Auttakaa minua ja velipuoleni löytämään hyvän häälahjan meidän vanhemmille jotka kohta menevät naimisiin. Haluamme heille ostaa jotain mitä ne voivat käyttää vielä 10 vuoden päästä. Mutta koska heillä on jo kaikkea niin tää lahja on vaikein ikinä keksimä lahja. Ei viittis antaa lahjakorttiakaan ja käskeä heitä ostamaan jotain kivaa sillä, koska ne ei kuitenkaan osta muuta kun ruokaa sillä. Olisiko teillä ideoita?
häälahja vanhemmille
4
2500
Vastaukset
- tippi...
- Omatekoinen taulu tai kehystetty valokuva sinusta ja velipuolesta.
- valokuvakokoelma
- Jotain muuta omatekoista, kudottu matto, ommeltu peitto
- Kalaverkko, jos harrastavat
- Löylykauha, löylyn henki
- Jotain yhteiseen harrastukseen liittyvää
- Kello yhteiselle ajalle
- Kahden istuttava kiikku tai kiikkutuoli- Juliaaaana
Hyviä vinkkejä!
Ja jos ei taulua osaa tehdä itse, esim. tuolla voi teettää http://www.arttailor.com/haapari-p-100.html vaikka aidon öljyvärimaalauksen. - hannulis
Juliaaaana kirjoitti:
Hyviä vinkkejä!
Ja jos ei taulua osaa tehdä itse, esim. tuolla voi teettää http://www.arttailor.com/haapari-p-100.html vaikka aidon öljyvärimaalauksen.ostin itse siskoni kanssa vanhemmilleni lahjakortin aurinkomatkoilta että pääsevät sitten etelään. tykkäsivät kovasti. kannattaa ostaa lahjakortti juuri tuollaiseen paikkaan valmiiksi eikä esim. s-ketjun koska muuten se menee vaan s-marketissa ruokaan. voisit myös teettää ifolorilla kuvakirjan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837