Tytöt, voisitteko ihastua ujoon ja/tai hiljaiseen poikaan?

elikkäs tämmöistä

vaan kyselen, että haittaako tyttöjä, jos poika on vähäpuheinen, hiljainen tai ujo, mutta jos poika olisi muuten aivan hyvä?

106

6140

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdsgsdgs

      Voi vitttukun juuri nimenomaan kaipaan tuollaista.

      Toivottavasti osaatte etsiä teidänlaisianne tyttöjä, ettekä kuseta "öÖöö ei sellasii ooO, en ooO kOskaan nähnyt..."

      • poikavain

        Joo ja jos yrittää puhua ujolle tytölle ni se ei saa sanaa suust ulos ja tulee ihan VITUN tyhmä olo


      • emma=)

        Mä pidän ujoista pojista, en vaan tiedä että miks. Ei yhtään se on mun mielestä aika söpö/sulosta.


      • kokemusta on

        tytöt, jos olette ujoja ja haluaisitte päästä juttelemaan ujolle pojalle mutta ette kuitenkaan uskalla lähestyä.
        Antakaa vihjettä vaikka lyhyillä katsekontakteilla kiinnostuksesta ja (esim koulussa) menkää istumaan hiljaisina aikana pöytiin/penkeille joista teitä olisi helppo lähestyä :) lukekaa samalla vaikka läksyjä, jotta ette näyttäisi siltä, kuin odottaisitte jotakuta. Idea on, että keskustelusta tulee mitään ainoastaan jos ympärillä ei ole kovaa hälinää.


    • dgdgdggd

      tänne yks kits :)

    • ovat todella

      ihania ja söpöjä! Mikäli tälläinen poika ei myöskään polttaisi ja joisi niin a vot. Ottaisin heti sellaisen pojan, jos löytyisi :)

      • ...

        Itse olen ujo, hiljainen ja vähäpuheinen enkä myöskään polta tai juo. En tosin ymmärrä, missä muka voisi olla sellaisia tyttöjä, jotka näkisivät minussa jotain ihanaa ja söpöä.


      • gfgdfg
        ... kirjoitti:

        Itse olen ujo, hiljainen ja vähäpuheinen enkä myöskään polta tai juo. En tosin ymmärrä, missä muka voisi olla sellaisia tyttöjä, jotka näkisivät minussa jotain ihanaa ja söpöä.

        Miten niin et muka ymmärrä?

        Eikö esim. sun koulussa ole sellaista paikkaa nimeltä "etupulpetti" tai porukkaa, josta muut käyttävät nimeä "ne naapurintytöt?"

        Ja sitten on meitä, jotka pidämme ns. rajuista jutuista, mutta sinunlaisistasi pojista. Meitä on vähän vaikeampi löytää, myönnän. Mutta eikö nyt joku stereotypinen hikkeheppatyttö olis aika helppo kohdistaa... En ymmärrä, mikä siinä on muka vaikeaa. Näen heitä päivittäin.


      • fucktoja
        gfgdfg kirjoitti:

        Miten niin et muka ymmärrä?

        Eikö esim. sun koulussa ole sellaista paikkaa nimeltä "etupulpetti" tai porukkaa, josta muut käyttävät nimeä "ne naapurintytöt?"

        Ja sitten on meitä, jotka pidämme ns. rajuista jutuista, mutta sinunlaisistasi pojista. Meitä on vähän vaikeampi löytää, myönnän. Mutta eikö nyt joku stereotypinen hikkeheppatyttö olis aika helppo kohdistaa... En ymmärrä, mikä siinä on muka vaikeaa. Näen heitä päivittäin.

        Ensinnäkin ne kaikkein pahimmat "hiket" vaativat kumppaniltaan saman tason älykkyyttä.

        Ja taas ne loput "etupulpetin tytöt" myöskin luultavasti uneksii vielä siitä "täydellisestä miehestä".


      • ...
        gfgdfg kirjoitti:

        Miten niin et muka ymmärrä?

        Eikö esim. sun koulussa ole sellaista paikkaa nimeltä "etupulpetti" tai porukkaa, josta muut käyttävät nimeä "ne naapurintytöt?"

        Ja sitten on meitä, jotka pidämme ns. rajuista jutuista, mutta sinunlaisistasi pojista. Meitä on vähän vaikeampi löytää, myönnän. Mutta eikö nyt joku stereotypinen hikkeheppatyttö olis aika helppo kohdistaa... En ymmärrä, mikä siinä on muka vaikeaa. Näen heitä päivittäin.

        Niin no, itse olen "jo" 20-vuotias ja tuon tyyppien koulumaailma on jo vähän jäänyt taakse. Muutenkin tuntuu, että mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä varmemmin myös ne omanikäiset naapurintytöt viettävät viikonloppunsa bilettäen. He eivät ole aiemmin juoneet alkoholia, koska he ovat olleet niin kilttejä mutta myöhemmällä iällä mm. 18-vuoden ikä, omilleen muutto, opiskelumaailma kaikki tekevät juomisesta astetta hyväksyttävämpää, jolloin ne kiltitkin tytöt ja pojat helposti sen aloittavat.

        Itse taas en niinkään kiltteyden vuoksi ole ilman alkoholia. En mielestäni edes ole sieltä kilteimmästä päästä, miten se nyt sitten ikinä määritelläänkään. Minulla ei vain yksinkertaisesti ole tarvetta/halua/kiinnostusta/mitään juoda saati olla humalassa.

        Jotenkin ei siis ehkä niin erityisesti kiinnostaisi mikään ylikiltti tyttö. Varsinkin kun luulen, että he kaikki haluavat elämältään jotain tyyliin mies, kaksi lasta, koira ja omakotitalo lähiöalueelta tai muuta vastaavaa. Itse jotenkin säälin perheellisiä miehiä, jotka ovat tuohon tilaan itsensä saattaneet. No, ehkä he itsekin ovat niin halunneet, mutta minua ainakin ahdistaa pelkkä ajatuskin sellaisesta elämästä. Lupaan itselleni, etten koskaan aio lähteä tuohon.

        Enemmänkin kiinnostaisi joku sellainen, jolla on persoonaa ja omia ajatuksia/mielipitetä ja joka yleensäkin osaisi ajatella itsenäisesti. Alkoholittomia sellaisia vain tuntuu olevan todella harvassa. Ovatkohan nämä nyt sitten niitä "rajuimmista asioista pitäviä", en tiedä. Luulisin, että lähes kaikki tällaiset tytöt pitäisivät kaltaistani liian tylsänä: elän sataprosenttista nolife-"elämää" ja olen siitä jopa melko tyytyväinen.


      • minä tahtoo
        ... kirjoitti:

        Itse olen ujo, hiljainen ja vähäpuheinen enkä myöskään polta tai juo. En tosin ymmärrä, missä muka voisi olla sellaisia tyttöjä, jotka näkisivät minussa jotain ihanaa ja söpöä.

        hiljaset ja ujot pojat on ihanii! ottaisin sellasen itekki


      • ..
        minä tahtoo kirjoitti:

        hiljaset ja ujot pojat on ihanii! ottaisin sellasen itekki

        Eipä siltä tunnu


      • ||aws
        .. kirjoitti:

        Eipä siltä tunnu

        hiljaiset ja ujot pojat ihania. niitä sais olla enmmänki ::) ite ainaki ottaisin ::)


      • gfgdfg
        ... kirjoitti:

        Niin no, itse olen "jo" 20-vuotias ja tuon tyyppien koulumaailma on jo vähän jäänyt taakse. Muutenkin tuntuu, että mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä varmemmin myös ne omanikäiset naapurintytöt viettävät viikonloppunsa bilettäen. He eivät ole aiemmin juoneet alkoholia, koska he ovat olleet niin kilttejä mutta myöhemmällä iällä mm. 18-vuoden ikä, omilleen muutto, opiskelumaailma kaikki tekevät juomisesta astetta hyväksyttävämpää, jolloin ne kiltitkin tytöt ja pojat helposti sen aloittavat.

        Itse taas en niinkään kiltteyden vuoksi ole ilman alkoholia. En mielestäni edes ole sieltä kilteimmästä päästä, miten se nyt sitten ikinä määritelläänkään. Minulla ei vain yksinkertaisesti ole tarvetta/halua/kiinnostusta/mitään juoda saati olla humalassa.

        Jotenkin ei siis ehkä niin erityisesti kiinnostaisi mikään ylikiltti tyttö. Varsinkin kun luulen, että he kaikki haluavat elämältään jotain tyyliin mies, kaksi lasta, koira ja omakotitalo lähiöalueelta tai muuta vastaavaa. Itse jotenkin säälin perheellisiä miehiä, jotka ovat tuohon tilaan itsensä saattaneet. No, ehkä he itsekin ovat niin halunneet, mutta minua ainakin ahdistaa pelkkä ajatuskin sellaisesta elämästä. Lupaan itselleni, etten koskaan aio lähteä tuohon.

        Enemmänkin kiinnostaisi joku sellainen, jolla on persoonaa ja omia ajatuksia/mielipitetä ja joka yleensäkin osaisi ajatella itsenäisesti. Alkoholittomia sellaisia vain tuntuu olevan todella harvassa. Ovatkohan nämä nyt sitten niitä "rajuimmista asioista pitäviä", en tiedä. Luulisin, että lähes kaikki tällaiset tytöt pitäisivät kaltaistani liian tylsänä: elän sataprosenttista nolife-"elämää" ja olen siitä jopa melko tyytyväinen.

        Okei, tuo selkeytti.

        Et sinä ole ainut tuolla tavalla ajatteleva ihminen. Tuo tieto tuskin lohduttaa... Koska käytännössä totuus on se, että toista sellaista ihmistä on vaikea löytää. Todella vaikeaaa. Tiedän hyvin.

        Ei riitä, että löydän ihan mukavan ihmisen, jolla on kenties samanlaiset kengät ja muutama sama lempibändi. Alkoholi pyörittää maailmaa, ja minua ei kiinnosta olla sen mukana pyörivien ihmisten kanssa. "Sääli." Kaikki "kiinnostavat ihmiset" tekee alkoholin kanssa itsestään niin pellejä mun silmissä.

        Keitä minulle sitten jää seuraksi? Joo no ne "hikkeheppatytöt," mutta niiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Paitsi se raittius ehkä.

        ...eli ei ketään.


      • garbages
        gfgdfg kirjoitti:

        Okei, tuo selkeytti.

        Et sinä ole ainut tuolla tavalla ajatteleva ihminen. Tuo tieto tuskin lohduttaa... Koska käytännössä totuus on se, että toista sellaista ihmistä on vaikea löytää. Todella vaikeaaa. Tiedän hyvin.

        Ei riitä, että löydän ihan mukavan ihmisen, jolla on kenties samanlaiset kengät ja muutama sama lempibändi. Alkoholi pyörittää maailmaa, ja minua ei kiinnosta olla sen mukana pyörivien ihmisten kanssa. "Sääli." Kaikki "kiinnostavat ihmiset" tekee alkoholin kanssa itsestään niin pellejä mun silmissä.

        Keitä minulle sitten jää seuraksi? Joo no ne "hikkeheppatytöt," mutta niiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Paitsi se raittius ehkä.

        ...eli ei ketään.

        Huoh. Mites sitten minä. En oo mikään "hikkeheppatyttö", varmaan kuuluisin lokeroon nimeltä "nobodyt" tai "everydayfaces".
        Pidän itteäni ihan nättinä ja silleen, mutta oon silti kamalan ujo.
        Punastelen kokajan ja sitä rataa.

        Hassua miten on olemassa vaan alkoholipellejä ja hikkeheppatyttöjä.


        JA PS. Vielä ihan itse aiheeseen, ite voisin kyllä ihastua ujoihin tyyppeihin. Kuhan vaan tutustuisin paremmin. Periaatteessa paremman itsetunnon omaavat vetää enemmän puoleensa, koska niistä mä nään heti että minkälaisia ne on. Ujoista ei oiken saa mitään kuvaa, ne on jotenki niin salaperäisiä ja mystisiä kun sä et tiedä millasia ne on. Joistaki ujoista kuoriutuu sitte lopulta villejä ja hauskoja tyyppejä. Se on oikeestaan aika pelottavaa, vaikka taidan itekki kuulua tähän ryhmään..
        Niin se vaan menee.


      • Tärpännyt
        ... kirjoitti:

        Itse olen ujo, hiljainen ja vähäpuheinen enkä myöskään polta tai juo. En tosin ymmärrä, missä muka voisi olla sellaisia tyttöjä, jotka näkisivät minussa jotain ihanaa ja söpöä.

        Vai olet hiljainen ja ujo. Etkä polta tai juo. Mua rupes kiinnostaa. Jos ikää sais kysellä ja sitä et tää ei oo vaan jekku.


      • Hikke likka
        fucktoja kirjoitti:

        Ensinnäkin ne kaikkein pahimmat "hiket" vaativat kumppaniltaan saman tason älykkyyttä.

        Ja taas ne loput "etupulpetin tytöt" myöskin luultavasti uneksii vielä siitä "täydellisestä miehestä".

        Itse olen aikamoinen hikke, mutta mulle kelpais kyl poika joka ois vaik tyhmä kun saapas, mut sen pitäis olla herkkä ja ystävällinen, Ujo tai hiljainenkin käy. Mutta jos poltat tai juot, niin ei tuu mitään.


      • ...
        Tärpännyt kirjoitti:

        Vai olet hiljainen ja ujo. Etkä polta tai juo. Mua rupes kiinnostaa. Jos ikää sais kysellä ja sitä et tää ei oo vaan jekku.

        Kun nyt kerran omaksi viestikseni tuon syyskuussa lähetetyn tunnistan, niin 20-vuotias taidan tällä hetkellä olla ja en tietenkään jekuttele. Kukas sinä sitten olet?


      • tyttö16v
        ... kirjoitti:

        Itse olen ujo, hiljainen ja vähäpuheinen enkä myöskään polta tai juo. En tosin ymmärrä, missä muka voisi olla sellaisia tyttöjä, jotka näkisivät minussa jotain ihanaa ja söpöä.

        koska haluun ite just ujon vähäpuheisen ja joka ei polta. juua sais kyl mut vaa välil :D ja ujot on just söpöi koska ne ei oo sellasii joujou oon nii kova.. vaa sellasii kivoi ja söpöi


      • efeesfse
        garbages kirjoitti:

        Huoh. Mites sitten minä. En oo mikään "hikkeheppatyttö", varmaan kuuluisin lokeroon nimeltä "nobodyt" tai "everydayfaces".
        Pidän itteäni ihan nättinä ja silleen, mutta oon silti kamalan ujo.
        Punastelen kokajan ja sitä rataa.

        Hassua miten on olemassa vaan alkoholipellejä ja hikkeheppatyttöjä.


        JA PS. Vielä ihan itse aiheeseen, ite voisin kyllä ihastua ujoihin tyyppeihin. Kuhan vaan tutustuisin paremmin. Periaatteessa paremman itsetunnon omaavat vetää enemmän puoleensa, koska niistä mä nään heti että minkälaisia ne on. Ujoista ei oiken saa mitään kuvaa, ne on jotenki niin salaperäisiä ja mystisiä kun sä et tiedä millasia ne on. Joistaki ujoista kuoriutuu sitte lopulta villejä ja hauskoja tyyppejä. Se on oikeestaan aika pelottavaa, vaikka taidan itekki kuulua tähän ryhmään..
        Niin se vaan menee.

        On myös olemassa ryhmä nimeltä ERILAISET


      • viljami.l

        mä olen hiljainen ja en polta


      • 18v
        ... kirjoitti:

        Niin no, itse olen "jo" 20-vuotias ja tuon tyyppien koulumaailma on jo vähän jäänyt taakse. Muutenkin tuntuu, että mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä varmemmin myös ne omanikäiset naapurintytöt viettävät viikonloppunsa bilettäen. He eivät ole aiemmin juoneet alkoholia, koska he ovat olleet niin kilttejä mutta myöhemmällä iällä mm. 18-vuoden ikä, omilleen muutto, opiskelumaailma kaikki tekevät juomisesta astetta hyväksyttävämpää, jolloin ne kiltitkin tytöt ja pojat helposti sen aloittavat.

        Itse taas en niinkään kiltteyden vuoksi ole ilman alkoholia. En mielestäni edes ole sieltä kilteimmästä päästä, miten se nyt sitten ikinä määritelläänkään. Minulla ei vain yksinkertaisesti ole tarvetta/halua/kiinnostusta/mitään juoda saati olla humalassa.

        Jotenkin ei siis ehkä niin erityisesti kiinnostaisi mikään ylikiltti tyttö. Varsinkin kun luulen, että he kaikki haluavat elämältään jotain tyyliin mies, kaksi lasta, koira ja omakotitalo lähiöalueelta tai muuta vastaavaa. Itse jotenkin säälin perheellisiä miehiä, jotka ovat tuohon tilaan itsensä saattaneet. No, ehkä he itsekin ovat niin halunneet, mutta minua ainakin ahdistaa pelkkä ajatuskin sellaisesta elämästä. Lupaan itselleni, etten koskaan aio lähteä tuohon.

        Enemmänkin kiinnostaisi joku sellainen, jolla on persoonaa ja omia ajatuksia/mielipitetä ja joka yleensäkin osaisi ajatella itsenäisesti. Alkoholittomia sellaisia vain tuntuu olevan todella harvassa. Ovatkohan nämä nyt sitten niitä "rajuimmista asioista pitäviä", en tiedä. Luulisin, että lähes kaikki tällaiset tytöt pitäisivät kaltaistani liian tylsänä: elän sataprosenttista nolife-"elämää" ja olen siitä jopa melko tyytyväinen.

        Minä en tule koskaan koskemaankaan alkoholiin, enkä todellakaan halua perustaa tuollaista kuvailemaasi perhettä. Rakastan kyllä koiria. Sanoisin olevani hyvin persoonallinen ja massasta poikkeava, mutta lähinnä kiinnostuksenkohteiltani ja ajatusmaailmaltani, en esimerkiksi ulkoiselta olemukselta.


    • Jannnnnnsk

      Itse olen ihan hulluna suht ujoon poikaan, joka punastelee helposti.. oioioi, söpöä

      • joooo92929

        Minkäslainen tämä kyseinen ´suht ujo´ poika sitten on? Mikä tekee vaikutuksen jne :p?


    • jadajada

      en vois ellei jätkä ois sellane et seki tekis jtn alotteita. siit ei tulis yhtäää mtn et mun pitäs aina roikkuu jätkän perässä, eieiei.

    • ihastunut^^

      ujous on söpöä ;_)

      • pojkeni

        Minkälainen ujous..?

        Hiljaa nurkassa istuminen vai pidättyväisyys vai mikä?


      • Harmi vaan.
        pojkeni kirjoitti:

        Minkälainen ujous..?

        Hiljaa nurkassa istuminen vai pidättyväisyys vai mikä?

        Harmi vaan, että kaikki tytöt yhdistää ujouden myös pieneen kokoon, söpöyteen ja sellaiseen pikkupoikamaisuuteen. Näin ei kuitenkaan ole. Suurin osa hiljaisista on isokokoisia(pitkiä ja raamikkaita), pitkiä tai ylipainoisia. Eikö varmaan mikään noista piirteistä ole "söpöä".

        Te tytöt yhdistätte sen ujouden heti sellaiselle punastelevalle, pienelle, suklaasilmäiselle lapsekkaalle söpöliinille, vaikka yleensä isokokoiset on niitä ujoimpia...


      • svsdv
        Harmi vaan. kirjoitti:

        Harmi vaan, että kaikki tytöt yhdistää ujouden myös pieneen kokoon, söpöyteen ja sellaiseen pikkupoikamaisuuteen. Näin ei kuitenkaan ole. Suurin osa hiljaisista on isokokoisia(pitkiä ja raamikkaita), pitkiä tai ylipainoisia. Eikö varmaan mikään noista piirteistä ole "söpöä".

        Te tytöt yhdistätte sen ujouden heti sellaiselle punastelevalle, pienelle, suklaasilmäiselle lapsekkaalle söpöliinille, vaikka yleensä isokokoiset on niitä ujoimpia...

        Totta, erään suomalaisen koulun nykyinen 8d-luokka on täynnä säheltäviä pellejä, joilla ei ole äänenmurroskaan alkanut.. eli on siis helareita.


      • 6+18
        Harmi vaan. kirjoitti:

        Harmi vaan, että kaikki tytöt yhdistää ujouden myös pieneen kokoon, söpöyteen ja sellaiseen pikkupoikamaisuuteen. Näin ei kuitenkaan ole. Suurin osa hiljaisista on isokokoisia(pitkiä ja raamikkaita), pitkiä tai ylipainoisia. Eikö varmaan mikään noista piirteistä ole "söpöä".

        Te tytöt yhdistätte sen ujouden heti sellaiselle punastelevalle, pienelle, suklaasilmäiselle lapsekkaalle söpöliinille, vaikka yleensä isokokoiset on niitä ujoimpia...

        Itseasiassa, ehkä söpöin tuntemani poika sattuu olemaan iha tajuttoman ujo ja lisäks vielä abt 190cm pitkä. Eikä ees suklaasilmiä, vaa ihan siniharmaat on ;O Mutta söpöin se on silti, ei vaa tuu mitään ku kumpikaa uskalla tehä alotetta ,ängst.

        Mutta ujot pojat on just äy ♥


    • hfdf

      ai että haittaisko?
      no ei...

    • kiits

      Ei haittaa! ite haluísin just sellasen :) tai no oon ite asias ihastunut sellaseen :P

      • ujopoika15v

        Kuinka moni tyttö menee ja puhuu ujolle pojalle...? Enpä oo vielä nähny ku tyttö menis puhuun ujolle. Ennemmin ne pakkaantuu puheliaitten luo jonka tavallaan jo tuntee koska ne puhuu helmpommin. Ei oo täällä mun nurkassa vielä ketään mun lisäksi näkyny :/ Tai ylipäätään en oo nähny että ujojen poikien luona porukkaa kulkis vaikka täällä niitä niin arvostetaan.. Miettikää niitä teiän koulussa olevia ujoja. Menkää niille jutteleen kyllä niitä löytyy ku tarkemmin kattoo!


      • ujo :)
        ujopoika15v kirjoitti:

        Kuinka moni tyttö menee ja puhuu ujolle pojalle...? Enpä oo vielä nähny ku tyttö menis puhuun ujolle. Ennemmin ne pakkaantuu puheliaitten luo jonka tavallaan jo tuntee koska ne puhuu helmpommin. Ei oo täällä mun nurkassa vielä ketään mun lisäksi näkyny :/ Tai ylipäätään en oo nähny että ujojen poikien luona porukkaa kulkis vaikka täällä niitä niin arvostetaan.. Miettikää niitä teiän koulussa olevia ujoja. Menkää niille jutteleen kyllä niitä löytyy ku tarkemmin kattoo!

        mä oon yks koulun ujoista tytöistä ja tuntuu ettei kukaan huomaa mua :/ mutta silti mulla on kavereita :) (siis tyttö puolisia, kaikki pojat karttaa aina kaukaa,enkä tiiä mikä muss on vikana :( )

        No joo mut mä pidän ujoista pojista koska olen itse kerran ujo tyttö :)


      • jokujostain
        ujo :) kirjoitti:

        mä oon yks koulun ujoista tytöistä ja tuntuu ettei kukaan huomaa mua :/ mutta silti mulla on kavereita :) (siis tyttö puolisia, kaikki pojat karttaa aina kaukaa,enkä tiiä mikä muss on vikana :( )

        No joo mut mä pidän ujoista pojista koska olen itse kerran ujo tyttö :)

        Olen ujo, etenkin naisten kanssa. En polta (paitsi hyvin harvoin) mutta alkoholia käytän runsaasti (auttaa selviytymään sosiaalisista tilanteista.) Ujouteni ilmenee lähinnä hermostuneisuutena jasekoilen helposti sanoissa. Olen vähän masentunut ja käytän silloin tällöin bentsoja ja opiaatteja helpottamaan paskaa oloa.
        En ole ylipainoinen eikä naama ole täynnä aknea, mutta koen silti itseni vastenmielisen ja säälittävän näköiseksi. Olen kuitenkin myös huumorintajuinen ja tykkään nauramisesta sekä hauskan pitämisestä.
        ikää on 17 vuotta. Mitä mieltä naispuoliset ihmiset olette, olenko auttamattoman säälittävä tapaus?


      • Tyttönen :)
        jokujostain kirjoitti:

        Olen ujo, etenkin naisten kanssa. En polta (paitsi hyvin harvoin) mutta alkoholia käytän runsaasti (auttaa selviytymään sosiaalisista tilanteista.) Ujouteni ilmenee lähinnä hermostuneisuutena jasekoilen helposti sanoissa. Olen vähän masentunut ja käytän silloin tällöin bentsoja ja opiaatteja helpottamaan paskaa oloa.
        En ole ylipainoinen eikä naama ole täynnä aknea, mutta koen silti itseni vastenmielisen ja säälittävän näköiseksi. Olen kuitenkin myös huumorintajuinen ja tykkään nauramisesta sekä hauskan pitämisestä.
        ikää on 17 vuotta. Mitä mieltä naispuoliset ihmiset olette, olenko auttamattoman säälittävä tapaus?

