Connection House

Myyntinainen

Hei!

Sain haastattelukutsun Connection Houseen ja tuo tj vaikutti ainakin puhelimessa varsin mukavalta ja asialliselta. Minkälainen paikka mahtaa olla työtä tekevälle? Onko tuo yrittäjäjäsen-markkinointi kovaakin työtä ja saako siitä minkälaista liksaa? Mitä muuta?

Itselläni on takana parin vuoden putki Enirolla ja tympäännyin täysin siihen luukuttamiseen, jotenka ajattelin jatkaa myyntiä mutta vähän eri linjalla, ja siksi tuo firma kiinnostaa.

13

4582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max-Mara

      Pahempaa paikaa tuskin voi olla. Olin itse siellä vähän yli kuukauden ja sain todella tarpeekseni...niin kuin sadat muut. "Connectionissahan" on koko ajan haku päällänsä. Miksiköhän?
      "Mukava ja asiallinen" tj on varsinainen pikku Napoleon ja palkka surkee...lopussa olet jo velkaa yritykselle!!

      • samaa mieltä

        Asiaa. Pahempaa paikkaa ei tosiaankaan voi olla. Tj luulee olevansa Jumalasta seuraava tai itse Hän.
        Koko työyhteisö on sairas . Ja vika on aina työntekijässä,ei johdossa.


    • lumihiutale

      oon huomannut et välillä täällä on käynyt kokeilemassa myyjiksi sopimattomia tyyppejä.Ite oon tosi tyytyväinen ja palkka on ollut 2000-2500 euron tasoo. Yrittäjäsenyys on tosi hyvä tuote. on pitkäaikaisia työkavereita ja porukka kyllä viihtyy hyvin.

      • Uunoanneli

        Todella pieni palkka myyntityöstä


    • Pastorilla on Asiaa

      Olin noin puoli vuotta talossa, tienestit kokopäivätoimisesta työstä jäivät tasolle hieman alle 1000 € kuukaudessa.

      Suora provisiopalkka. Työpaikan ilmapiiri kohtalaisen hyvä, asioista voi sopia tilanteen mukaan. Tiettyä linjattomuutta kuitenkin päätöksenteossa, kaikesta pitää kysyä, tuntuu että asiat ja materiaalit sovitaan joskus naaman perusteella.

      Myytävä tuote on hyvä, tosin lamapelottelun seurauksena yrittäjät eivät meinaa suostua laittaamaan pientäkään rahasummaa oman etunsa hoitamiseen.

      Haasteellista hommaa jossa yrittäjäriski on siirretty kokonaisuudessaan työntekijälle.

      Suosittelen sillä varauksella, että jaksaa luukuttaa päivästä toiseen täysillä.

      • hyvin menee

        Ite pärjään connectionilla tosi kivasti.ihme että edellinen nimimerkki on saanut olla tolla palkalla noinkin kauan töissä. ei ole työ tainnut maistua tai ihan väärä ala on ollut.myyntityössä tarvii luukuttaa oli firma mikä tahansa!


      • Pastorilla on asiaa
        hyvin menee kirjoitti:

        Ite pärjään connectionilla tosi kivasti.ihme että edellinen nimimerkki on saanut olla tolla palkalla noinkin kauan töissä. ei ole työ tainnut maistua tai ihan väärä ala on ollut.myyntityössä tarvii luukuttaa oli firma mikä tahansa!

        Lähinnä ihmetytti miten jaksoin näinkin kauan lyödä päätä karjalan mäntyyn. Työtä tein 7,5 tuntia päivässä niinkuin kaikki muutkin. Olen luukutellut monessa muussakin myyntipaikassa (usean vuoden työkokemuksella) puhelimitse 2000-2500 euron palkkoja keskimäärin. Tässä työssä moisia summia ei näkynyt. Liekö syynä todella se, että yrittäjiä pelottaa lama, vai mikä lie. Itsellä tämä työ ei lyönyt leiville. Connectionillahan myydään toki muutakin kuin yritysjäsenyyksiä, joten kokeilemaan vaan jos kantti kestää suorat provikat.

        Kiva jos edellisellä nimimerkillä kauppa käy. Uskon että flaksi käy vielä paremmin kun keskityt vielä vähän lujemmin itse työn tekemiseen sen sijaan että auot päätäsi entisille kollegoille. Ihmetyttää miksi vika ei joidenkin mielestä koskaan ole firmassa, palkoissa tai tuotteissa, vaan aina myyjissä itsessään.


      • wetell
        Pastorilla on asiaa kirjoitti:

        Lähinnä ihmetytti miten jaksoin näinkin kauan lyödä päätä karjalan mäntyyn. Työtä tein 7,5 tuntia päivässä niinkuin kaikki muutkin. Olen luukutellut monessa muussakin myyntipaikassa (usean vuoden työkokemuksella) puhelimitse 2000-2500 euron palkkoja keskimäärin. Tässä työssä moisia summia ei näkynyt. Liekö syynä todella se, että yrittäjiä pelottaa lama, vai mikä lie. Itsellä tämä työ ei lyönyt leiville. Connectionillahan myydään toki muutakin kuin yritysjäsenyyksiä, joten kokeilemaan vaan jos kantti kestää suorat provikat.

        Kiva jos edellisellä nimimerkillä kauppa käy. Uskon että flaksi käy vielä paremmin kun keskityt vielä vähän lujemmin itse työn tekemiseen sen sijaan että auot päätäsi entisille kollegoille. Ihmetyttää miksi vika ei joidenkin mielestä koskaan ole firmassa, palkoissa tai tuotteissa, vaan aina myyjissä itsessään.

        "firmassa, palkoissa tai tuotteissa, vaan aina myyjissä itsessään"

        no kun se johtuu vain siitä että jos alkaa etsimään syytä kuin itsestä myyjänä niin aina niitä syyllisiä löytyy. sillä vain ei menesty koska joka päivä ja joka puhelu voit vaikuttaa vain omaan asenteeseen ja suoritukseen


      • Jgfvf
        wetell kirjoitti:

        "firmassa, palkoissa tai tuotteissa, vaan aina myyjissä itsessään"

        no kun se johtuu vain siitä että jos alkaa etsimään syytä kuin itsestä myyjänä niin aina niitä syyllisiä löytyy. sillä vain ei menesty koska joka päivä ja joka puhelu voit vaikuttaa vain omaan asenteeseen ja suoritukseen

        Niin mitähän kokemusta Sinulla on????
        Kirjoittelusi osoittaa että olet täysi nolla!!!


    • Sarii

      En suosittele. Palkka onneton ja porukka kummallista

      • Lentsutre

        Juu samaa mieltä


    • Myyntiedustaja2014-

      Et rikastu sen paremmin tuolla kuin muuallakaan puhelinmyynnissä. Mutta käy koittamassa, jos muuta ei ole nyt. Katso ettei kuseteta.

      Liity MMA-liiton jäseneksi ja lähde sen avulla hakemaan muita myyntitöitä. Tein itse niin ja onnisti hyvin.

    • Anonyymi

      Hei!
      Yritys on harhaanjohtava. Kymmen hyvää ja puoli pistettä saat. Toimitusjohtaja töykeä ja alistava jos ei pidä työntekijästä. Tienata ja luukutettavva puheluita kokoajan, siellä seurataan monta puhelua soitat ja kuunnellaan puheluitasi. Täysin epäammattimaista toimintaa. Palkka ekaksi kk palkka mutta muuttuu provisioksi. Ja tämäaikana vaikea saada asiakkaita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe