T O S I T A R I N A

kiltti koulutyttö ;)

Tää juttu on oikeesti totta!!!
Mä oon tunnettu tälläsenä maikkojen lellikkinä,elikkä saan kokeista hyviä numeroita,en vittuile maikoille ja käytös on 10!
Yhtenä päivänä mä suuntasin likkojen vessaa kohti.Menin peilin eteen ja kaivoin samal mun rebaa. Yhtäkkii ovi aukes ja mun luokkalainen kundi tuijotti ekaks mua ja sit ovee,jossa luki "tytöt".Tää poika,vaikka Ville,tuli mun eteen ja tarttu kiinni mun kädestä.Se kerto sen tunteista mua kohtaan,ja suuteli mua.Mä olin ihan transsissa,sillä kukaan ei ollu koskaan suudellu mua. Tää tarina kuulostaa epätodelliselta,koska kerron sen näin yksityiskohtaisesti.Muistan sen katos niin hyvin. Mä en tienny mitä olisin tän suudelman jälkeen tehnyt.Mutta Ville näköjään tiesi.Se vei mut yhteen koppiin ja avas hitaasti oman vetskarinsa.Mä katoin sen kovettunutta kalua ihan silmät pyöreinä ja hämilläni.Se veti multa housut alas ja siinä paneskeltiin.
Olin sen kanssa yhessä KAKS päivää,kun sain tietää,että se vaan käytti mua hyväksensä eikä oikeesti välittänyt musta ollenkaan.
Haluisin vielä olla se sama vanha viaton neitsyt tyttö... Älkää ihmiset pitäkö neitsyyden menettämistä pienenä asiana!!!!Toi on mun pointti.

9

10495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,.,.,.

Tiedän miltä tuntuu kun joku käyttää hyväkseen! on pahoillani siitä että joku älykääpiö on tollanen =)

• aNNiZkA

sulle kävi aika kurjasti... :(

kusettavat jätkät on PAHINTA mitä voi tapahtuu, ja varsinkin jos antaa neitsyytensäkin mennä sinne tielleen.

TUOSTA kannattaa kaikkien ottaa oppia!!

• Älykkö

Voiko joku olla oikeesti noin HELPPO?????

• d0t

oon älykön kanssa ihan samaa mieltä.
      tai ehkä ennemminki mietin että onko toi ees totta, vaikka kuinka vakuuttelet. ku ajattelee realistisesti, nii: menee vessaan, sinne tulee poika, jota tuskin tuntee, siinä nuoleskellaan ja sitte paneskellaan, eikä tätä ennen ollu ikinä ees suudellu ketään.

• kiltti koulutyttö

Oon mä PUSSANUT,mutten SUUDELLUT. Pussaaminen ja suutelu on ihan eri asia...
        Ei teidän oo pakko uskoa...en mä pakota teit uskomaan.

• _ei

mitä paskaa

• Mom

.. sulla on? 45-53? Älä viitsi. En viitsi tehdä edes ilmoitusta asiattomasta viestistä, koska olet niin säälittävä, että sen on hyvä olla näkyvillä.

• simer

joo.. no mulla ei itseasiassa oo seksistä kokemusta viel ollenkaa.. tai pitäiskö sanoo et oon neitsyt vielä.. mut kyl tiiän et muaki vituttais ihan sikana jos joku ois vaan käyttäny mua hyväkseen.. ja kyllähän se vittuttais sillonki jo ihan tarpeeks jos ei oiskaan menettäny neitsyyttään sille...

• -Phantom-

Kyllä täytyy myöntää että kertomus oli todella yksityiskohtainen ja tunnelmaltaan välitön. Kohtalosi oli surullinen, mutta tarinasi upea! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      122
      5827
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      487
      1935
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      22
      1296
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1243
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1103
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1005
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      981
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      916
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      59
      895
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      24
      884
    Aihe