        Et ole säälittävä tapaus :) Mutta tota alkoholin käyttöä voisit vähentää,jos siis juot paljonkin :)


      • Typy joka etsii...
        jokujostain kirjoitti:

        Olen ujo, etenkin naisten kanssa. En polta (paitsi hyvin harvoin) mutta alkoholia käytän runsaasti (auttaa selviytymään sosiaalisista tilanteista.) Ujouteni ilmenee lähinnä hermostuneisuutena jasekoilen helposti sanoissa. Olen vähän masentunut ja käytän silloin tällöin bentsoja ja opiaatteja helpottamaan paskaa oloa.
        En ole ylipainoinen eikä naama ole täynnä aknea, mutta koen silti itseni vastenmielisen ja säälittävän näköiseksi. Olen kuitenkin myös huumorintajuinen ja tykkään nauramisesta sekä hauskan pitämisestä.
        ikää on 17 vuotta. Mitä mieltä naispuoliset ihmiset olette, olenko auttamattoman säälittävä tapaus?

        Oisin ite kohta 16 vuotias ja oisin kiinnostunut mutta mainitsit juomisen ja tupakan polton(tosi harvoin). en siedä tupakan polttoa tai juomista. onko maailmassa sellaisia poikia/miehiä jotka eivät juo koko aikaa tai polta.


      • jetskl
        Typy joka etsii... kirjoitti:

        Oisin ite kohta 16 vuotias ja oisin kiinnostunut mutta mainitsit juomisen ja tupakan polton(tosi harvoin). en siedä tupakan polttoa tai juomista. onko maailmassa sellaisia poikia/miehiä jotka eivät juo koko aikaa tai polta.

        On niitä ku kahtoo tarkempaa.. Oikeestaa mullo aika sama juttu, paitti en vedä mtn lääkkeitä, vaikka masennus on "vaikea"-asteinen.. Tupakkaa taas en siedä. Tosin silloin, kun olen iloinen tai haluan tai yritän, juttelenkin ja tahdon hauskuuttaa ja sitä rataa...


      • ...
        Typy joka etsii... kirjoitti:

        Oisin ite kohta 16 vuotias ja oisin kiinnostunut mutta mainitsit juomisen ja tupakan polton(tosi harvoin). en siedä tupakan polttoa tai juomista. onko maailmassa sellaisia poikia/miehiä jotka eivät juo koko aikaa tai polta.

        "onko maailmassa sellaisia poikia/miehiä jotka eivät juo koko aikaa tai polta."

        Onhan niitä ja suurin osa varmastikin ilman kumppania. Etenkin jos ei tykkää juoda ollenkaan, kiertävät lähestulkoon kaikki naispuoliset kaukaa.


      • itsekin ujo
        jokujostain kirjoitti:

        Olen ujo, etenkin naisten kanssa. En polta (paitsi hyvin harvoin) mutta alkoholia käytän runsaasti (auttaa selviytymään sosiaalisista tilanteista.) Ujouteni ilmenee lähinnä hermostuneisuutena jasekoilen helposti sanoissa. Olen vähän masentunut ja käytän silloin tällöin bentsoja ja opiaatteja helpottamaan paskaa oloa.
        En ole ylipainoinen eikä naama ole täynnä aknea, mutta koen silti itseni vastenmielisen ja säälittävän näköiseksi. Olen kuitenkin myös huumorintajuinen ja tykkään nauramisesta sekä hauskan pitämisestä.
        ikää on 17 vuotta. Mitä mieltä naispuoliset ihmiset olette, olenko auttamattoman säälittävä tapaus?

        älä ajattele että olet säälittävä, niin et ole!

        Tuo sun kuvaus itsestäsi täsmäis melkein täydellisesti myös muhun, paitsi olen 16 ja tyttö. Itekki tykkään juoda, ja polttaa joskus harvoin. Olen kyllä ihan kivan näkönen ilmeisesti, ja sellanen keskiverto ujo. Mulla taas ujous ilmenee niin etten keksi oikein puhuttavaa vieraiden ihmisten kanssa. omassa tutussa kaveriporukassa puhun sitten taas aika runsaasti.

        mutta jos tunnet itsesi "Vastenmieleseksi" niin kuin mainitsit, niin tee asialle jotain. panosta ulkonäköön, se tuo oikeasti itsevarmuutta. mutta en siltikään oikein usko että olet vastenmielinen tai säälittävä! :)
        Ja ujot pojat on seksikkäitä! siis itsevarmat ja ujot!


      • ihmetteleeeeee
        ... kirjoitti:

        "onko maailmassa sellaisia poikia/miehiä jotka eivät juo koko aikaa tai polta."

        Onhan niitä ja suurin osa varmastikin ilman kumppania. Etenkin jos ei tykkää juoda ollenkaan, kiertävät lähestulkoon kaikki naispuoliset kaukaa.

        Ihmettelen miksi ihmiset paheksuu niin älyttömästi sitä juomista. Sehän on niin normaalia eikä siinä ole mitään pahaa, kaikki sitä tekevät. Melko varmaan teidän omatkin vanhemma on silloin tällöin viinilasi kädessä... paheksutteko sitäkin? Minusta juominen on älytön syy rajata ihmisiä niihin joista pitää ja joista ei!

        toisaalta ymmärrän nämä "...mut jos se juo niin ei kiitos" kommentit jos ikää on se 13. Mutta sanon vaan että se on paljon epäkypsempää sulkea alkoholia käyttävät ihmiset pois, kuin käyttää sitä alkoholia kohtuudella!

        Ei siinä mitää jos ei vain jostainsyystä itse tykkää juomisesta, mutta miksi ei voi silloin pitää jostain ihmisestä sen takia että se käyttää alkoholia?? tätä en ymmärrä. Itse tunnen paljon ihmisiä jotka ei itse juo, liikkuu porukoissa joissa suurin osa ihmisistä juo, eikä tee siitä mitään ongelmaa. Ei alkoholia käyttävätkään ihmiset paheksu niitä jotka ei juo, ja kyllä sellaiset ihmisetkin hyväksytään porukkaan! Eikö kuulostakin vähän alyttömältä, että alkoholia käyttävä kaveriporukka ei voi ottaa uutta ihmistä mukaan siksi ettei hän juo?
        minusta ainakin kuulostaa :D


      • ...
        ihmetteleeeeee kirjoitti:

        Ihmettelen miksi ihmiset paheksuu niin älyttömästi sitä juomista. Sehän on niin normaalia eikä siinä ole mitään pahaa, kaikki sitä tekevät. Melko varmaan teidän omatkin vanhemma on silloin tällöin viinilasi kädessä... paheksutteko sitäkin? Minusta juominen on älytön syy rajata ihmisiä niihin joista pitää ja joista ei!

        toisaalta ymmärrän nämä "...mut jos se juo niin ei kiitos" kommentit jos ikää on se 13. Mutta sanon vaan että se on paljon epäkypsempää sulkea alkoholia käyttävät ihmiset pois, kuin käyttää sitä alkoholia kohtuudella!

        Ei siinä mitää jos ei vain jostainsyystä itse tykkää juomisesta, mutta miksi ei voi silloin pitää jostain ihmisestä sen takia että se käyttää alkoholia?? tätä en ymmärrä. Itse tunnen paljon ihmisiä jotka ei itse juo, liikkuu porukoissa joissa suurin osa ihmisistä juo, eikä tee siitä mitään ongelmaa. Ei alkoholia käyttävätkään ihmiset paheksu niitä jotka ei juo, ja kyllä sellaiset ihmisetkin hyväksytään porukkaan! Eikö kuulostakin vähän alyttömältä, että alkoholia käyttävä kaveriporukka ei voi ottaa uutta ihmistä mukaan siksi ettei hän juo?
        minusta ainakin kuulostaa :D

        Miksi vastaat minulle, kun en missään kohtaa tuossa viestissäni paheksunut juomista? Minun puolestani ihmiset saavat juoda alkoholia niin paljon kuin tahtovat, elleivät ole perheellisiä, jolloin sitä voisi toki hieman rajoittaa. Itselläni ei vain ole pienintäkään kiinnostusta juoda. En ole paheksunut ketään.


      • dididd.
        ihmetteleeeeee kirjoitti:

        Ihmettelen miksi ihmiset paheksuu niin älyttömästi sitä juomista. Sehän on niin normaalia eikä siinä ole mitään pahaa, kaikki sitä tekevät. Melko varmaan teidän omatkin vanhemma on silloin tällöin viinilasi kädessä... paheksutteko sitäkin? Minusta juominen on älytön syy rajata ihmisiä niihin joista pitää ja joista ei!

        toisaalta ymmärrän nämä "...mut jos se juo niin ei kiitos" kommentit jos ikää on se 13. Mutta sanon vaan että se on paljon epäkypsempää sulkea alkoholia käyttävät ihmiset pois, kuin käyttää sitä alkoholia kohtuudella!

        Ei siinä mitää jos ei vain jostainsyystä itse tykkää juomisesta, mutta miksi ei voi silloin pitää jostain ihmisestä sen takia että se käyttää alkoholia?? tätä en ymmärrä. Itse tunnen paljon ihmisiä jotka ei itse juo, liikkuu porukoissa joissa suurin osa ihmisistä juo, eikä tee siitä mitään ongelmaa. Ei alkoholia käyttävätkään ihmiset paheksu niitä jotka ei juo, ja kyllä sellaiset ihmisetkin hyväksytään porukkaan! Eikö kuulostakin vähän alyttömältä, että alkoholia käyttävä kaveriporukka ei voi ottaa uutta ihmistä mukaan siksi ettei hän juo?
        minusta ainakin kuulostaa :D

        Ensinnäkin, "paheksujat" ovat pieni vähemmistö, jotka nyt vaan tuovat kantansa selkeästi esille. Oikeasti heitä (meitä) on katukuvassa hyvin vähän. Liian vähän... Havaitsemaasi ongelmaa ei ole edes olemassa. Pikemminkin juomisen hyväksyjiä ja itsestäänselvyytenä pitäviä on liikaa (suurin osa ihmisistä), mutta ei mennä nyt siihen.

        "miksi ei voi silloin pitää jostain ihmisestä sen takia että se käyttää alkoholia??"
        - tämä on vähän eri asia kuin kaverin nolo t-paita, balettia harrastava poika, tms. Alkoholi muuttaa ihmistä ja ihmisen käytöstä. Noloon t-paitaan pukeutunut ballerinapoika on sellainen "oma itsensä" koko ajan. Voin päättää, haluanko olla hänen kaverinsa vai en. Pidänkö hänestä? Hyväksynkö oudot mieltymykset? Alkoholi on paljon mutkikkaampi juttu: saatan pitää ihmisestä selvänä, mutta humalassa hän on todennäköisesti ihan idiootti tai ainakin toisenlainen. Tavallaan pidän hänestä, toisaalta en voi sietää. Se on vaikeaa. Tyypissä on "kaksi puolta," ja toisen kanssa en viihdy. "Kiva puoli" on harvoin tavattavissa, etenkin vapaa-ajalla... Mitä sellaisesta ystävyydestä tulee?

        "Ei alkoholia käyttävätkään ihmiset paheksu niitä jotka ei juo"
        - Jos tyypit on noin suvaitsevaisia, miksi raittiuttaan sitten joutuu selittelemään? On totta, että sen pahimman teini-iän jälkeen tuskin törmää tilanteeseen jossa raittiudelle suoraan naurettaisi, mutta on hyvin ärsyttävää joutua heittämään syitä pöytään. Tämänhän pitäisi olla ihan vapaa mielipideasia? Ilmeisesti ei ole, kun pitää olla "himouskovainen," raskaana, lääkityksen alainen tai muu vähän hullu saadakseen olla rauhassa raittiina.

        Ja kyllä, paheksun myös perheenjäsenten alkoholin käyttöä. Ehkäpä sun kokemukset on sitä "hihhihhih, isi / äiti on vähän huppelissa, hihhihhih" -tasoa. Olet tavallaan onnellinen ollessasi autuaan tietämätön alkoholin pimeämmistä puolista, mutta kyllä sun kannattais vähän laajentaa maailmankuvaa... Alkoholi aiheuttaa muutakin kuin ikimuistoisen hassua läpänheittoa kaveriporukassa.


      • ihmetteleeeeee
        ... kirjoitti:

        Miksi vastaat minulle, kun en missään kohtaa tuossa viestissäni paheksunut juomista? Minun puolestani ihmiset saavat juoda alkoholia niin paljon kuin tahtovat, elleivät ole perheellisiä, jolloin sitä voisi toki hieman rajoittaa. Itselläni ei vain ole pienintäkään kiinnostusta juoda. En ole paheksunut ketään.

        Vastasin lähinnä "tyttönen:)" ja "typy joka etsii..." kommentteihin ja sinun kopioimaasi lauseeseen "onko maailmassa sellaisia poikia/miehiä jotka eivät juo koko aikaa tai polta."


      • ihmetteleeeeee
        dididd. kirjoitti:

        Ensinnäkin, "paheksujat" ovat pieni vähemmistö, jotka nyt vaan tuovat kantansa selkeästi esille. Oikeasti heitä (meitä) on katukuvassa hyvin vähän. Liian vähän... Havaitsemaasi ongelmaa ei ole edes olemassa. Pikemminkin juomisen hyväksyjiä ja itsestäänselvyytenä pitäviä on liikaa (suurin osa ihmisistä), mutta ei mennä nyt siihen.

        "miksi ei voi silloin pitää jostain ihmisestä sen takia että se käyttää alkoholia??"
        - tämä on vähän eri asia kuin kaverin nolo t-paita, balettia harrastava poika, tms. Alkoholi muuttaa ihmistä ja ihmisen käytöstä. Noloon t-paitaan pukeutunut ballerinapoika on sellainen "oma itsensä" koko ajan. Voin päättää, haluanko olla hänen kaverinsa vai en. Pidänkö hänestä? Hyväksynkö oudot mieltymykset? Alkoholi on paljon mutkikkaampi juttu: saatan pitää ihmisestä selvänä, mutta humalassa hän on todennäköisesti ihan idiootti tai ainakin toisenlainen. Tavallaan pidän hänestä, toisaalta en voi sietää. Se on vaikeaa. Tyypissä on "kaksi puolta," ja toisen kanssa en viihdy. "Kiva puoli" on harvoin tavattavissa, etenkin vapaa-ajalla... Mitä sellaisesta ystävyydestä tulee?

        "Ei alkoholia käyttävätkään ihmiset paheksu niitä jotka ei juo"
        - Jos tyypit on noin suvaitsevaisia, miksi raittiuttaan sitten joutuu selittelemään? On totta, että sen pahimman teini-iän jälkeen tuskin törmää tilanteeseen jossa raittiudelle suoraan naurettaisi, mutta on hyvin ärsyttävää joutua heittämään syitä pöytään. Tämänhän pitäisi olla ihan vapaa mielipideasia? Ilmeisesti ei ole, kun pitää olla "himouskovainen," raskaana, lääkityksen alainen tai muu vähän hullu saadakseen olla rauhassa raittiina.

        Ja kyllä, paheksun myös perheenjäsenten alkoholin käyttöä. Ehkäpä sun kokemukset on sitä "hihhihhih, isi / äiti on vähän huppelissa, hihhihhih" -tasoa. Olet tavallaan onnellinen ollessasi autuaan tietämätön alkoholin pimeämmistä puolista, mutta kyllä sun kannattais vähän laajentaa maailmankuvaa... Alkoholi aiheuttaa muutakin kuin ikimuistoisen hassua läpänheittoa kaveriporukassa.

        Mainitsinkin sen alkoholin käytön KOHTUUDELLA, juuri siksi että olen itsekin sitä vastaan että alkoholia käytetään niin että se pilaa elämän.
        Mutta järkevä ihminen voi juoda myös niin ettei ole samantien kaatokännissä. Siksi en ymmärrä tätä kokonaan alkoholin vastaisuutta.

        Tajusin mitä tarkoitit kun vertasit ballerinapoikaa ja alkoholin käyttäjää. Se onkin eri asia että ei viihdy ihmisen seurassa kun ko. henkilö on päihtynyt, vaikka muuten viihtyisikin, eikä tämän vuoksi halua olla kaveri.
        Mutta on älytöntä jos tuomitsee alkoholin käyttäjän (niin kuin jotkut tässä keskustelussa ovat tehneet) vaikkei ole koskaan edes ihmistä tavannut. Tällöin ei voi tietää miten tämä ihminen sitä alkoholia käyttää.

        Ihmettelit vielä sitä että miksi raittiutta saa selitellä. En tiedä, saattaa olla että jotkut sitä saakin selitellä. Omassa kaveripiirissä raittiudesta ei sen enempää vaahdota. Joku saattaa kysyä "juotko?" tai "otatko siiderin?" ja on sitten vastaus "kyllä" tai "ei kiitos, en juo", jää keskustelu kuitenkin siihen, ei siitä mitään lisäkysymyksiä aleta esittelemään ainakaan meillä päin.


      • hiljaisempi heppu
        Typy joka etsii... kirjoitti:

        Oisin ite kohta 16 vuotias ja oisin kiinnostunut mutta mainitsit juomisen ja tupakan polton(tosi harvoin). en siedä tupakan polttoa tai juomista. onko maailmassa sellaisia poikia/miehiä jotka eivät juo koko aikaa tai polta.

        on niitä. tässä esimerkiksi yksi.. en ole koskaan polttanut, enkä oikeastaan juonutkaan koskaan. ikää on 18


      • Beelsebub XXX
        ihmetteleeeeee kirjoitti:

        Ihmettelen miksi ihmiset paheksuu niin älyttömästi sitä juomista. Sehän on niin normaalia eikä siinä ole mitään pahaa, kaikki sitä tekevät. Melko varmaan teidän omatkin vanhemma on silloin tällöin viinilasi kädessä... paheksutteko sitäkin? Minusta juominen on älytön syy rajata ihmisiä niihin joista pitää ja joista ei!

        toisaalta ymmärrän nämä "...mut jos se juo niin ei kiitos" kommentit jos ikää on se 13. Mutta sanon vaan että se on paljon epäkypsempää sulkea alkoholia käyttävät ihmiset pois, kuin käyttää sitä alkoholia kohtuudella!

        Ei siinä mitää jos ei vain jostainsyystä itse tykkää juomisesta, mutta miksi ei voi silloin pitää jostain ihmisestä sen takia että se käyttää alkoholia?? tätä en ymmärrä. Itse tunnen paljon ihmisiä jotka ei itse juo, liikkuu porukoissa joissa suurin osa ihmisistä juo, eikä tee siitä mitään ongelmaa. Ei alkoholia käyttävätkään ihmiset paheksu niitä jotka ei juo, ja kyllä sellaiset ihmisetkin hyväksytään porukkaan! Eikö kuulostakin vähän alyttömältä, että alkoholia käyttävä kaveriporukka ei voi ottaa uutta ihmistä mukaan siksi ettei hän juo?
        minusta ainakin kuulostaa :D

        No juominen ja sitten se "teinikeittoominen" jossa on muka jotain hienoo ja melkein kaikki tekee sitä ja hei olen nyt teini, siispä juon ja se on niiiiin massateiniä ja vittukuon hienoa ja alkoholiton siideri-tölkistä juodaan vetää ja känniin mennään ja niinpoispäin ovat 2 eri asiaa...


      • pojkar15w
        Typy joka etsii... kirjoitti:

        Oisin ite kohta 16 vuotias ja oisin kiinnostunut mutta mainitsit juomisen ja tupakan polton(tosi harvoin). en siedä tupakan polttoa tai juomista. onko maailmassa sellaisia poikia/miehiä jotka eivät juo koko aikaa tai polta.

        mäkään en siädä röökäämistä enkä alkoholin käyttöä, kelpaisinkö mä (oon roteva ja lihaksikas)


      • ujo myös :)
        ujo :) kirjoitti:

        mä oon yks koulun ujoista tytöistä ja tuntuu ettei kukaan huomaa mua :/ mutta silti mulla on kavereita :) (siis tyttö puolisia, kaikki pojat karttaa aina kaukaa,enkä tiiä mikä muss on vikana :( )

        No joo mut mä pidän ujoista pojista koska olen itse kerran ujo tyttö :)

        Mulla on sama juttu vhä ku sulla siis oon huumorintajunen ja omasta mielestäni siis kavereisen seurassa sosiaalinen mutta oon silti muualla kuten koulussaä hiljainen ja ujo ja kaikki tytöt aattelee et ne "kovimmat" pojat jokka on niitä VITUN ÄRSYTTÄVIÄ ja vitsikki on jo nii vanhentuneita paskoja mutta mä en aattele enää sillee et ne on niitä suosituimpii ja joitten kaa haluis olla! mun mielest ois kiva jos poika olis sellane vhä ujo ja hiljane ei tarvii olla mikäää olevinaa jotai! ja no kyl sitä jotai ulkonäkööki pitää olla! mut mun mielestä ne piirteet on vaa pojissa söpöä! ja halusin ittelleniki joskus sellatteen muttta mun on vaikee lähestyy poikii :(


      • tyttönnen
        hiljaisempi heppu kirjoitti:

        on niitä. tässä esimerkiksi yksi.. en ole koskaan polttanut, enkä oikeastaan juonutkaan koskaan. ikää on 18

        hyvä hyvä =)


    • Ei hätää

      Tälläkin hetkellä :D

    • moi : )

      tytöt tykkää (ainaki jotkut) kivoista pojista ja mä oon yks heistä... en tykkää et poikaystävä örveltää kännis kaupungil/kylil ja haisee tupakalle... saan tupakan hajust migreenin joten tupakoiva jätkä ei oo ees vaihtoehto. kyl sä löydät itelles tytön, jos joku urpoki löytää

    • ja pidän

      tällaisista hiljaisemmista ja ujoista pojista. jos ollaan jossain isolla kaveriporukalla liikkeellä isken aina silmäni niihin hiljaisempiin ja vähän sivussa oleviin poikiin.

      Tällaiset pojat on minusta sulosia, en kuitenkaan tarkota sillä sitä että he olisivat pieniä, punastelevia nappisilmiä. vaikka olisi suloinen voi olla komea ja seksikäs, mitä hiljainen poika vaatiikin että on just perfect mun makuun! nam

    • pohojosenpoikas

      täällä hyväkäytöksinen savuton ja alkoholiton 15 vuotias miehenalku pohjosesta::D tulkaa hakemaan...

    • shy

      on muuten tosi hyvä, niin poikahan on helmi! ujous on söpöä kunhan se ei ole liiallista

      • eda

        Jepulis. Eli mähän seurustelen/olen kihloissa erään henkilön kanssa joka on ujo pikkuisen ja aivan ihanaa. En pidä paljoo sellaisii jotka puhuu, puhuu ja puhuu koko aika. :) Hiljainen ja ujo poika/mies on aivan ihana


      • voi onneksi

        päästä eroon ja jos kovasti ujo henkilö rupee serusteleen, niin kyllä siitä tulee seurustelun myötä yleensä sitten vähemmän ujompi. Näin kävi ainakin mun kaverin tapauksessa. :)


    • ujopoika..

      Oli ihan kiva lukea, että jotkut tykkää ujoista pojista. Itse kun sellainen olen :(

    • .-.

      Joo ite oon tämmönen ujo, joka punastelee helposti :/ Ei oo kyllä yhtään hauskaa

    • Luonne hyyppä

      Aika moni tytöistä tykkää sellaisesta vähän hiljaisemmasta mutta eivät kaikki riippuu luonteesta :)

    • furi20

      No vois vähän ärsyttää, ku ite oon hirvee puhuja. Tulis sellanen tunne, et miks toi ei sano mitään?

    • gsklödsgsdhsh

      Itse olen suurikokoinen 16v poika, ujo,arka,aika hiljainen, en koskaan ole polttanut, en juo alkoholia yhtään. Enkä edes viitsi mennä kellekkään juttelemaan kun tietää ettei tän näkönen/olonen saa ketään tyttöä.
      Kerran tuli yksi tyttö mulle puhumaan koska piti luonteestani, mutta hänkin muutti ulkomaille joten se siitä. Kai se on yksin elettävä.

      • emmi95--

        ei kukaa n tyttö ees kato tollasii lihavvi haahhah


      • 00101010100101010101
        emmi95-- kirjoitti:

        ei kukaa n tyttö ees kato tollasii lihavvi haahhah

        Suurikokoinen ja lihava ovat kaksi eri asiaa!?
        001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101


    • tyyppi91

      Ujoudessa ei ole sinänsä mitään vikaa. Mutta jos siihen liittyy (niin kuin usein liittyykin) huono itsetunto, itsesääli ja keskustelutaidottomuus uusien ihmisten kanssa, niin sitten tilanne on toinen. Tai siis kaverisuhteessa nuo piirteet eivät tietenkään haittaa, mutta itse en voisi harkitakaan mitään vakavampaa ihmisen kanssa, joka ei ole tyytyväinen itseensä.
      Olen itse aika puhelias. No oikeastaan hyvin puhelias ja äänekäs. Mutta ei minun mielestäni toisten tarvitse tällaisia olla. TUlen toimeen hiljaistenkin ihmisten kanssa, vaikka aika taittuukin usein niin että minä puhun enemmän. Riittää kunhan kumppani on keskustelutaitoinen ja mielipiteitä omaava. Ei kaikkien tarvitse omata paskanjauhannanjaloataitoa. Sehän on oikeastaan ihan hienoa jos puhuu vain kun on oikeasti asiaa, eikä päpätä kokoajan.

    • pmllll

      ...Kyllä voisin ihastua, mutten tiedä lähestyä? :(

    • RAWR!

      Tänne vaan ;))

      • mohfe

        No kyllä vitussa:D


    • ujopoikatää

      meiän koulus kyl kaikki syleilee vaan niitä röyhkeitä poikia

      • 00101010100101010101

        Kaikkiko? Jossain on varmasti joku, joka ei sitä tee. 001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101001010101001010101010101010101010010101010010101010101010101010100101010100101010101010101010101v


      • Ninyoo

        Siks, ku iso osa tytöistä aattelee, että "ku en kuiteskaa voi saaha sitä yhtä". Ja "se yks" on yleensä just se ujo ja hiljanen. kaikki aattelee, et se on tavoittamattomissa ja sit halailee niitä "hurjia poikia", mutta kyllä joku vielä sullekin tulee jutteleen, ei pelkoa!


    • jkjkjkjkjk

      Itse olen sellanen semi-ujo, en paljon tuntemattomille juttele ellei se tuntematon tee aloitetta ja juttele ensin.

      • ujo087908

        miksi te tytöt, ette sitten tule puhumaan? mäki olen ujo ja hiljanen jätkä, ettekä te tytöt pahemmin tuu edes juttelemaan mitää. musta jotenki tuntuu että monet likat taitaa kuitenki suhtautua noihin hiljaisiin ja ujoihin poikiin suunilleen sillee et "ei helvetti mikä apina ku ei uskalla ees puhua" XD


      • ujo087908
        ujo087908 kirjoitti:

        miksi te tytöt, ette sitten tule puhumaan? mäki olen ujo ja hiljanen jätkä, ettekä te tytöt pahemmin tuu edes juttelemaan mitää. musta jotenki tuntuu että monet likat taitaa kuitenki suhtautua noihin hiljaisiin ja ujoihin poikiin suunilleen sillee et "ei helvetti mikä apina ku ei uskalla ees puhua" XD

        tuntuu siltä et kyl se tuntuu monia likkoja haittaavan :D


      • Khylkhyl94
        ujo087908 kirjoitti:

        tuntuu siltä et kyl se tuntuu monia likkoja haittaavan :D

        Itse olen melko hiljainen poika, harvemmin teen mitään hullua tms., mutta joskus harvoin kuitenkin. Olen aina ymmärtänyt että olisin ihan ok:n näköinen (en haluaisi kuulostaa itserakkaalta). Tytöt eivät ole minusta mitenkään erityisen kiinnostuneita olleet, mutta eivät vihaakkaan. Silloin harvoin kun pääsen johonkin juomaan, muutun todella puheliaaksi ja minulla on yleensä paljon tyttöjä. Kuitenkin, tällaisissa bileissä harvemmin saa rakennettua mitään vakituista. Siksi minua harmittaakin melko paljon, että tytöt eivät ole minusta erityisen kiinnostuneita, tosin en itsekkään ole kiinnostunut täälläpäin oikein kenestään. Olisi kiva löytää joku samanhenkinen tyttö, jota ei haittaa jos poika osaa joskus vain olla, eikä ole pakottava tarve tehdä ja puhua koko ajan jotain.


      • Khylkhyl94
        Khylkhyl94 kirjoitti:

        Itse olen melko hiljainen poika, harvemmin teen mitään hullua tms., mutta joskus harvoin kuitenkin. Olen aina ymmärtänyt että olisin ihan ok:n näköinen (en haluaisi kuulostaa itserakkaalta). Tytöt eivät ole minusta mitenkään erityisen kiinnostuneita olleet, mutta eivät vihaakkaan. Silloin harvoin kun pääsen johonkin juomaan, muutun todella puheliaaksi ja minulla on yleensä paljon tyttöjä. Kuitenkin, tällaisissa bileissä harvemmin saa rakennettua mitään vakituista. Siksi minua harmittaakin melko paljon, että tytöt eivät ole minusta erityisen kiinnostuneita, tosin en itsekkään ole kiinnostunut täälläpäin oikein kenestään. Olisi kiva löytää joku samanhenkinen tyttö, jota ei haittaa jos poika osaa joskus vain olla, eikä ole pakottava tarve tehdä ja puhua koko ajan jotain.

        Ainiin, ja olen 15v.


      • eijaksapuhua-tyttö
        Khylkhyl94 kirjoitti:

        Ainiin, ja olen 15v.

        Kyllä haittais. Itse olen rakastunut koulun adhd poikaan ja kaipaan vierelleni puolustamaan sellasta rohkeeta (ei ujoa) vaikutusvaltaista poikaa. MUTTA minä oonkin tällänen en ehkä ujo mutta välillä vähäpuheinen ja aikas epäsosiaalinen. Onneks se poika rakastaakin mua.(vaikkei olla yhessä)
        Luulisin että tälläsenkin asian pitää tasoittua. Eli ujo poika puhelias tyttö, puhelias poika ujo tyttö.


        Puolustavat pojat on parhaita.


      • .....
        eijaksapuhua-tyttö kirjoitti:

        Kyllä haittais. Itse olen rakastunut koulun adhd poikaan ja kaipaan vierelleni puolustamaan sellasta rohkeeta (ei ujoa) vaikutusvaltaista poikaa. MUTTA minä oonkin tällänen en ehkä ujo mutta välillä vähäpuheinen ja aikas epäsosiaalinen. Onneks se poika rakastaakin mua.(vaikkei olla yhessä)
        Luulisin että tälläsenkin asian pitää tasoittua. Eli ujo poika puhelias tyttö, puhelias poika ujo tyttö.


        Puolustavat pojat on parhaita.

        Mä taas olen aivan helkkarin ujo(en edes tiedä onko tällainen enää normaalia), mutta olen kuitenkin sen kokoinen, että jos jollakin vekkulilla olisi ikäviä taka-ajatuksia, niin jos ei minun pituus/hartioiden leveys riittäisi lopettamaan vesselin aikeita, niin kyllä siinä menis vähintään pari kolme vesseliä kanveesiin, ennenkuin kukaan pääsisi edes metrin päähän minun tytöstä.

        Mutta ikävämpi homma on, ettei kukaan tyttö halua tällaista lempeää jättiläistä....


      • ujopoika_
        ujo087908 kirjoitti:

        tuntuu siltä et kyl se tuntuu monia likkoja haittaavan :D

        Se on joku kirjoittamaton sääntö että pojan pitää tehdä aloite. :)


      • krituu
        ..... kirjoitti:

        Mä taas olen aivan helkkarin ujo(en edes tiedä onko tällainen enää normaalia), mutta olen kuitenkin sen kokoinen, että jos jollakin vekkulilla olisi ikäviä taka-ajatuksia, niin jos ei minun pituus/hartioiden leveys riittäisi lopettamaan vesselin aikeita, niin kyllä siinä menis vähintään pari kolme vesseliä kanveesiin, ennenkuin kukaan pääsisi edes metrin päähän minun tytöstä.

        Mutta ikävämpi homma on, ettei kukaan tyttö halua tällaista lempeää jättiläistä....

        Täällä on tyttö jolle kelpaa ujo ja lihava, ei todellakaan mitään merkitystä mille näyttää tai muuten millainen on ulospäin jos sisällä on sitä mitä täytyy! -> Antaa rakkautta - huomiota, luottamusta, hellyyttä, auttamista ja toisen ymmärtämistä...
        Kaipaatko minua? Laita @osoite tai meseosoite. Olen -93
        (Enempi maalaisverinen xD )


      • agfafafafa
        eijaksapuhua-tyttö kirjoitti:

        Kyllä haittais. Itse olen rakastunut koulun adhd poikaan ja kaipaan vierelleni puolustamaan sellasta rohkeeta (ei ujoa) vaikutusvaltaista poikaa. MUTTA minä oonkin tällänen en ehkä ujo mutta välillä vähäpuheinen ja aikas epäsosiaalinen. Onneks se poika rakastaakin mua.(vaikkei olla yhessä)
        Luulisin että tälläsenkin asian pitää tasoittua. Eli ujo poika puhelias tyttö, puhelias poika ujo tyttö.


        Puolustavat pojat on parhaita.

        Ei ujo tarkota sitä ettei voi puolustaa naistaan. Itse olen ujo, enkä ole maailman lihaksikkain, mutta osaan kyllä tapella.


      • 18v
        ujopoika_ kirjoitti:

        Se on joku kirjoittamaton sääntö että pojan pitää tehdä aloite. :)

        Niin on :)


    • ihana.

      VOIN.

      • sfgdh

        tytöt ja naiset voi.


    • tytteliinii

      oii :) kuule nimen omaan semmosista me tykätään. ne luokan pellet jotka huutaa koko ajan ja pitää olla äänessä jatkuvasti... hyi

      • Izmi

        Minä kun olen 14 v pienikokoinen ujo, hiljanen ja kaikkee tollasta.


      • mulle yks
        Izmi kirjoitti:

        Minä kun olen 14 v pienikokoinen ujo, hiljanen ja kaikkee tollasta.

        voi kun saiskin sellasseen ujon ja hiljasen


    • nw

      Ujous ei ole vika, mutta itseäni ärsyttäisi vain puhua itsekseni. Haluan kumppanin jonka kanssa voin puhua ihan kaikesta, joten jos jätkä vaan tuijottaa eikä puhu, se alkaa turhauttaa.

