Oisko jollain tietoa miten saa vuoden vanhan 124-sarjan Scanian ilmastointilaitteen toimimaan kun vikana on että kun laittaa ilmastointilaitteen päälle se alkaa heti puhaltamaan kuumaa ilmaa?! Merkkikorjaamolla ei vikaa löydetä vaan väittävät ettei mitään vikaa ole. Jotain venttiilejä kai on takuuna vaihdettu mutta huonoin tuloksin. Kojetaulussahan on pieni reikä jossa kuulemma on jokin sisätilalämmönanturi joka kuulemma menee tukkoon ja se pitäisi puhaltaa puhtaaksi. Tosin korjaamolta sanottiin ettei sinne saa mitään puhaltaa. Toisinaan kun säätää puhalluksen jalkatilaan alkaa tulemaan viileää ilmaa mutta sellasta kylmää mitä ilmastointilaitteesta pitäisi tulla ei tule missään asennossa eikä koskaan. Mehut on laitteessa kyllä tallessa että siinä ei vika voi olla. En usko että omassa ajokissani oleva vika olisi mitenkään harvinainen että joku voisi varmaan tietää miten vika saadaan korjattua. Merkkikorjaamo on levittänyt ilmeisesti kätensä. Heidän mielestään laitteessa ei vikaa voi olla koska kuulemma heidän mittarinsa ei vikaakoodia löydä. Näin kertoivat.
Scania ilmastointilaite
6
3809
Vastaukset
- E1544
Eipä oo tullu tuollaista vastaan mutta jos ei pakko ole ni älä käännä sitä puhallus suuntaa ikkunaan sieltä ei meinaa saada pois millään.
Pitää ruveta vemputttaa sitä edes takasi ja varovast ettei hajoo- Cooling
Kyllä puhalluksen suunnanvaihto toimii hyvin kun on sähkötoiminen mutta kuuman ilmantulo on se ongelma. Tänään taas koko päivän pelkkää kuumaa tuli kaikista "suuttimista". Oman talon toisessakin,tosin vuotta vanhemmassa autossa oli samoja ongelmia mutta omaa ajokkiani ei sen korjauskeinoilla ole saatu kuntoon.
- trutta
Suunnilleen samanlaisia ongelmia myös ollu kun auto oli uusi 04/05,siihen vaivaan auttoi että koko paneeli missä on lämpötilan anturi ja säätimet vaihdettiin uuteen.
- R143
Tuntuu melkoisen hullulta,jos merkkikorjaamolla myös todetaan että kylmää ei tule.Ja sitten levitellään käsiä.Ei se oikeastaan noin voi mennä.Eikä saakkaan!Jossakinhan on vika ja tottamooses se täytyy löytyä.Tota.Scan-Autolla on vissiin se helpdesc josta voi kysyä apuja ihmeellisiin pulmiin.Soita sinne.Jos ei sun korjaamo pysty selvittämään ongelmaa.
- minä vaan
vesiventtiili tahi ilmastoinnin painekytkin yleisimmät myös mahdollisesti lämmönsäädön potikka voi olla syyllinen.
- Anonyymi
Minkä hintainen on tauko ilmastoinnin kompura Scaniaan. Oon etsiny, mut hukassa on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752