Entisenä koirien omistajana ja kasvattajana.( Collie)
Olen todella surullinen siitä että jotku ottavat koiran ja sitten kyllästyvät siihen
ja lopettavat sen koska eivät halua hoitaa koiraa, tunnen monta tapausta.
Nainen ei jaksanut käydä lenkillä ja lopetti 7v Harmaan hirvikoiran
Nainen ei jaksanut kun koira haukkui kesämökillä ja lopetti Seltin 6v
Nainen ei tykännyt kun koira toi kuraa sisälle ja lopetti Kultaisen noutajan 3v
Perhe ei tykännut kun koira ei oppinut sisäsiistiksi ja lopettivat cokkerin 3v
Nainen ja mies eivät vain jaksaneet koiraa hoitaa ja lopettivat Suomen pystykorvan 2v
Nainen ei jaksanut ja lopetti Suomen pysytkorvan 3v
Kaikki nämä minun lähi piiristä noin 15v ajalta.
mitä mieltä
tosi surkeeta
1
261
Vastaukset
- Aviomiens ei sanonut mitään.
jaksanut lapsen huutoa, masentui ja lopetti terveen koiran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465720Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2405511Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2352983Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,822742Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482496- 702139
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492026- 711868
- 2131784
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871389