Mitenkäs karjalankarhukoira haukkuu kotioloissa jos se on päivät yksin sisällä tai aidatulla pihalla. Ulkoilutusta paljon iltaisin. Muuten kaikki viikonloput metsässä. Soveltuuko yleensäkään "osaaika" metsästäjäksi.
Ajattelen tässä naapureitten hermoja jotka ovat ihan vieressä. Aidattu piha sijaitsee omakotialueella.
Kertokaahan tietäjät.
Karjalankarhukoira
3
446
Vastaukset
- Hukka-Musti
Jos koira tapaa pennusta lähtien omalla reviirillään ja muualla paljon kilttejä, vieraita ihmisiä ja koiria, se tuskin alkaa >>vahtimaan>> haukkumalla, vaan kasvaa todennäköisesti ystävälliseksi, eikä vieraita kohtaan varautuneeksi.
Jos koira kasvaa vain oman perheensä ja kotinsa parissa, siitä voi tulla hyvin epäluuloinen vieraita ihmisiä kohtaan ja siten herkkä haukkuja. - Näin meillä
Minulla tarhassa kkk on hiljaa eikä hauku turhaan ja silloin kun haukkuu on jotain normaalista poikkeavaa. Toki toiset koirat kyllä haukun saavat mutta tosi viisailta tuntuvat eikä turhan huutajilta. (Hukka-Musti tuossa antoi jo OIKEAT kasvatusohjeet joten niitä noudattamalla kyllä hyvin pitäisi mennä).
- ---
Meidän karjalankarhukoira ( joka on nyt 9 kk ) Ei hauku turhaan, eikä arastele vieraita tai toisia koiria. Oikein mukava lemmikki, ja metsästyskumppani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984