Mistä löytää anime tai muunlaisia tarroja?
Olen yrittänyt etsiä, mut en oo löytäny.
Haluan laittaa uuden autoni uuteen uskoon, joten haluaisin löytää anime/manga tai hauskoja tarroja.
Ja tarvisin uudet penkkien päällysteet ja olkatoppaukset turvavöihin.
Mun veli kerto jo www.completos.fi:stä, mut en löytäny mitään mieluista sieltä.
Anime tarrat autoon? Tai muita tarroja????
Lara1111
3
2412
Vastaukset
- BlingBlingBling-woman
[email protected].
Ne oli Tampereen näyttelyssä esillä ja ne tekee teipistä ihan mitä vain.
Teippivalikoimakin on niillä ihan uskomaton - Nosku
Huutonetissä nimimerkki voortitonmies myy kaikenlaisia tarroja.Valmistaa jopa mittatilaustyönä haluamasi tarran.Ovat hyvin laadukkaita, itsellänikin on ollut takaikkunassa ja hyvin on kestänyt.
- kjoldgvdsgds
ei tarroja kannata laittaa autoon paitsi lommojen päälle;) pilaa koko auton.
Biltemasta löytyy noita tilpehöörejä eikä ees maksa juuri mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911