T O S I T A R I N A

kiltti koulutyttö ;)

Tää juttu on oikeesti totta!!!
Mä oon tunnettu tälläsenä maikkojen lellikkinä,elikkä saan kokeista hyviä numeroita,en vittuile maikoille ja käytös on 10!
Yhtenä päivänä mä suuntasin likkojen vessaa kohti.Menin peilin eteen ja kaivoin samal mun rebaa. Yhtäkkii ovi aukes ja mun luokkalainen kundi tuijotti ekaks mua ja sit ovee,jossa luki "tytöt".Tää poika,vaikka Ville,tuli mun eteen ja tarttu kiinni mun kädestä.Se kerto sen tunteista mua kohtaan,ja suuteli mua.Mä olin ihan transsissa,sillä kukaan ei ollu koskaan suudellu mua. Tää tarina kuulostaa epätodelliselta,koska kerron sen näin yksityiskohtaisesti.Muistan sen katos niin hyvin. Mä en tienny mitä olisin tän suudelman jälkeen tehnyt.Mutta Ville näköjään tiesi.Se vei mut yhteen koppiin ja avas hitaasti oman vetskarinsa.Mä katoin sen kovettunutta kalua ihan silmät pyöreinä ja hämilläni.Se veti multa housut alas ja siinä paneskeltiin.
Olin sen kanssa yhessä KAKS päivää,kun sain tietää,että se vaan käytti mua hyväksensä eikä oikeesti välittänyt musta ollenkaan.
Haluisin vielä olla se sama vanha viaton neitsyt tyttö... Älkää ihmiset pitäkö neitsyyden menettämistä pienenä asiana!!!!Toi on mun pointti.

9

10318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,.,.,.

      Tiedän miltä tuntuu kun joku käyttää hyväkseen! on pahoillani siitä että joku älykääpiö on tollanen =)

    • aNNiZkA

      sulle kävi aika kurjasti... :(

      kusettavat jätkät on PAHINTA mitä voi tapahtuu, ja varsinkin jos antaa neitsyytensäkin mennä sinne tielleen.

      TUOSTA kannattaa kaikkien ottaa oppia!!

    • Älykkö

      Voiko joku olla oikeesti noin HELPPO?????

    • d0t

      oon älykön kanssa ihan samaa mieltä.
      tai ehkä ennemminki mietin että onko toi ees totta, vaikka kuinka vakuuttelet. ku ajattelee realistisesti, nii: menee vessaan, sinne tulee poika, jota tuskin tuntee, siinä nuoleskellaan ja sitte paneskellaan, eikä tätä ennen ollu ikinä ees suudellu ketään.

      • kiltti koulutyttö

        Oon mä PUSSANUT,mutten SUUDELLUT. Pussaaminen ja suutelu on ihan eri asia...
        Ei teidän oo pakko uskoa...en mä pakota teit uskomaan.


    • _ei

      mitä paskaa

    • Mom

      .. sulla on? 45-53? Älä viitsi. En viitsi tehdä edes ilmoitusta asiattomasta viestistä, koska olet niin säälittävä, että sen on hyvä olla näkyvillä.

    • simer

      joo.. no mulla ei itseasiassa oo seksistä kokemusta viel ollenkaa.. tai pitäiskö sanoo et oon neitsyt vielä.. mut kyl tiiän et muaki vituttais ihan sikana jos joku ois vaan käyttäny mua hyväkseen.. ja kyllähän se vittuttais sillonki jo ihan tarpeeks jos ei oiskaan menettäny neitsyyttään sille...

    • -Phantom-

      Kyllä täytyy myöntää että kertomus oli todella yksityiskohtainen ja tunnelmaltaan välitön. Kohtalosi oli surullinen, mutta tarinasi upea! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe