T O S I T A R I N A

kiltti koulutyttö ;)

Tää juttu on oikeesti totta!!!
Mä oon tunnettu tälläsenä maikkojen lellikkinä,elikkä saan kokeista hyviä numeroita,en vittuile maikoille ja käytös on 10!
Yhtenä päivänä mä suuntasin likkojen vessaa kohti.Menin peilin eteen ja kaivoin samal mun rebaa. Yhtäkkii ovi aukes ja mun luokkalainen kundi tuijotti ekaks mua ja sit ovee,jossa luki "tytöt".Tää poika,vaikka Ville,tuli mun eteen ja tarttu kiinni mun kädestä.Se kerto sen tunteista mua kohtaan,ja suuteli mua.Mä olin ihan transsissa,sillä kukaan ei ollu koskaan suudellu mua. Tää tarina kuulostaa epätodelliselta,koska kerron sen näin yksityiskohtaisesti.Muistan sen katos niin hyvin. Mä en tienny mitä olisin tän suudelman jälkeen tehnyt.Mutta Ville näköjään tiesi.Se vei mut yhteen koppiin ja avas hitaasti oman vetskarinsa.Mä katoin sen kovettunutta kalua ihan silmät pyöreinä ja hämilläni.Se veti multa housut alas ja siinä paneskeltiin.
Olin sen kanssa yhessä KAKS päivää,kun sain tietää,että se vaan käytti mua hyväksensä eikä oikeesti välittänyt musta ollenkaan.
Haluisin vielä olla se sama vanha viaton neitsyt tyttö... Älkää ihmiset pitäkö neitsyyden menettämistä pienenä asiana!!!!Toi on mun pointti.

9

10711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,.,.,.

Tiedän miltä tuntuu kun joku käyttää hyväkseen! on pahoillani siitä että joku älykääpiö on tollanen =)

• aNNiZkA

sulle kävi aika kurjasti... :(

kusettavat jätkät on PAHINTA mitä voi tapahtuu, ja varsinkin jos antaa neitsyytensäkin mennä sinne tielleen.

TUOSTA kannattaa kaikkien ottaa oppia!!

• Älykkö

Voiko joku olla oikeesti noin HELPPO?????

• d0t

oon älykön kanssa ihan samaa mieltä.
      tai ehkä ennemminki mietin että onko toi ees totta, vaikka kuinka vakuuttelet. ku ajattelee realistisesti, nii: menee vessaan, sinne tulee poika, jota tuskin tuntee, siinä nuoleskellaan ja sitte paneskellaan, eikä tätä ennen ollu ikinä ees suudellu ketään.

• kiltti koulutyttö

Oon mä PUSSANUT,mutten SUUDELLUT. Pussaaminen ja suutelu on ihan eri asia...
        Ei teidän oo pakko uskoa...en mä pakota teit uskomaan.

• _ei

mitä paskaa

• Mom

.. sulla on? 45-53? Älä viitsi. En viitsi tehdä edes ilmoitusta asiattomasta viestistä, koska olet niin säälittävä, että sen on hyvä olla näkyvillä.

• simer

joo.. no mulla ei itseasiassa oo seksistä kokemusta viel ollenkaa.. tai pitäiskö sanoo et oon neitsyt vielä.. mut kyl tiiän et muaki vituttais ihan sikana jos joku ois vaan käyttäny mua hyväkseen.. ja kyllähän se vittuttais sillonki jo ihan tarpeeks jos ei oiskaan menettäny neitsyyttään sille...

• -Phantom-

Kyllä täytyy myöntää että kertomus oli todella yksityiskohtainen ja tunnelmaltaan välitön. Kohtalosi oli surullinen, mutta tarinasi upea! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      96
      2646
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      198
      1021
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      58
      829
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      777
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      58
      679
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      18
      571
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      555
    8. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      544
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      505
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      504
    Aihe