Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä maksaa (noin) koiran lonkkien kuvaus? Kiitos!
lonkkakuvaus
4
405
Vastaukset
- Villi veikkaus
Niissä on paikkakuntakohtaisia eroja. Villi veikkaus 90-150€ lonkka ja kyynäret
Pääkaupunkiseudun hinnan eräällä eläinlääkäriasemamalla osaan kertoa vaikka heti, mutta eri paikkakunnilla on eri hintoja ja eri lekureilla on eri hintoja.
Useat alaosastot järjestävät ahkerasti joukkokuvaustilaisuuksia, joissa hinta on edullisempi kuin jos koiran vie itse yksin kuvaukseen. Joukkokuvauksessa kun lääkäri voi kuvata monta koiraa "liukuhihnalta" samoilla valmisteluilla. Samalla kun kuvautat lonkat kannattaa ehdottomasti kuvauttaa kyynereet ja peilauttaa silmät. Tiedustele joukkokuvauksia lähimmästä alaosastostasi.- kyynärä
Kuvaus kylläkin maksaa vähintään 150 euroo, itse maksoin muistaakseni joukkokuvauksessakin sen 170 euroo ja siihen tuli kyynärät. Tuleehan siihen kuvauksen lisäksi kaikki aineet, klinikka-, ja välinemaksu jotka nostaa hintaa. Tosin jos joku löytää paikan jossa 150 euroa vain maksaisi niin ilmottakaa, vien rääpäleen sinne kun sen aika on!
- saks-manni
lonkat,kyynereet ja selkäranka 180 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503795Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,843219SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852634Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72426Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472363Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392216Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv821812- 42969
- 95958
- 53849