Olis ajatus tilata vähän reilumpi määrä muistitikkuja yrityksen varmuuskopiointia varten. Tikut pysyisi helpommin järjestyksessä, jos ne saisi arkistoitua jotenkin järkevästi.
onko siis olemassa sellaista dvd-kotelon kokoista muovikoteloa, johon saisi laitettua muistitikun tai kaksi? tähän olisi sitten helppo kirjoittaa päälle mitä on varmuuskopioitu ja milloin.
Muistitikun säilytyskotelo
4
914
Vastaukset
- tänään erään
suuren tavaratalon taloustavaroiden muovipurkkiosastolla ja siellä on varmaan
miljoonia...eh...ainakin satoja erilaisia muovirasioita jotka tuohon soveltuisivat.- kallekopio
Heh, tarkoitus varmuuskopioida yrityksen tietokantoja pankin tallelokeroon, ja ajattelin jotain vähän siistimpää ratkaisua kuin pakasterasioita.
- tarjoustalossa
kallekopio kirjoitti:
Heh, tarkoitus varmuuskopioida yrityksen tietokantoja pankin tallelokeroon, ja ajattelin jotain vähän siistimpää ratkaisua kuin pakasterasioita.
ja siellä oli tarjouksessa sellaisia lokerikkoja joita katsoessa
tuli viestisi mieleen ja että nuo varmaan kelpaisivat
vaativallekin asiakkaalle.
En kylläkään ymmärrä, miten pankin tallelokero pahastuisi
pakasterasiankaan käytöstä.
Itselläni kulkevat tikut ja pienet varmistusasemat Tuppewaren
leipärasioissa, ovat osoittautuneet erittäin käteviksi :-) - Tupperwareista
tarjoustalossa kirjoitti:
ja siellä oli tarjouksessa sellaisia lokerikkoja joita katsoessa
tuli viestisi mieleen ja että nuo varmaan kelpaisivat
vaativallekin asiakkaalle.
En kylläkään ymmärrä, miten pankin tallelokero pahastuisi
pakasterasiankaan käytöstä.
Itselläni kulkevat tikut ja pienet varmistusasemat Tuppewaren
leipärasioissa, ovat osoittautuneet erittäin käteviksi :-)on sekin hyöty että mahdolliset varkaat luulevat että siinä on
vain sinun eväitäsi ja jää vohkimatta arvokkaat tikut/levyt.
Minun kamerani on kerran pelastunut reissussa kun varkaat
tutkivat auton, mutta eväsrasiassa ollut kamera jäi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113339Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192584Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561663- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 941292
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171047Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71975IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875