Eli kysymys kuuluu: olen menossa serkun häihin, onko paha asia jos laittaa ns mustan kokonaisuuden muutamalla lisä mausteella : mustan hameen, mustan kauluspaidan sen alle joku pinkki toppi ja kengät joko ruskeat tai mustat kaulaan/ ranteeseen ehkä joku pinkki koru tms? Ärsyttävää tälläinen pähkäily että mitä voi laittaa ja mitä ei. Itse yksinkertaisesti pidän mustasta ja minusta se on tyylikäs värivalinta, en missään nimessä halua puheutua mihinkään pastellisävyihin. Huoh*
Häihin pukeutuminen
2
501
Vastaukset
- on ok
Ei haittaa. Olen nähnyt ihan kokomustaakin, viimeksi vieläpä aika arkisena puuvillakankaana. Kunhan asusta ei nyt ihan hautajaisasu tule mieleen, niin musta on hyvä ja taattu juhlaväri, eli kangas ja muut sellaiset asiat ratkaisevat. Olen myös itse jossain häissä ollut kokomustaan pukeutuneena, mutta asussani oli kullanvärisiä koristuksia sen verran, ettei kukaan varmaan sellaista hautajaisasuksi laittaisi. Minusta monessa muussa asiassa annetaan etiketille enemmän piupaut (myös tilanteissa, joissa sitä kannattaisi hiukan noudattaa), mutta jostain syystä jotkut tykkäävät, että häissä pitää olla kaikkien taiteen sääntöjen mukaan - ettei vaan morsian vedä palkokasvia nenuun. Eli ei saa olla sitä eikä saa olla tätä... Sinun asussasi vielä on selkeästi muutakin väriä eli sitä pinkkiä, joten anna mennä vaan. Itse en kuvailemaasi asuun yhdistäisi niitä ruskeita vaan mustat kengät, eivät riitele muiden värien kanssa.
- Henni78
Mustaan voi huoleti pukeutua, kunhan asukokonaisuus on tarpeeksi juhlava eikä tule hautajaiset mieleen. Huomauttaisin myös, että älä missään nimessä laita ruskeita kenkiä! Laita ihan mustat vaan, tai jos jostain löydät esim toppisi väriset (pinkit), olisi se vieläkin hienompaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802