    • lonely @ hki

      ujon on vaikea tavata muita ja ujoja on vaikea tavata. Turhauttavaa. Ite oon ujo, hiljanen, rauhallinen, tupakoimaton absolutisti joka ei 22 ikävuotensa aikana ole koskaan seurustellut tai puhunut pojille/miehille kasvokkain ujouden ja huonon itsetunnon takia. Monesti tääl mietitään että mitä tehdä kun kukaan ei tule unelmista huolimatta hakemaan kotiovelta. Olen yrittänyt käydä tanssimassa mutta olen sinnekkin liian arka.

      Ujous on jotain joka on muilla suloista ja omalla kohdalla turhauttavaa. Koska kohtalotovereita näyttää tänne eksyneen useampia niin kokeilen kerrankin näin: jos haluat jonkun jonka kanssa jutella enemmän tai vähemmän järkevistä asioista, niin laita viestiä. En erityisesti hae poikaystävää, sillä uskon että kaikki tapahtuu aikanaan. Uusiin ihmisiin tutustuminen ei kuitenkaan ole pahasta :)

      tikheros(a)gmail.com

      • noarvaa

        mite näi moni muka haluu hiljasen ja ujon, ku melkei jokane muija jonka tunnen haluu just sellasen ns. pleijerin? mikä täs ny kusee?


      • ......
        noarvaa kirjoitti:

        mite näi moni muka haluu hiljasen ja ujon, ku melkei jokane muija jonka tunnen haluu just sellasen ns. pleijerin? mikä täs ny kusee?

        Pitäähän sitä esittää niiiiin suveneeriä ja avointa että: "Hiljaiset pojat on niin ihquja ja söpöjä kunhan ne näyttää Justin Biebereiltä ja on suosittuja!!!!!1"

        Ei kukaan, EI KUKAAN tyttö ole oikeasti kiinnostunut ujosta keskiverto jantterista.


      • lonely @ hki
        ...... kirjoitti:

        Pitäähän sitä esittää niiiiin suveneeriä ja avointa että: "Hiljaiset pojat on niin ihquja ja söpöjä kunhan ne näyttää Justin Biebereiltä ja on suosittuja!!!!!1"

        Ei kukaan, EI KUKAAN tyttö ole oikeasti kiinnostunut ujosta keskiverto jantterista.

        muut ei oikeesti edes kiinnosta. Jos ihastuksen kohde on ujo, ihastus kestää pitkään (viikkoja tai kuukausia), jos ei niin ihastus kestää max 2 päivää. Se ei vaan näy kun kukaan ei uskalla tehdä asialle mitään.

        Jos voit itse ihastua ujoon niin kyllä vastakkainenkin sukupuoli voi


      • 18v
        ...... kirjoitti:

        Pitäähän sitä esittää niiiiin suveneeriä ja avointa että: "Hiljaiset pojat on niin ihquja ja söpöjä kunhan ne näyttää Justin Biebereiltä ja on suosittuja!!!!!1"

        Ei kukaan, EI KUKAAN tyttö ole oikeasti kiinnostunut ujosta keskiverto jantterista.

        Minä olen... Inhoan niitä suosittuja ja kovaäänisiä, hirveän sliipattuja ja muodikkaita pellejä.


      • 18v
        18v kirjoitti:

        Minä olen... Inhoan niitä suosittuja ja kovaäänisiä, hirveän sliipattuja ja muodikkaita pellejä.

        Sori, ylläolevan kommentin piti mennä edelliseen viestiin.


    • hiljanen_18v

      Joo eipä mullekaa kukaa tyttö oo tullu juttelemaan, sen verra hiljanen ja ujo oon. (vaikka oon muute iha normaali, en oo lihava enkä rumakaa)
      Koskaan oo tupakkaa maistanu ja join viimeks juhannuksena. Että näin.
      Täällä saa sellasen käsityksen että ujous on jees, mutta en sitte tiiä..

      • 18v

        Ujot tytöt ei uskalla tehdä aloitteita myöskään...


    • helevetin ujo 16v

      Joo-o...Ens kuus täytän 17 enkä oo oikeen koskaan ollu tyttöjen kans tekemisis. Oon niin helvetin ujo ja hiljanen... Jos tyttöjen kans pitäs puhuu niin meen aiva lukkoon, rupeen änkyttään ja menee sanatki sekas.

      Tääl ny näkee näitä viestejä että kaikki tytöt tykkäis ujoista ja hiljasist pojista jokka ei juo tai polta, on musta paskapuhetta. Ite oon kaikkee noita, joskus saatan pikkusen kaljaa ottaa mutta ikinä en oo ollu missää kaatokännissä. Lähinnä meikäläästä halveksutaan ton takia...

      Ulkonäöstä se kai site johtuu... Oon ruma hevari, naamas finnejä ja kiva pieni masu...


      "Te tytöt yhdistätte sen ujouden heti sellaiselle punastelevalle, pienelle, suklaasilmäiselle lapsekkaalle söpöliinille, vaikka yleensä isokokoiset on niitä ujoimpia... "

      Oli pakko lainata, on nimittäin asia tekstiä. Karu totuus onki että ujot ja hiljaset poijjat onki sitte tälläsiä isoja ja rumia.

    • tyttynen

      Itseäni ei haittaisi, itse asiassa juuri lukion alkuaikoina ihastuinkin hieman hiljaisemman puoleiseen kaveriin :>

    • ujoon ihastunut

      joo mut ärsyttää vaa ku ne tuntuu välinpitämättömiltä.

    • Ujopoika95

      Kirjoitetaanpas itsekin tänne jotain. Itse olen juuri tällainen ujo ja hiljainen poika, en polta enkä juo. Ei vain jostain syystä oikein kiinnosta mikään sellainen, muutenkin viihdyn yleensä paremmin yksin kotona kuin kavereiden kanssa jossain kaupungilla (varsinkaan kännipäissään). Kyllähän kerran joku tyttö taisi pikkuisen muhun tykästyä, mutta se oli semmonen pahis niin eihän siitä sitten mitään tullu :( Ja nykyään taitaa tuo ulkonäkökin olla hieman esteenä... Mutta olisihan se kiva kun olisi semmoinen oma kiva pikku halittava :)

    • whyohwhy

      Millä perusteella oli pahis? Haluan tietää, mistä noin päättelit. : D

      • Ujopoika95

        Noh, tyttö poltti ja joi ja oli oikeastaan juuri sellainen henkilö mikä ei itseä oikein kiinnosta :( Annoin kuitenkin valitettavan pitkään tuon jutun jatkua, mutta oikeastaan onneksi tyttö sitten löysi toisen ja pisti poikki...


    • tyttönnen

      voisin =)

    • bkjtoireuvh

      no joo!:)
      vattuku alkaa mennä hermot sellatteisiin jätkii jotka haluaa kokoajan olla esillä!!
      Ne on niin viatun pellejä! ihan hyvä on jos sellatteita jätkii viel riittää:D

    • 18v

      Minä haluaisin tutustua nimenomaan ujoihin ja hiljaisiin poikiin. Ihan kaverimielessäkin, koska tulen poikien kanssa paremmin toimeen kuin tyttöjen. En kuitenkaan koskaan pysty tekemään aloitteita, koska en yksinkertaisesti pysty enkä uskalla, vaikka monta kertaa olen halunnut. Moni hyvä tuttavuus on voinut tyssätä tähän, koska näytänkin varmaan niin sulkeutuneelta, ettei kukaan tule puhumaan minulle, vaikka olen usein yksin ja vieläpä rauhallisessa paikassa.
      Poikia en uskalla edes katsoa, koska minua kiusattiin ala-asteella poikien toimesta niin, että siitä jäi jonkinlainen lähestymiskammo heitä kohtaan. Ja silti siis haluaisin tutustua. Oikeasti en kuitenkaan ole ujo, vaan puhun jopa liikaa. Ja jos joku vain tulee puhumaan minulle, niin minulla ei ole mitään ongelmaa puhua; silloin en mene lukkoon. Itse en vain pysty aloittamaan keskusteluita enkä esimerkiksi uskalla juuri katsoa silmiin, vaikka yritän sitä asiaa kehittää koko ajan. Näin lukio on mennyt kohta kokonaan, ja kadun hirvittävästi aloitekyvyttömyyttäni.

    • Rauh

      Itse olen entinen poika , kyllä se siitä mutta aikansa se ottaa , sitten kun olet vanha ajattelet miksi olin hiljaa. Ehkä sinua on kiusattu tai voi olla että olin ihan muuten vaan niinkuin Juicekin sanoi aikoinaan.
      No, en ole myöskään robot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe