Mitenkäs karjalankarhukoira haukkuu kotioloissa jos se on päivät yksin sisällä tai aidatulla pihalla. Ulkoilutusta paljon iltaisin. Muuten kaikki viikonloput metsässä. Soveltuuko yleensäkään "osaaika" metsästäjäksi.
Ajattelen tässä naapureitten hermoja jotka ovat ihan vieressä. Aidattu piha sijaitsee omakotialueella.
Kertokaahan tietäjät.
Karjalankarhukoira
3
549
Vastaukset
- Hukka-Musti
Jos koira tapaa pennusta lähtien omalla reviirillään ja muualla paljon kilttejä, vieraita ihmisiä ja koiria, se tuskin alkaa >>vahtimaan>> haukkumalla, vaan kasvaa todennäköisesti ystävälliseksi, eikä vieraita kohtaan varautuneeksi.
Jos koira kasvaa vain oman perheensä ja kotinsa parissa, siitä voi tulla hyvin epäluuloinen vieraita ihmisiä kohtaan ja siten herkkä haukkuja. - Näin meillä
Minulla tarhassa kkk on hiljaa eikä hauku turhaan ja silloin kun haukkuu on jotain normaalista poikkeavaa. Toki toiset koirat kyllä haukun saavat mutta tosi viisailta tuntuvat eikä turhan huutajilta. (Hukka-Musti tuossa antoi jo OIKEAT kasvatusohjeet joten niitä noudattamalla kyllä hyvin pitäisi mennä).
- ---
Meidän karjalankarhukoira ( joka on nyt 9 kk ) Ei hauku turhaan, eikä arastele vieraita tai toisia koiria. Oikein mukava lemmikki, ja metsästyskumppani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708