SAKO P94S pienoiskivääri!

Muuan kyselijä

Olen aikeissa hankkia kyseisen aseen! Joten antakaahan tulla kokemuksia. Käytöstä, tarkkuudesta, hankintahinnasta (elettiin varmaan viel silloin markka-aikaa). Kun kyseinen ase oli uusi. Tuntuvat olevan kysyttyjä aseita viel käytettynäkin. Hintaa tosin on...

11

6138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jurkki

      Itsellä on ollut kyseinen ase n.5v ja olen tyytyväinen. Olen ampunut aika paljon, eikä mitään ongelmia ole ollut. Tarkka toimintavarma ase.

      • Muuan kyselijä

        Muistatko yhtään hankintahintaa uutena? Kartoitan lähinnä hyväkuntoisten yksilöiden hintaa!


    • 22

      mikäli tahdot luotettavan pienoiskiväärin valinta on oikea.se kestää isältä pojalle.kerran se kirpasee.kyseisen aseen arvo ei tipu kuin lehmän häntä eli siitä saa omat pois koska tahansa

      • Sihtimäkirppu.

        Sako-hinnalla saa Anschutzilta todellisen laatuaseen. Toisaalta Sako ei päihitä esim Remingtonin uutuushalpispiekkaria mod 5, vai mikä se nro nyt taas olikaan.
        Kaikki piekkarit kestävät isältä pojalle. Vain väärä puhdistustapa tai se kokonaan laiminlyöden piekkari sanoo sopimuksensa irti.


      • ...
        Sihtimäkirppu. kirjoitti:

        Sako-hinnalla saa Anschutzilta todellisen laatuaseen. Toisaalta Sako ei päihitä esim Remingtonin uutuushalpispiekkaria mod 5, vai mikä se nro nyt taas olikaan.
        Kaikki piekkarit kestävät isältä pojalle. Vain väärä puhdistustapa tai se kokonaan laiminlyöden piekkari sanoo sopimuksensa irti.

        ei voida puhua samana päivänäkään mistään remingtonista ja sakosta
        sako todella tarkka käyntinen toiminta varma ja kestävä värkki
        itte ostin joskus 6-7 vuotta sitten maksoi silloin oliskohan ollu pelkkä pyssy 6-700
        oon itte ampunu sillä ainakin 10000 kutia ja mitään vaikutusta ei oo ollu aseen toiminnassa
        eli suosittelen


      • ...
        ... kirjoitti:

        ei voida puhua samana päivänäkään mistään remingtonista ja sakosta
        sako todella tarkka käyntinen toiminta varma ja kestävä värkki
        itte ostin joskus 6-7 vuotta sitten maksoi silloin oliskohan ollu pelkkä pyssy 6-700
        oon itte ampunu sillä ainakin 10000 kutia ja mitään vaikutusta ei oo ollu aseen toiminnassa
        eli suosittelen

        veikkaan että käytetty pyssy menee aika liki samaan hintaan nykypäivänä


      • miksi maksaa liikaa
        ... kirjoitti:

        veikkaan että käytetty pyssy menee aika liki samaan hintaan nykypäivänä

        ja on parempi kui nykyiset muoviset. yleesnäkin sakot on kuten cz harvoja aseita jotka käyvät hyvin lähes kaikilla paukuilla. kastiin voisin lisätä toit(enempi laatuhajontaa) ja voeret/mauserit. kaikista on kokemusta. miksei rugeritkin mutta ei ole siitä kokemusta. c hinnaton myös nousseet 452 olise jonka uutena pitäisi ostaa. mut kun käytettynä saa esim huutokaupoista varmintsakoja jopa alle 200n, en koskaan osta kaupasta asetta. sakoissa ainakin on arvo noussut.paras hinta laatu suhde on varmaan 5-10e pakuspiippuisessa kertatozizza joka on vielä satunut olemaan hyväkäyntinen.


    • jANN.

      Molemmat tavallinen ja varmint löytyy,tarkkuus vain ampujasta ja kelistä kiinni näillä aseilla.

      • TeroL

        Minkähänlaista hintaa pystyy pyytämään sako p94s hunterista? Käytön jälkiä ei ole ja aseella ammuuttu n. 600 laukausta.


    • Ampuja

      Olen p94s onnellinen omistaja paras ase jolla olen ampunut, ainut virhe joka ilmeni oli patruuna pesän terävä reuna johon pehmeäkärkinen luoti tökkäsi kiinni ladatttaessa tehdas korjasi kyseisen vian ja ase toimii erinomaisesti joten jatkan ampumaharrastustani samalla aseella edelleen ase on ehdottomasti hintansa väärtti.

    • Anonyymi

      Vanha keskustelu, mutta ehkä joku on kiinnostunut?
      Hyvä ja omaan käyttöön tarkka ase. Ongelmia on 5 ja 10 patruunan lippaat. Pienempää on vaikea saad ulos. Onko sitten niin kevyt ettei putoa siksi? Isompi 10 patruunan lipas syöttäää välilä tosi huonosti patruunoita jolloin patruuna pn käytännössä vaakatasossa eikä öatruuna mene sisään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe