adapteri

pientä tarkennusta

Olen tulossa britanniaan, ja muistin vasta äskettäin että adapterin hankinta olisi edessä. Kyselisinkin nyt, että onko väliä minkälaisen adapterin läppärille hankkii? Onko mahdollista hankkia jotenkin vääränlainen adapteri, ja vioittaa sillä lailla kannettavaa (tai muuta laitetta)?
Voiko yhtä ja samaa adapteria käyttää kaikissa laitteissa (kännykkä, läppäri, hiustenkuivaaja yms), vai onko jokaiselle oltava erilainen?
Englannin jännitteestä ei ilmeisesti pidä sen suuremmin huolehtia...?

7

4116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hammers

      aika harvoin nykyään tarvii adapteria,itse en ainakaan ole tarvinnut kolmeen vuoteen.

      • Outo väite

        En ymmärrä tuota vastausta. Onko sinulla joku erikoistilanne, esim. että asut vakituisesti Iso-Britanniassa, ja olet ostanut kaikki tavarasi sieltä? Silloinhan et varmaan tarvitsekaan adapteria!

        Mutta jos joku tulee Suomesta ja on mukana suomalainen läppäri ja hiustenkuivaaja ja kännykän laturi, niin miten ehdotat että niitä käyttää Iso-Britanniassa ilman adapteria? Väitätkö että olisivat siellä siirtyneet käyttämään samantyyppisiä pistorasioita kuin Suomessa? Enpä kyllä ole tuollaisesta kuullut.


      • hammers
        Outo väite kirjoitti:

        En ymmärrä tuota vastausta. Onko sinulla joku erikoistilanne, esim. että asut vakituisesti Iso-Britanniassa, ja olet ostanut kaikki tavarasi sieltä? Silloinhan et varmaan tarvitsekaan adapteria!

        Mutta jos joku tulee Suomesta ja on mukana suomalainen läppäri ja hiustenkuivaaja ja kännykän laturi, niin miten ehdotat että niitä käyttää Iso-Britanniassa ilman adapteria? Väitätkö että olisivat siellä siirtyneet käyttämään samantyyppisiä pistorasioita kuin Suomessa? Enpä kyllä ole tuollaisesta kuullut.

        olen neljän vuoden aikana käynyt seitsemän kertaa lontoossa ja en kertaakaan ole tarvinnut adapteria,latureissa ym. vaikka olen ostanut ne suomesta, kerroin tämän omasta kokemuksesta,en sun kuulopuheistas. ehkä osasin valita oikeat hotellit.


    • Adap

      Kyllä adapteria voi hyvinkin joutua tarvitsemaan ja ilman muuta se kannattaa olla mukana vaikka "turhaankin". Paljoahan se ei maksa eikä tilaa vie.

      Adapterin käyttötarvehan johtuu siitä, että pistorasian malli on erilainen. Läppäriä en itse käytä matkoilla, mutta puhelimen laturi, hiustenkuivaaja ja kameran laturi toimivat kaikki saman adapterin avulla.

      • --------

        Onko jotain merkitystä sillä millaisen adapterin ostaa? Jos tietämättömyyttäni hankin jotenkin vääränlaisen, ja vioitan sillä läppäriäni tai jotain muuta laitetta?

        Jos osaatte sanoa netistä hyvän paikan mistä näitä voisi tilata, kertokaa ihmeessä!


      • Inka...
        -------- kirjoitti:

        Onko jotain merkitystä sillä millaisen adapterin ostaa? Jos tietämättömyyttäni hankin jotenkin vääränlaisen, ja vioitan sillä läppäriäni tai jotain muuta laitetta?

        Jos osaatte sanoa netistä hyvän paikan mistä näitä voisi tilata, kertokaa ihmeessä!

        Herran Jumala,mitä sä nyt parin euron adapteria alat netistä tilaamaan?
        Kävele prismaan, citymarkettiin, anttilaan, honkongiin, elektroniikkaliikkeisiin tai oikeastaan ihan mihin vaan ja osta kolme piikkine adapteri. Kysy vaikka apua jos ei muute.


      • vaan
        Inka... kirjoitti:

        Herran Jumala,mitä sä nyt parin euron adapteria alat netistä tilaamaan?
        Kävele prismaan, citymarkettiin, anttilaan, honkongiin, elektroniikkaliikkeisiin tai oikeastaan ihan mihin vaan ja osta kolme piikkine adapteri. Kysy vaikka apua jos ei muute.

        olipa ihmeellinen juttu. En ole väittänyt että olisin väkisin ollut netistä tilaamassa, mutta kun satuin olemaan muutakin tavaraa sillä hetkellä netin kautta hankkimassa niin ajattelinpa kysyä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe