Edellispäivänä ostin koiralleni uusia luita, tumman värisiä (kyse on siis kestoluista) vaikka yleensä olen vaaleita antanut niille. Nyt sitten koira alkoi oksentamaan eilen. Oksensi aamulla kaksi kertaa ja illemmalla kaksi kertaa. Eilen oksennus oli ihan oranssia ja selvästi mukana oli ruokaa. Mutta tänään koirani oksensi jälleen, vaahtomaista ja valkeaa. On myös ripuloinut, tai no puoliripulia ei ihan ns. lössöä mutta hiukan. Takakarvoissa on muutamana kertana sen jälkeen ollut verta. Ei paljoa mutta pikkuisen.
Mahtaako tämä johtua uusista luista? Jos vaikka jokin aine ei sovellu koiralle. Vai onko kyse jostakin tulehduksesta? Eniten huolettaa tuo veri.. Kyseessä on perhoskoira.
Kaikki tieto ja neuvonta tervetullutta! Kiitos.
Oksentelu + ripuli
Huolestunuttt
2
602
Vastaukset
- Tarkkana nyt.
ehottomasti en jättäisi koiraa yksin vaan tarkkailisin kokoajan (vaikka töihin mukaan tai palkaton pv töistä syyllä millä tahansa, jos oma koirani olisi). Veriuloste voi olla aina iso riski, vaara. Jos verta tulee lisää, soittaisin ehottomasti lääkärille. Antaisin nyt vain pehmeää ruokaa. Voi olla liikkeelläkin jotain veriripulia. Missäpäin Suomea asutte?
- Juuupps
Länsi-Suomessa. Tänään koira ei ole enää oksentanut ja vertakaan ei ole ollut ulosteessa. Luulen, että kyse on luista, sillä nyt ei ole mitään oireita, kun luita en enää ole antanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657