Perhokalastus on parasta

Parempi kalamies

Vain urpo kalastaa virvelillä!
Me perhokalastajat tiedämme, miten kaloja kalastetaan niin, ettei kannat häviä, kaikki muut on tuulipukukansaa.
Meillä paremmilla kalastajilla on omat sivutkin, perhokalastajat.net
Käykää ottamassa mallia.

15

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järvitaimen

      Kiitos parempi kalamies linkistä.
      Kävin sivuilla ja ihan totta, eihän muut tiedä kalastuksesta ja kalavesien hoidosta mitään.
      Harmi, että suomessa on vielä koskia, joissa saa virvelillä kalastaa, kun perho olisi ainoa oikea tapa.
      Aion kirjoittaa asiasta perhokalastajat.net sivuille, ehkä joku keino löytyy!

      • Parempi kalamies

        Eipä kestä.
        Samaa mieltä, virvelipellet vois lopettaa tai sitten samat säännöt, yksi koukku vaan vaappuun, ja se väkäsetön.
        Muuten kyllä loppuu kalat Suomesta.
        Mutta on ne äälöitä, kertakaikkiaan!
        Niillä on aina kaljatkin mukana kalassa!


    • Vaihda lajia

      Se vaan jaksaa aina naurattaa, kun perhomies huitoo ja huitoo. Käsi ja vapa käyvät ees ja taas kuin hullulla heinämiehellä. Eikö perhomies tiedä tai tajua, että lentää se viehe yhdelläkin huitaisulla? Tämän ovat virvelikalastajat hoksanneet ja heillä kalastus onkin paljon rattoisampaa, kun ei koko ajan tarvitse tyhjää huitoa. Jää aikaa sille kalastamisellekin.

      • Parempi kalamies

        Ei, nyt oot väärässä, se on hienoa ja koneonginta brutaalia, hyi, niin paljon koukkujakin.
        Laissa kieltää pitäisi moinen.


      • avraknutiv
        Parempi kalamies kirjoitti:

        Ei, nyt oot väärässä, se on hienoa ja koneonginta brutaalia, hyi, niin paljon koukkujakin.
        Laissa kieltää pitäisi moinen.

        Edustan perhokalastajia, joka kuuluu kalastajien eliittiluokkaan. Edustamani kalastusmuoto antaa täydellisen tyydytyksen, parhaimpiin ja kalleimpiin merkkituotteisiin pukeutuneena olen parasta A-luokkaa.
        Kaikki kalastukseen liittyvät rajoitukset ja säännöt on pidemmälle viety perhokalastuksen parissa, josta olen todella ylpeä.
        Olen saanut parasta ohjausta ja koulutusta, parhaiden perhotaitajien opeissa kuten eräänkin ruotsalaisen, jonka nimeä kantava nosto heittovaiheessa saa minut todella ylpeäksi perhokalastajaksi.
        Perhojen teossa olen todella hyvä, esimerkiksi tekemäni perhot, joihin aina laitan anoppini pimpsan karvaa joukkoon, antaa ylimääräistä tyydytystä kalastaessani vain parhailla ja kalleimmilla joilla joihin ei rupu kalastajilla ole varaa tulla.
        Mielestäni pyydystä ja päästä on hienoin kalastuslaji josta voisi muutkin harrastajat, kuten hirvi miehet ottaa oppia. Pyydystetään hirvi aitaukseen, haavoitetaan, elvytetään ja päästetään vapaaksi. Se antaisi sellaisen tyydytyksen jonka vain perhomiehet ovat saaneet kokea.
        Tervetuloa kaikki ne ihmiset joiden älyllinen taso on riittävän korkeaa tasoa rupeavat perhokalastajaksi, kuten minä, joka olen vuosikaudet viettänyt onnellista ja täydellistä elämää perhokalastuksen parissa!


      • Riku pk
        avraknutiv kirjoitti:

        Edustan perhokalastajia, joka kuuluu kalastajien eliittiluokkaan. Edustamani kalastusmuoto antaa täydellisen tyydytyksen, parhaimpiin ja kalleimpiin merkkituotteisiin pukeutuneena olen parasta A-luokkaa.
        Kaikki kalastukseen liittyvät rajoitukset ja säännöt on pidemmälle viety perhokalastuksen parissa, josta olen todella ylpeä.
        Olen saanut parasta ohjausta ja koulutusta, parhaiden perhotaitajien opeissa kuten eräänkin ruotsalaisen, jonka nimeä kantava nosto heittovaiheessa saa minut todella ylpeäksi perhokalastajaksi.
        Perhojen teossa olen todella hyvä, esimerkiksi tekemäni perhot, joihin aina laitan anoppini pimpsan karvaa joukkoon, antaa ylimääräistä tyydytystä kalastaessani vain parhailla ja kalleimmilla joilla joihin ei rupu kalastajilla ole varaa tulla.
        Mielestäni pyydystä ja päästä on hienoin kalastuslaji josta voisi muutkin harrastajat, kuten hirvi miehet ottaa oppia. Pyydystetään hirvi aitaukseen, haavoitetaan, elvytetään ja päästetään vapaaksi. Se antaisi sellaisen tyydytyksen jonka vain perhomiehet ovat saaneet kokea.
        Tervetuloa kaikki ne ihmiset joiden älyllinen taso on riittävän korkeaa tasoa rupeavat perhokalastajaksi, kuten minä, joka olen vuosikaudet viettänyt onnellista ja täydellistä elämää perhokalastuksen parissa!

        Hehee, repesin:)
        Käyppä laittamassa avraknutiv tuo perhokalastajat.net sivuille, noin viiden sekunnin kuluessa se poistuu sieltä.
        Kyllä Masi hoitaa!


      • Svantte ja Göran kalassa
        Riku pk kirjoitti:

        Hehee, repesin:)
        Käyppä laittamassa avraknutiv tuo perhokalastajat.net sivuille, noin viiden sekunnin kuluessa se poistuu sieltä.
        Kyllä Masi hoitaa!

        Onneksi perhokalastajat kuolevat pian sukupuuttoon koska eihän kukaan muu kuin homppeli perhoa heitä lol .


      • Pimpsamestari
        avraknutiv kirjoitti:

        Edustan perhokalastajia, joka kuuluu kalastajien eliittiluokkaan. Edustamani kalastusmuoto antaa täydellisen tyydytyksen, parhaimpiin ja kalleimpiin merkkituotteisiin pukeutuneena olen parasta A-luokkaa.
        Kaikki kalastukseen liittyvät rajoitukset ja säännöt on pidemmälle viety perhokalastuksen parissa, josta olen todella ylpeä.
        Olen saanut parasta ohjausta ja koulutusta, parhaiden perhotaitajien opeissa kuten eräänkin ruotsalaisen, jonka nimeä kantava nosto heittovaiheessa saa minut todella ylpeäksi perhokalastajaksi.
        Perhojen teossa olen todella hyvä, esimerkiksi tekemäni perhot, joihin aina laitan anoppini pimpsan karvaa joukkoon, antaa ylimääräistä tyydytystä kalastaessani vain parhailla ja kalleimmilla joilla joihin ei rupu kalastajilla ole varaa tulla.
        Mielestäni pyydystä ja päästä on hienoin kalastuslaji josta voisi muutkin harrastajat, kuten hirvi miehet ottaa oppia. Pyydystetään hirvi aitaukseen, haavoitetaan, elvytetään ja päästetään vapaaksi. Se antaisi sellaisen tyydytyksen jonka vain perhomiehet ovat saaneet kokea.
        Tervetuloa kaikki ne ihmiset joiden älyllinen taso on riittävän korkeaa tasoa rupeavat perhokalastajaksi, kuten minä, joka olen vuosikaudet viettänyt onnellista ja täydellistä elämää perhokalastuksen parissa!

        Kyllä tuosta kirjoituksesta näkee, että perhokalastus tekee pöpiksi. Mutta onhan se varmaan hienoa luulla, että perhokalastus olisi kalastuksen eliittiä. Ei se ole. Virvelikalastajat ja mato-onkijat ovat tajunneet kalastuksen syvimmän olemuksen ja se ei todellakaan ole elvistely ja välineurheilu. Kalliista merkkivaatteista ja -vavoista puhumattakaan.

        Rupea sinäkin ihmiseksi ja jätä tuollainen golfaamiseen verrattava puppeliurheilu. Huomaat, että sen jälkeen sinullakin on paljon parempi elää ja olla, kun ei tarvitse koko ajan päteä.

        Mitä taas niihin anoppisi pimpsakarvoihin tulee, niin ajele se pimppi oikein kunnolla posliiniksi. Lähetä anoppi sitten tänne minun luokseni, niin annan anopille kunnon kyydit. Virvelikalastajan viisaudella ja mato-onkijan kestävyydellä.


      • ** liian läpinäkyvää**
        avraknutiv kirjoitti:

        Edustan perhokalastajia, joka kuuluu kalastajien eliittiluokkaan. Edustamani kalastusmuoto antaa täydellisen tyydytyksen, parhaimpiin ja kalleimpiin merkkituotteisiin pukeutuneena olen parasta A-luokkaa.
        Kaikki kalastukseen liittyvät rajoitukset ja säännöt on pidemmälle viety perhokalastuksen parissa, josta olen todella ylpeä.
        Olen saanut parasta ohjausta ja koulutusta, parhaiden perhotaitajien opeissa kuten eräänkin ruotsalaisen, jonka nimeä kantava nosto heittovaiheessa saa minut todella ylpeäksi perhokalastajaksi.
        Perhojen teossa olen todella hyvä, esimerkiksi tekemäni perhot, joihin aina laitan anoppini pimpsan karvaa joukkoon, antaa ylimääräistä tyydytystä kalastaessani vain parhailla ja kalleimmilla joilla joihin ei rupu kalastajilla ole varaa tulla.
        Mielestäni pyydystä ja päästä on hienoin kalastuslaji josta voisi muutkin harrastajat, kuten hirvi miehet ottaa oppia. Pyydystetään hirvi aitaukseen, haavoitetaan, elvytetään ja päästetään vapaaksi. Se antaisi sellaisen tyydytyksen jonka vain perhomiehet ovat saaneet kokea.
        Tervetuloa kaikki ne ihmiset joiden älyllinen taso on riittävän korkeaa tasoa rupeavat perhokalastajaksi, kuten minä, joka olen vuosikaudet viettänyt onnellista ja täydellistä elämää perhokalastuksen parissa!

        Sulla on varmaankin joku kompleksi nyt päällä tai perhokalastajat on sorsineet sinua.Älä nyt kuitenkaan viitti trollata noin tosissasi.

        Kalastus on kalastusta - perhokalustus on vain yksi kiva muoto siitä. Kyllä kaikki vapakalastusmuodot tähän maailmaan mahtuvat.


      • suurkalastaja Lahnajärvi
        ** liian läpinäkyvää** kirjoitti:

        Sulla on varmaankin joku kompleksi nyt päällä tai perhokalastajat on sorsineet sinua.Älä nyt kuitenkaan viitti trollata noin tosissasi.

        Kalastus on kalastusta - perhokalustus on vain yksi kiva muoto siitä. Kyllä kaikki vapakalastusmuodot tähän maailmaan mahtuvat.

        Tulipahan käytyä ihmettelemässä kymijoen ruhavuolteella. Kyseinen etelä-suomen upea koskikalastuspaikka tarjoaa, mitä laadukkaamman lohi kalastus kohteen. Kauniin ruskean veden samentavaan veteen nousee lukuisa joukko kutuasuisia lohia.(lue terijoen turska). Perho kalastuksen parhaimmat harrastajat kokevat nautinnollisia hetkiä, parhaiden ja laadukkaiden perhovälineiden kanssa. Näiden perhomiesten kala tuntemus on parasta tietämystä, mitä vain parhaat lohi kalastajat voivat tietää.Jo monta vuotta sitten porttivahdiksi nimetty valtavan kokoisen lohen tuntee jopa pienestä nykäisystä, nämä kalastustaiturit. Samoin kelluvaan siimaan rakennettu pää, eripainoisin jatko osin saa uitettua näkymättömissä olevien kivien lomitse parhaisiin kalastuskohteisiin. Ensi vuoden lohivavan ykkösmerkin vavan värin ja merkin tietää nämä huippukalastajat, joiden joukosta saattaa jopa löytyä erään lehden ensivuoden vavan testiryhmään kuuluvia. Syksyisin nämä veijarit järjestävät oman kalastuspäivän, jolloin virveli kalastusta harrastetaan heittämällä koko kyseistä kalastusvälinettä mahdollisimman pitkälle. Kaikki muut kalastusmuodot ovat vähintään valovuoden päässä, tästä upeasta perhokalastuksesta!


      • Anonyymi

        Se ei toimi niin koska löysäät siimaa samalla kun heitän perhoa


    • Anonyymi

      nämä karvatolleron huiskuttajat ovat hauskaa sakkia, pulaavat munia myöten joessa ja kun kalan viimein saavat , kiljuvat ja läpyttelevät toisiaan.
      kun sitten rääkätty kala on kuvattu ja pussailtu niin se päästetään veteen kuolemaan.
      sitten mennään rannalle keitteleen vietnamilaisia tofu nakkeja kaasukeittimellä.
      suomen vesistöt pursuavat kalaa mutta pörrömiehet vaan leikkivät elävillä olennoilla ja ruualla.

      • Anonyymi

        Pyydystä ja päästä on kakkosesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydystä ja päästä on kakkosesta.

        Virveli normi onkiminen.


    • Anonyymi

      kun risteyttää perhomiehen ja kanakoiramiehen syntyy tom of Finland. ;-D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe