semmosta kyselisin että mikä on paras näistä Kundo, MetraKit vai TurboKit?
tehari kysymys
8
288
Vastaukset
TurboKit
- srahhdsfhfdhf
Metrakit on nuista eniten mun mieleen.
- dfsdff
srahhdsfhfdhf kirjoitti:
Metrakit on nuista eniten mun mieleen.
kysyinkin mikä on OIKEASTI paras ei se mikä sulla on vaan oikeesti paras :D
- asfasfasda
dfsdff kirjoitti:
kysyinkin mikä on OIKEASTI paras ei se mikä sulla on vaan oikeesti paras :D
Nokun se vähän RIIPPUU että mihin paras? Metralla on isompi tehoalue(n6500rpm - n11000rpm) ja alkaa piikki aikasemmin ja parempi keulimisputki. Turbokit taas ottaa piikin(8000rpm - 12000rpm) myöhemmin ja piikki on myös voimakkaampi kuin metrassa ja näin ollen pitäsisi kulkea enemmän kuin metralla. Metrassa vähän hiljaisemmat äänet. Kundosta en tiedä mitään.
Ei tuosta noi vaa voi sanoa että mikä nuista on vaan paras. Kerro, mitä vaadit tehoputkelta ni ehkä löytyy sopiva malli sulle itelles. - srtewrew
asfasfasda kirjoitti:
Nokun se vähän RIIPPUU että mihin paras? Metralla on isompi tehoalue(n6500rpm - n11000rpm) ja alkaa piikki aikasemmin ja parempi keulimisputki. Turbokit taas ottaa piikin(8000rpm - 12000rpm) myöhemmin ja piikki on myös voimakkaampi kuin metrassa ja näin ollen pitäsisi kulkea enemmän kuin metralla. Metrassa vähän hiljaisemmat äänet. Kundosta en tiedä mitään.
Ei tuosta noi vaa voi sanoa että mikä nuista on vaan paras. Kerro, mitä vaadit tehoputkelta ni ehkä löytyy sopiva malli sulle itelles.no mulla on kundo ja kaverilla turbokit ja toisella kaverilla metrakit. vaikee sanoo mikä on paras kun sillä turbokit tyypillä mopo menee 110 siinä on airsalin 73cc ja turbokit ja tietenkin 21mm kaasari ja tämmösta ja sillä metrakit tyypillä on vaan kurit pois ja metrakit ja sit mulla on metrakitin 72cc pytty ja kundo niin on vahan vaikee sanoo että mikä on paras kundossa on kuulemma isoin tehoalue ja se on alavääntöputki mutta piikki on olematon...
- kulfipjfmaskojr
srtewrew kirjoitti:
no mulla on kundo ja kaverilla turbokit ja toisella kaverilla metrakit. vaikee sanoo mikä on paras kun sillä turbokit tyypillä mopo menee 110 siinä on airsalin 73cc ja turbokit ja tietenkin 21mm kaasari ja tämmösta ja sillä metrakit tyypillä on vaan kurit pois ja metrakit ja sit mulla on metrakitin 72cc pytty ja kundo niin on vahan vaikee sanoo että mikä on paras kundossa on kuulemma isoin tehoalue ja se on alavääntöputki mutta piikki on olematon...
mk tai tk, jos haluaa oikeesti hyvän putken ja rahaa riittää, niin suosittelisin Leo Vince v6 tai jotain technigas putkea. (Leo vince = 195e, storm-motor)
- vpsfdg
kulfipjfmaskojr kirjoitti:
mk tai tk, jos haluaa oikeesti hyvän putken ja rahaa riittää, niin suosittelisin Leo Vince v6 tai jotain technigas putkea. (Leo vince = 195e, storm-motor)
tk jos haluat et mopos kulkee. kaikista paras olis arrow/gianelli.
- kewlmaster96
vpsfdg kirjoitti:
tk jos haluat et mopos kulkee. kaikista paras olis arrow/gianelli.
mulla derbissä turbokit ilma villoi ja vie kaikki mopot viivois
kerra meni tasoihi hussepiikin kaa viivois. Kannattaa ostaa turbokit tai sit arrowi ja ottaa villat pois. cbr jää iha pystyy ainaki ku se on semmone lussuu mut kotarille jää vaa vähä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504