Saako Prepaid liittymän omalla nimellä näkyville jollain tavalla esim. eniroon tai muihin numerohakuihin? Vai onko liittymä aina "salainen"?
Prepaid liittymän rekisteröinti?
11
5484
Vastaukset
- ??
Tai joku muu vastaava liittymä esim go mobile?
- Arvisti
Jos sulla on Arvo prepaid liittymä, sen muistaakseni saa rekisteröityä niin, että se näkyy numerohaussa. "Anonyymi" prepaideja ei saa näkyymään hauissa.
- prepaidit
Kyllä ne kaikki saa näkymään kun vain maksaa. Hinnat voi tarkistaa ko. numerohausta.
- hehopiopiopiop
prepaidit kirjoitti:
Kyllä ne kaikki saa näkymään kun vain maksaa. Hinnat voi tarkistaa ko. numerohausta.
mulla pre-paid, ja tänään outo piipitys, mitä en itse ole kyllä koneeseen laittanu, ja ehdin nähdä kai jotain, " paikannus"-sanaan liittyvää. Ehkä normipaikannus tuo, mutta mikseiköhän ennen ole kuulunut mitään kännyn omaa soundia siitä? siis pyytämättä...
- nimimerhki
ei saa
- matthhi
ei saa
- Tomtendaali
Saa
- Tomtendaali
Ei saa
- Tomtendaali
Ei saa
- Anonyymi
Dan Prepaid saako rekisteröityä?
- Anonyymi
Ennen sai, nykyään en tiedä. Ota selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056