnfcxg kirjoitti:

Mikäpä estää 2tahtiseen tekemästä itse putkea? Miksi joku ei ostaisi derbiin kalliita putkia?

Ja kyllä nelarikin tarvitsee putkessa mitotusta, jos kaikki tehot reivtään irti.

Tarviihan se juu, mutta kakstahtisen putki on hieman vaikeampi vääntää, varsinkin jos haluaa toimivan.
        Kuriton vakioputki on mielestäni paras, vaikkei olekaan tehokkain. Eipähän tarttee huudahtaa kokoajan kovilla kierroksilla että pääsee eteenpäin.

Eikä nämä lapsukaiset jotka kyselee Suomi24-foorumeilla tehoputken osto-ohjeita saa ikinä itse aikaiseksi tehoa antavaa putkea itse tehtynä.

Ja jos huomasit, niin aikaisempi kommenttini oli lähetetty noin vuosi sitten.

• pentti-oskari666

itellä vuoden 2006 yamaha DT :ssä Doppler er3 putki :) hyvät alaväännöt ja lepattaa sen 95 11-48 väleillä ;)

• kundoo

Itse suosittelen kundoa on hiljanen ja alittaa tehopiikin erittäin alhaisissa kierroksessa voimakkaan alaväännön vuoksi

• senda09
      • yo__

Ittellä on big onen tehari, kurit pois, 12-53 välit derbissä ja kulkee sen ~85kmh.

• wuwuwutwuwtuwtuwtuwtwu

Metrakit Thrower on hiljasin varmaa mitä löytyy mutta oikeesti jos et haluu kovia ääniä niin pidä vakioputkes ja poista siitä kurit ja jos löydät jonkun paremman änkän niin heität sen kiinni. Sama tehareilla vaihda änkkä ja heitä sisään sitte laatu villaa eli FmF 2-Tahti villaa. Jos tuntuu että kulkee liian kovaa teharilla niin laita välit nii lyhyiks että ampasee ku homo pillun päältä. Jos vieläkin kulkee liikaa niin nappirajotin mutta tällöin saat kyllä mehevät äänet kun vetää rajotinta vasten :3 wuuuutttttuutututtutututuwuwuwwuwuwuwuwuwtwwtuwwtuwtuwuwuwtwutwtuwuutwwwtwtwuut ja sitte POKS kun mäntä lens kannesta ulos :DDDDDDD mut siis oikeest jos laitat napin nii älä aja sit rajotint vasten kauheen pitkään jos ollenkaan.

• Bigoneriejumrt

Saako rieju mrt:n kulkemaan 65 vaikka olisi big one tehari? Ja tietääkö kukaan mihin big onen tehoalue sijoittuu?

• detsi

Jees kiinnostais itteäki toi tehoalue.. että kuinka hankalaa nappirajoittimen säätö on tolla putkella.

• Derbionsejuttu

Vanhan mallin metrakitti, sillä saat liikettä. Kuka ostaa uutena jonkun jonneputken ja maksaa lähemmäs 200 siitä. Osta käytettynä.
      Mitää vitun "tehovilloja" ja "2täänetönhiljennysvilloja" turha ostella. Itellä ite tehty änkkä ja survottu täyteen kivivillaa ja hyvin hiljentää.

• Ju02

Big one on iha sika hyvä!! Ottaa teho piikin 7000rpm kiertoksil.itellä on riejussa big one kii ja tykkään kovasti🤘

• Kskskroxyjyyyspilu

Parhaat teharit:
      Turbokitti
      Metrakit thrower
      Enox
      Leovince v6

• Derbillä

Vittua sä vastaat 9 vuotta vanhaan kommenttiin?

• Jutustelija1
        Derbillä kirjoitti:

Vittua sä vastaat 9 vuotta vanhaan kommenttiin?

Virittäjiä on aina ollut ja tulee aina olemaan...

• PutkitettujakinVermeitä

• Anonyymi

Mitkä tehoputket käy fanticciin

• Anonyymi

Gianellit ja caballerot käy ainaki

• Anonyymi

Osta Puusta tehty tehari, 14000RPM 3 sekunnissa

• Anonyymi

Tietäiskö kukaa mikä tehari sopii xps evo 3:seen??

• Anonyymi

Mul on Derbi 50cc ja ei meinaa kiihtyä turbokitin alakautta Della

• Anonyymi

oisko kellään jakaa alakauttasen teharin kaavaa 2005 vuoden gilera smt:hen 50cc

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe