Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei koodeja !

Flat Out

Ei tuohon NFS:Most Wantediin(ps2) koodeja tarvi. Peli vaan menee pilalle mokomilla koodeilla. Pelaajasta se on kiinni miten pärjää kisoissa/takaaajoissa. Alusta asti pelattu ilman koodeja(nyt 25%) pelattu. Koodit huitsin nevadaan !

6

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä niillä tarkotus on

      Eli noi pelintekijät ei jaksa vetää niitä pelei ite läpi, niin ne tekee peleihin koodit ja vetää ne sillä läpi ja tarkistaa ettei pelissä oo virheitä. Onhan se totta et koodit pilaa suurimman osan peleistä.

      • theh4e

        ...moniin peleihin ne myös tuovat sisältöä, jota ei muuten voisi saavuttaa. Ja koodeilla & tweakeilla saa monissa peleissä peliajan vähintäänkin tuplattua, kuten gta:n pc-versiot.
        Monilla ei ole aikaa vääntää 25h jotain juonetonta skeidaa vain saadakseen lopuksi tunnin todellista peli-iloa jonkin unlockin takaa ym.


      • yksityinen ihminen
        theh4e kirjoitti:

        ...moniin peleihin ne myös tuovat sisältöä, jota ei muuten voisi saavuttaa. Ja koodeilla & tweakeilla saa monissa peleissä peliajan vähintäänkin tuplattua, kuten gta:n pc-versiot.
        Monilla ei ole aikaa vääntää 25h jotain juonetonta skeidaa vain saadakseen lopuksi tunnin todellista peli-iloa jonkin unlockin takaa ym.

        flat out on hyvä jokkis peli


    • lololollolololololol

      flat out on paras

    • NFSU2NFSMostWanted

      Joo, et ei siihen NFS: Mostwantediin (PS2) tarvi koodeja, koska se peli olis muutenki ihan hyvä. Mut se peli on vaikeempaa kun verrataan tähän NFSU2:seen. Ite oon NFSU2:ses 92% tai 93% päässy läpitte. Mostwantedissa oon ehkä jotain samaa 25% päässy läpi. NFSU2 on jo jotain 2-3vuotta vanha peli (joka on ollut minulla). Mostwanted on taas ollu jotain yhen vuoden vasta.

      • NFSU2NFSMostWanted

        ei tarvi koodeja*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe